Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har snakket med de på mail og de sender ut til alle som har besilt sine kl. 15.45. Det jeg ville gjort er å sende en mail NÅ og spørre når de kan sende ut kopi til deg hvis du bestiller akkurat nå.

 

[email protected]

 

Jeg gjorde det i går og de sa at de har første utsendelse av spillet i dag. Men dersom de har sendt alle nå, så får du ikke det før torsdag fordi de kanskje må sende ut i morgen. Jeg er rimelig sikker på at jeg får mitt i morgen siden jeg bor i Bergen så det bør gå helt fint hvis posten gjør jobben sin :)

 

Lykke til!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg har snakket med de på mail og de sender ut til alle som har besilt sine kl. 15.45. Det jeg ville gjort er å sende en mail NÅ og spørre når de kan sende ut kopi til deg hvis du bestiller akkurat nå.

 

[email protected]

 

Jeg gjorde det i går og de sa at de har første utsendelse av spillet i dag. Men dersom de har sendt alle nå, så får du ikke det før torsdag fordi de kanskje må sende ut i morgen. Jeg er rimelig sikker på at jeg får mitt i morgen siden jeg bor i Bergen så det bør gå helt fint hvis posten gjør jobben sin :)

 

Lykke til!

 

 

Huff, nei, jeg kjøper det heller på torsda'n.

Lenke til kommentar
Lat? :) Neida, jeg skjønner. Jeg tenkte også det samme i helgen men når jeg fant ut at jeg kunne kanskje fått spillet en hel dag før lansering så prøvde jeg meg!

 

Grunnen til at jeg ikke forhåndsbestilte var at sist jeg forhåndsbestilte et spill ( bf:bad company gold edition) hos AS fikk jeg spillet en dag etter relase. Nå reiser jeg bort på torsdag morgen og tenkte først på as. Men jeg ville vente til de hadde fått spillet før jeg forhåndsbestilte det slik at jeg var sikker på å få det en dag før eller dagen.

 

Men nå kjøper jeg det bare underveis på reisen :)

Regner med at de har samme pris på elkjøp i de små byene som de store vell?? :innocent:

Lenke til kommentar

En dag etter release? Rart, kan ha noe med at det var gold edition. Fikk bf 2 dager før release, det er sånne ting som gjør at jeg elsker AS!

 

Tenker du på 499 eller 599? Det står 599 på nettbutikken, og det regner jeg med som dyrt.

 

EDIT: Glemte å si at det var veldig rart av Elkjøp å ta 599 for ps3 versjonen og 499 for Xbox 360. Litt å ta i bare for FIWC og ekstra stadion? :confused:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ikke smart å bestille Fifa fra USA. Fotballspill kommer som regel 2 uker+ etter Europa der. Har alltid vært sånn. Hadde jeg vært deg så hadde jeg avbestilt det siden lanseringsdatoen av Fifa 09 er 14. oktober, og derfor står det det på VGP som er Kanada-basert (gjelder som USA når det kommer til lanseringsdatoer osv.)

Bare sjekk her: http://ps3.ign.com/objects/142/14241197.html

 

Bestill heller på AS, Lefdal, Elkjøp, Gamezone.

 

Eller så kan du gå og kjøpe det på torsdagen, og hvis du har sånn 15% rabattkupong så kan du bruke det på Platekompaniet. Det tenkte jeg ikke på før jeg bestilte fra AS men angrer ikke hvis jeg får det en dag tidligere (i morgen) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...