Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Tar av meg hatt og underbukser for dette Sunderland laget. Jeg tror aldri jeg har sett et lag komme rett fra Championships å spille slik de gjør (forutenom Reading ifjor).

 

Skikkelig pågangsvilje og gir seg på ingenmåte før fløyten er gått. Fantastisk, beunderer Keano veldig mye for hva han får til med dette laget.

9256653[/snapback]

 

Enig, men synes ikke laget de har er så dårlige som alle skal ha det til. De har noen spennende spillere, og rutinen til York står det respekt av!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Newcastle leder 3-0 borte mot Bolton. Utrolig imponerende.

9257198[/snapback]

Når man ser på det faktum at Bolton spiller rundens dårligste fotball så er det jo ikke det.

9257206[/snapback]

Når man tenker på at Newcastle har et nykomponert lag, med ny manager, nye eiere osv, så er det selvsagt imponerende å lede 3-0 borte mot et lag de ikke har slått på 5 år (på bortebane da selvsagt).

Lenke til kommentar

Mark Hughes vet nok hva han gjør:

 

60  McCarthy pådrar seg en skade og blir erstattet av Santa Cruz.

61  1 - 1 SANTA CRUZ. Bentley kommer seg til dødlinjen og legger inn til Roque Santa Cruz. Blackburn-debutanten "henger" fint i luften og header i mål.

*  Wheater er igjen høyest på en corner, men også denne gangen er det Samba som blokkerer.

78  Derbyshire kommer inn for Roberts.

79  1 - 2 DERBYSHIRE. Gamst finner Derbyshire på kanten. Innbytteren skjærer innover og sender ballen i bue over Schwarzer og i mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...