Gå til innhold

Intervju av WoW-spillere. Lyst til å bli med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skriver masteroppgave om World of Warcraft med fokus på sosial interaksjon og samspill. Jeg skal derfor intervjue 10 stykker om deres holdninger til og bruk av WoW. Intervjuet vil ta ca. 1 time og vi avtaler hvor vi skal gjøre det. (Gjerne hjemme hos deg)

Hvis du bor i Oslo-området og spiller WoW så hadde det vært veldig interessant å få intervjuet deg. Jeg trenger både jenter og gutter, gamle og unge, hardcore-spillere og mer casual spillere. Kort sagt, så lenge du spiller så er du interessant.

PM meg hvis du er interessert. Intervjuet blir veldig avslappet og WoW-orientert så det er ikke stress i det hele tatt. Håper det er noen som er villig til å bli intervjuet. :)

Mvh. Per

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg skriver masteroppgave om World of Warcraft med fokus på sosial interaksjon og samspill. Jeg skal derfor intervjue 10 stykker om deres holdninger til og bruk av WoW. Intervjuet vil ta ca. 1 time og vi avtaler hvor vi skal gjøre det. (Gjerne hjemme hos deg)

Hvis du bor i Oslo-området og spiller WoW så hadde det vært veldig interessant å få intervjuet deg. Jeg trenger både jenter og gutter, gamle og unge, hardcore-spillere og mer casual spillere. Kort sagt, så lenge du spiller så er du interessant.

PM meg hvis du er interessert. Intervjuet blir veldig avslappet og WoW-orientert så det er ikke stress i det hele tatt. Håper det er noen som er villig til å bli intervjuet.  :)

Mvh. Per

9088508[/snapback]

Hadde du giddet og dratt helt til Dombås, så hadde jeg vært med :)

Skrevet

jeg er i Oslo-området no, men reiser hjemover i morgen. Så hvis du gidder å sitte 8 timer i bil til Bergen så kan du gledelig intervjue meg :whistle:

Skrevet

Hmm... Hadde jeg hatt økonomisk støtte til dette prosjektet så hadde jeg samlet alle sammen og dratt til syden. :D Dessverre er jeg bare en fattig student så jeg er veldig avhengig av at folk er en busstur unna.

Jaja, takk for interesse. Kanskje jeg tar kontakt litt uti august. Tenker på å gjøre noen av intervjuene med mikrofon over nettet så da er jo plutselig alle tilgjengelige! :p

Skrevet (endret)

om det blir over nett er jeg tilgjengelig, ellers vil det bli et problem siden jeg bor i Stavanger :p

Endret av Ueland
Skrevet (endret)

nei, er ikke min spiller lengre! jeg solgte den til en kompis, men det er samme character du mener ja :p

Jeg solgte den etter jeg leava Usual Suspects

Endret av Swimsuit
Skrevet

Jeg har tenkt litt på å intervjue over nettet, men har ikke helt bestemt meg enda (kan bli litt metodiske problemer og lignende, professorer er veldig nøye på sånt :ermm: ). Som tidligere sagt kan det hende dere plutselig får en henvendelse i meldingsboksen.

Takk for all interesse. Jeg har gått ifra total håpløshet til å føle at dette kanskje ordner seg. Folk er virkelig hyggelige her på forumet! :w00t:

Skrevet

samme hos meg, bor i bergen, dog i Hurdal i august, så om det går på mic er det bare å poppe meg en melding her på forumet også kan vi avtale tid osv.

kjenner til hvordan professorer er nøye på slike hovedoppgaver, så snakk godt og hardt med de før du finner på noe "smart" ;)

Skrevet

70 Druid/Warrior melder seg :D Eneste problemet er at det at vi må ta det på mikrofon :) Sitter i Nordland på en kjedelig plass kalt Andenes så :)

Si ifra hvis du vil ta det over mikrofon... :p

Skrevet

hmm, jeg skulle gjerne blitt med på det, men jeg faller nok utenfor dine kvalikative data da jeg er gammel :cool:

Men spandere du øl i nærheten av Majorstua (Betonghaven går fint :p ) så kan jeg ofre en time.

Har forøvrig drevet med online gaming i 12 år :D

Skrevet

Jeg kan godt stille opp. Min historie; Av og på, av og på. Aner ikke hvor mange ganger jeg har begynt på nytt

Slettet main 2x ganger.

Quittet guildet som jeg raidet med 4.

Uninstallert wow 3ganger.

Osv, forskjellige grunner hver gang tbh, ikke for å skryte jeg nevner dette, men for å hjelpe ><

Skrevet

Kan gjerne hjelpe til, men det må nok bli over internett da jeg bor i trøndelag. Jeg er vel en blanding mellom casual og hardcore. Raider ca. 4 ganger i uka og alt det medfører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...