Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt det med United. De vant for så og forsterke stallen. ? . Å det skal bety at de vinner i år? Ikke det nei siden det mener han om Chelsea? Tror han spiller safe her, mener lite og "kan de klare det?" spørrende svar. Jeg liker synsere som tør og si akkurat hva de mener.

 

I tillegg påpeker han det offensive i United, men i år har vi faktisk handlet like mye defensivt som offensivt. Å Hargreaves vil nok gjøre tette oppgjør lettere for United siden vi nå har større mulighet for å doble opp på kantene. Å i år har vi da enda bedre for og avgjøre slike oppgjør med enda mer målhungrige spillere i Tevez og Nani. I tillegg med en Saha tilbake blir dette nok en nydelig sesong! Rooney trenger ikke være spydspissen, men bare ligge og vake utfor 16 med en skuddfot fra helvete og et blikk for spillet ingen 22åring i verden kan matche! Å med tanke på at vi i tillegg har Tevez, Giggs, Scholes, Carrick, Ronaldo som alle kan gjøre det magiske! Fy faen jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at han tipper Chelskij som vinnere er vel fordi de har fått tilbake flere av nøkkelspillerene som var ute i en kortere eller lengre periode i år. For min del henger jeg meg ikke opp i at folk tipper Chelsea som vinnere.

 

Det var jo ingen kontroversielle uttalelser her, eller "usikre" sådan, så du har rett i at han spiller safe - selv om det også er det "riktige" å gjøre.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Er jo uansett bare kvalifisert gjetting.

 

Det med Chelsea, vel de har flere skader i starten i år enn ifjor. I tillegg hadde United vel så mange skader ifjor. Tror det blir dødt løp, selv om jeg har stor tro på United i år. Noe som er første gang på 2år.

Lenke til kommentar

Vel, Øystein. Bare for å gripe tak i det du sa med å vinne for deretter å forsterke stallen. Hva gjorde Chelsea i fjor? Vi husker vel alle hvordan det gikk. ;-)

 

Uansett, jeg tror det kommer til å bli dødt løp i år. Avgjørelsen vil falle i løpet av de to-tre siste kampene. Det blir kjempespennende. :)

Lenke til kommentar
Vel, Øystein. Bare for å gripe tak i det du sa med å vinne for deretter å forsterke stallen. Hva gjorde Chelsea i fjor? Vi husker vel alle hvordan det gikk. ;-)

 

Uansett, jeg tror det kommer til å bli dødt løp i år. Avgjørelsen vil falle i løpet av de to-tre siste kampene. Det blir kjempespennende. :)

9225427[/snapback]

Nå har jo stallen til United en stamme litt annerledes enn den Josè startet med. Det jeg mente var bare at logikken hans var litt merkelig. Lars.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis det gullet blir en kamp mellom Chelsea og United, noe jeg hverken håper eller tror, så håper jeg Chelsea fillerister United - slik som jeg gjorde i fjor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis det gullet blir en kamp mellom Chelsea og United, noe jeg hverken håper eller tror, så håper jeg Chelsea fillerister United - slik som jeg gjorde i fjor.

9225742[/snapback]

 

Skjer ikke :)

9227260[/snapback]

 

Nope, for Liverpool kommer til å filleriste Chelsea, som vi gjorde i CL - thank you very much.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nope, for Liverpool kommer til å filleriste Chelsea, som vi gjorde i CL - thank you very much.

9227317[/snapback]

Den gangen straffekonk kalles filleristing scorer Gordon Banks hat-trick (tre brassespark) mot Real Madrid.

 

Til og med straffekonken vår mot Chelsea kan knapt kalles filleristing.

9227345[/snapback]

 

Vi rundspilte dem på Anfield, det er filleristing. Ikke vær vanskelig :)

Lenke til kommentar
Hvis det gullet blir en kamp mellom Chelsea og United, noe jeg hverken håper eller tror, så håper jeg Chelsea fillerister United - slik som jeg gjorde i fjor.

9225742[/snapback]

 

Skjer ikke :)

9227260[/snapback]

 

Nope, for Liverpool kommer til å filleriste Chelsea, som vi gjorde i CL - thank you very much.

9227317[/snapback]

Lfc supportere og Brann supportere... Priceless.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hyrlen er jo "the friendly giant" ... håper jeg :ph34r:

 

Bestekompisen (og egentlig resten av gjengen) er United-fan så jeg skal ikke være for kjepphøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Wh1te prøver bare og skjule for dere at innerst inne er han glad i meg og mine retards :wee:

9227502[/snapback]

 

Retards are also people.

 

Skal gi meg nå :mrgreen:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...