Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Blir kjøp med stor K her. Har hatt demoen siden jeg fikk mail fra Sony om det for en måned siden eller noe, er faen meg sykt. Ikke bare spillet, men lyden i 5.1 osv var helt villt digg. Gleder meg som en liten unge! Er mye å kjøpe nå til høsten da!

 

Btw, dere som har kjøpt på USA/UK store med norsk kort, bruker dere samme "billing address" som dere laget opp når dere laget kontoen på UK/US? Eller skriver dere den ekte addressen deres som billing address siden det er jo den som tilsvarer kortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw, dere som har kjøpt på USA/UK store med norsk kort, bruker dere samme "billing address" som dere laget opp når dere laget kontoen på UK/US? Eller skriver dere den ekte addressen deres som billing address siden det er jo den som tilsvarer kortet?

 

brukte en tilfeldig adresse jeg fant på google... :)

De kan ikke sjekke addressen på korthaver opp mot kortet ditt så det er irrelevant

Lenke til kommentar
Btw, dere som har kjøpt på USA/UK store med norsk kort, bruker dere samme "billing address" som dere laget opp når dere laget kontoen på UK/US? Eller skriver dere den ekte addressen deres som billing address siden det er jo den som tilsvarer kortet?

 

brukte en tilfeldig adresse jeg fant på google... :)

De kan ikke sjekke addressen på korthaver opp mot kortet ditt så det er irrelevant

 

k thanks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...