Gå til innhold

Databasen.no er lagt ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelige greier.. Jeg hadde innstilt meg på å svippe bort til dem snart ... De hadde butikken sin i gamle lokalet til Komplett data under Kiwi .. Men så langt rakk jeg altså ikke .. Forøvrig kan jeg si at jeg skjønte det var noe i veien.. Jeg skulle ha dem til å fikse Xboxen (1) min men det var vanskelig å få noe skikkelig svar fra dem.. De svarte sporadisk på mail bare.

Lenke til kommentar
Aldri hørt om denne sjappa, mye mulig derfor den gikk konkurs... :wee:

9089766[/snapback]

Har du ikke hørt om Databasen phax? De har jo kjørt masse reklame her på HW. :)

Bra butikk synes jeg. Minner mye om slik Netshop var i begynnelsen.

Knall service og raske å svare på mail.

 

Jeg hadde bestillt noen deler derfra for nesten 14 dager siden. Syntes det var rart at de ikke var kommet,men nå skjønner jeg hvorfor.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

det begynner å bli voldsomt med nettbutikker på nette, selv har jeg aldri hørt om denne...

At mindre og større nettbutikker er bar for forbrukerene er så som så, f.eks så har komplett vokst seg veldig store, og de selger i flere land og er en dyr nettbutikk, i flere tilfeller får du tingene biligere opp til en tusenlapp en annet sted.

Lenke til kommentar
Bra butikk synes jeg. Minner mye om slik Netshop var i begynnelsen.

Knall service og raske å svare på mail.

 

Men du ser ut til å ha gått glipp av en vesentlig faktor tror jeg. Første inkarnasjon av Netshop, Hardware Butikken var vel heller ikke spesielt vellykket?

 

Men de fikk betydelige finansielle muskler i ryggen og inkarnerte som Netshop om ikke minnet svikter meg helt ;)

Endret av Shepherd
Lenke til kommentar
Aldri hørt om denne sjappa, mye mulig derfor den gikk konkurs... :wee:

9089766[/snapback]

Har du ikke hørt om Databasen phax? De har jo kjørt masse reklame her på HW. :)

Bra butikk synes jeg. Minner mye om slik Netshop var i begynnelsen.

Knall service og raske å svare på mail.

 

Jeg hadde bestillt noen deler derfra for nesten 14 dager siden. Syntes det var rart at de ikke var kommet,men nå skjønner jeg hvorfor.

9090337[/snapback]

 

Er vel der rekalme vasken av websider kjem inn i bildet.

Dei lager ris til si eiga røv, for masse reklame og brukern fjerner alt av reklame.

Lenke til kommentar

Det tror jeg du har helt rett i, Cornel.

 

Tydeligvis mange som ikke har hørt om databasen.no - til tross for at de har hatt en del reklame på hw.no. Det er jo mange som har klaget over for mye reklame på forsiden, og derfor installerer de AdBlock (eller lignende) for å bli kvitt all reklamen. Jeg tror egentlig ALLE (hw.no, brukerne og annonsørene) ville være tjent med en smule moderasjon på reklamefronten...

Lenke til kommentar

Tja, dei får bare styre på...

Eg for min del har fjerna meste parten av reklamen.

Det var jo spessielt før i tida når man hadde ISDN.

 

Det som irriterer meg maks er om ad servern i tillegg er treig, så ikkje heile sida blir loada ferdig årtlig. Enten får det komme raskt og i moderate mengder, ellerså kutter eg det ut.

 

Samme gjelder på tv fronten, skrur av lyden når reklamen kjem, laster heller ned serier og ser den stille og fredlig på min pc uten reklame, + at eg får sjå den når eg vil.

 

Husker første gang da vi fikk parabol og tv2, da var det litt morsomt i starten, men så når dei starta med reklame midt inni f.eks hotel cæsar som varer i snaue 22 minutter da går det for langt.

 

Tv3 var jo værst der da... 3x reklamer inni ein serie på 45 minutt.

 

men nå spora vi av her, tilbake til databasen...

Lenke til kommentar

Synd de gikk konk, jeg hadde heller ikke hørt om dem. De var vel ikke heldig slik netshop var da de startet og fikk mye posititv omtale på forumet, noe som abselutt hjalp dem mye med å komme igang.

 

Enig at det er mye reklame som går rett forbi meg og jeg ser, men tenker ikke på noe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...