MindB Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Sunday Sessions LIVE nå! Trykk her for å lytte! Chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Helvete, nå har jeg funnet ut hvordan man kan streame med Traktor! Det er ikke helt feilfritt ennå, men det er lyd ihvertfall! Skal si ifra når jeg får det til å funke perf! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Helvete, nå har jeg funnet ut hvordan man kan streame med Traktor! Det er ikke helt feilfritt ennå, men det er lyd ihvertfall! Skal si ifra når jeg får det til å funke perf! KONGE! Kanskje VCI'n min får litt mer spilletid da Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Okei, fant en ganske grei måte å gjøre det på uten kvalitetstap, det eneste er at det går ca. 20 sek fra man spiller noe til det kommer på radioen, altså ca 20 sek delay. Jeg skal lage ei lita guide etterhvert, men nå er det natta! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er normalt med 20 sekunder delay. Serveren er jo tross alt i Nederland Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Helvete, nå har jeg funnet ut hvordan man kan streame med Traktor! Det er ikke helt feilfritt ennå, men det er lyd ihvertfall! Skal si ifra når jeg får det til å funke perf! Vi brukte mye Traktor under HWLive Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ja, men vi hadde en ganske spes setup da. En PC med Traktor, master ut via en mixer ut fra mixeren og inn i neste PC som streamet Line-In til serveren i Nederland, så vi streamet ikke direkte fra Traktor Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Nåååh, nesten i alle fall da Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 JEg fant ut en måte å gjøre alt på en data, funker fett! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Har tenkt på å dele dette med dere lenge. Kan funke fint som stemmegenerator, inntil den dagen dere får et kvinnevesen med sexy stemme til å gjøre den samme jobben. Gode muligheter til å leke og lage skravling, kødd, jingles, whatever Sitepal.com Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Tar en liten fredags session nå! Dårlig liv det var i kveld a? Endret 8. august 2008 av Faris Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Tar en liten fredags session nå! Dårlig liv det var i kveld a? Jeg var på jobb Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hiphop spilles i skrivende stund! Er tilstede på irc. Edit; spillinga avbrytes grunnet ingen lyttere. Endret 9. august 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Spiller i kveld fra 21-22, satser på at det blir litt større oppslutning denne gang Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Spiller i kveld fra 21-22, satser på at det blir litt større oppslutning denne gang Coolio. +1 på lyttere her. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Spiller i kveld fra 21-22, satser på at det blir litt større oppslutning denne gang Hva spiller du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Tipper house og rolig trance. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Er ikke helt down på den typen musikk, men skal stikke en tur innom. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Da var vi igang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå