Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Complexion, jeg er ganske sikker på at du blander med Gareth Bale, som gikk fra Southampton til Tottenham. Også han et meget stort talent, som jeg tror de fleste av toppklubbene sikla på.

 

Vil helt klart ha Baines. En ung lovende scouser framfor en "gammel" Argentiner som _jeg_ mener er "over the top". Chiellini er jo et alternativ, men når Baines er tilgjengelig for omtrent samme pris, vil spille for klubben, er engelsk (og rød), tilpasset PL osv. synes jeg ikke det er noe å lure på egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Complexion, jeg er ganske sikker på at du blander med Gareth Bale, som gikk fra Southampton til Tottenham. Også han et meget stort talent, som jeg tror de fleste av toppklubbene sikla på.

 

Det har du nok ganske rett i, hehe. Bale er vel om mulig et enda større talent enn Baines, men Baines har vel noen år ekstra, og dermed også ekstra erfaring.

 

For de som spiller Football Manager er jo Baines et sikkert kjøp, hehe.

Lenke til kommentar
Vil helt klart ha Baines. En ung lovende scouser framfor en "gammel" Argentiner som _jeg_ mener er "over the top". Chiellini er jo et alternativ, men når Baines er tilgjengelig for omtrent samme pris, vil spille for klubben, er engelsk (og rød), tilpasset PL osv. synes jeg ikke det er noe å lure på egentlig.

9160598[/snapback]

 

Har Baines blitt linket til oss, eller er det bare noe dere går rundt og håper på?

Lenke til kommentar
Vil helt klart ha Baines. En ung lovende scouser framfor en "gammel" Argentiner som _jeg_ mener er "over the top". Chiellini er jo et alternativ, men når Baines er tilgjengelig for omtrent samme pris, vil spille for klubben, er engelsk (og rød), tilpasset PL osv. synes jeg ikke det er noe å lure på egentlig.

9160598[/snapback]

 

Har Baines blitt linket til oss, eller er det bare noe dere går rundt og håper på?

9167836[/snapback]

Linket og linket. Har hvertfall lest at Benitez følger med på situasjonen hans, og at Baines har lyst til å komme tilbake til Liverpool, hvor han tross alt kommer fra opprinnelig. Men, får nå se.

 

Liverpool ser nok ganske sikkert an situasjonen med Heinze før de gjør noe som helst. Han er nok førstevalget ( :( ).

Lenke til kommentar
Bolton har kjøpt Daniel Braaten ja. Blir spennende å se hvordan det går. Braaten må hvertfall jobbe hardt for å få spille.

9182071[/snapback]

Haha, Bolton har kjøpt Braaten på min save på CM 03/04 også.

 

Dette er bra for Braaten, han får utviklet seg mer i Bolton, og kanskje han får den frie rollen som han briljerer i.

 

Problemet i Rosenborg var at han ble gitt en rolle og måtte tenke hvordan han skulle spille, istedenfor å spille ut i fra situasjonen han var i. Mener at Ola By Rise sa det i et intervju en gang.

 

Håper det går bra med Braaten. En ting er hvertfall sikkert, fyren har teknikk i massevis.

Lenke til kommentar

Hva synes vi om denne sytinga som Neil Warnock kommer med da?

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/01/507682.html

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/02/507762.html

 

Synes det er feigt å skylde på andre managere (som er i lag som ikke har stort å spille for i kampene det er snakk om), framfor å innse at det er hans egen feil, og lagets feil at de ikke vant sin kamp.

Lenke til kommentar
Haha, tragisk. De greide jo ikke å vinne sin egen kamp en gang. Glad West Ham berga plassen.

9193864[/snapback]

 

Heller West Ham enn Sheffield United, helt klart. Om det er fortjent at West Ham fortjener beholdt plassen sin er en annen sak. Men det tilhører fjoråret, og ikke sesongen 2007/08 - og dermed skal jeg ikke dra diskusjonen videre på dette heller :)

Lenke til kommentar
Hva synes vi om denne sytinga som Neil Warnock kommer med da?

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/01/507682.html

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/02/507762.html

 

Synes det er feigt å skylde på andre managere (som er i lag som ikke har stort å spille for i kampene det er snakk om), framfor å innse at det er hans egen feil, og lagets feil at de ikke vant sin kamp.

9193768[/snapback]

 

Han er en forbanna idiot, de klarte ikke å slå Wigan hjemme engang.

Lenke til kommentar
Braaten mangler utholdenhet og motivasjon, men jeg håper og tror at han vil få rikelig av begge deler i Bolton. Konge.

9182959[/snapback]

 

Enig med deg. Per dags dato så mangler Braaten både utholdenhet og motivasjon. Men dette bør forbedres nå som han har signert for en engelsk storklubb.

 

Med en årslønn på 10 millioner ville i alle fall jeg trent utholdenhet som bare pokker. Motivasjonen er han vel klar over selv at han må forbedre. Jeg gleder meg til å se Braaten i Premier League.

 

Blir spennende å se hvem som vinner årets Premier League. Jeg tror United og Chelsea får selskap av Liverpool i år.

Lenke til kommentar

Smith er vel betenkt å være erstatter for Dyer...

 

Cacapa er også klar nå, og Jose Enrique fra Villareal er det bare formaliteter igjen før presenteres som Newcastle-spiller...

 

Er også snakk om at Dragutinovic kommer til å signere, samt at Baines nå linkes nok en gang...

 

Styreforman i Newcastle gikk i går ut og sa at transferpengene endelig skulle komme, og det virker slikt nå... Herlig!

 

Så nå blir forsvarsrekka MYE sterkere enn man har hatt noen sesonger, og med ett ekstremt sterkt og godt angrep (Martins, Owen, Viduka, Carroll, Ameobi, og Luque og Smith som også kan brukes). Her har Newcastle absolutt alt!

 

Blir vel Smith og Barton på midten virker det som, og det er ett par som kommer til å skremme de fleste lagene i PL... 2 spillere som gir alt i alle taklinger og dueller.

 

Nei, nå begynner man å glede seg VEEEELDIG til sesongstart gitt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...