Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte PS3 i dag^^

Lurer på hvordan Locoroco er? er det verdt de 25 kronene? er det psp versjonen?

Jeg synes loco roco er kjedelig....

dvs, ikke verdt 25kr i mine øyne.

Det er vel Loco Roco Cocorecho (eller noe slikt) man kan kjøpe via PSN? Ikke den samme som PSP-versjonen.

 

Skulle gjerne hatt muligheten til å spille originale LocoRoco i 1080p på min PS3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nope, ser ut til at han har rett, skal vi tro Wikipedia.

Super Street Fighter II Turbo HD Remix is an upcoming two dimensional fighting video game to be released using the PlayStation Store and Xbox Live Arcade download services

Dette er jo fett. Vil mye heller spille SFII med Dualshock enn med 360-kontrolleren, selv om man blir litt sår på venstre tommel etter all d-pad-rullingen.

Lenke til kommentar

SYNDICATE WAAARS!!!!!

 

er det noen som har kjøpt det og kan bekrefte om det er en direkte port eller om de har forbedret grafikken osv som de gjorde med prince of persia? :dribble:

 

Edit: lurer på om det er en port av ps1 versjonen.. den var jo bås sammenlignet med pc versjonen :(

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
SYNDICATE WAAARS!!!!!

 

er det noen som har kjøpt det og kan bekrefte om det er en direkte port eller om de har forbedret grafikken osv som de gjorde med prince of persia? :dribble:

 

Edit: lurer på om det er en port av ps1 versjonen.. den var jo bås sammenlignet med pc versjonen :(

 

Det er nok stor sannsynlighet for at det er PS1-versjonen ja... Og som med alle de andre gamle PS1-klassikerne som er lagt ut på PSN er det nok mer eller mindre en direkte port av PS1-versjonen, så tror heller ikke du kan forvente deg noe forbedret grafikk...

 

OT: Rayman så forøvrig overraskende bra ut fortsatt, hvertfall på PSP =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...