Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få et bedre sexliv


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gammel diskusjon, men siden tråden er sticky tillater jeg meg å kommentere allikevel.

 

Det ble bare litt rart når all den infoen kom fra en 17 år gammel jente, som fortsatt er et barn.

 

Hun er vel ikke automatisk et barn, selv om hun ikke er myndig? Man må skille mellom den juridiske definisjonen av "barn" og hvilket mentalnivå personen er på. Mitt inntrykk av Eplefe er at hun er reflektert og voksen i sine uttalelser generelt, og da mener jeg ikke bare i denne tråden.

 

Jeg synes denne tråden er flott jeg, Eplefe. Et kvalitetsstempel er at den starter direkte på hovedtingen i ethvert forhold (også seksuelt) - kommunikasjon! Man må nødvendigvis være voksen for å forstå at det er det viktigste. Gratulerer med en flott guide og lag flere slike! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bra tråd. Men herregud, hvis dere ikke forstår at det er forkjell på å ta imot sex-tips fra en 17 åring og feks en 40 åring, så er det noe galt. Eplefe er sikkert veldig moden, men med mindre hun er hore så har hun ikke veldig mye erfaring, mener nå jeg. Selvsagt har alderen noe å si, alltid.

 

Et spm: bruker noen av dere jenter å få vondt i magen når dere eksperimenterer med uvanlige stillinger?

Lenke til kommentar
Eplefe er sikkert veldig moden, men med mindre hun er hore så har hun ikke veldig mye erfaring, mener nå jeg. Selvsagt har alderen noe å si, alltid.

Så enkelt er det ikke, mener jeg. Folk lærer i forskjellig tempo og noen lærer aldri noe, selv om de har 30 års erfaring. På den annen side kan en som er lærevillig, og samtidig smart nok til å omsette lærdommen til handling senere, bli erfaren fort. Man kan ikke sette likhetstegn mellom alder og erfaring, eller mellom erfaring og mange partnere. Dessuten er det mulig å lese seg til mye for en smart sexstudent. Hvis man er interessert i erogene soner, hva som er god sex, hva som er godt for partneren o.s.v. vil man ha mye teori å prøve ut ved neste praktiske anledning. Dermed kan erfaring komme veldig fort, selv for unge mennesker. Motsatt, kan en person som ikke interesserer seg for annet enn sin egen tilfredsstillelse gå gjennom livet og ikke tilegne seg nevneverdig med verdifull erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Et spm: bruker noen av dere jenter å få vondt i magen når dere eksperimenterer med uvanlige stillinger?
Okei, få tråden litt tilbake på sporet her, så skal jeg fortelle litt om det der. Det kvinnelige kjønnsorgan er bygd opp av diverse deler, og inne i skjeden har du hovedsaklig livmorinngangen (denne gjør det vondt for noen om penis dytter mot, noe som kan skje i mer "tilgjengelige" stillinger) og urinrørsinn/utgangen, og denne kan og bli øm om den får mye trykk mot seg. Prøv å variere litt med å holde kroppene deres (hovedsaklig underlivet) fra hverandre mens dere prøver ut de stillingene som gjør vondt. :)
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 8 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Hvor mye klining bør det være under selve akten? Er ikke alltid det er like enkelt mtp. på stillingen, men la oss si vanlig misjonær. Ser dere (jenter) helst at det ikke blir så mye klining, eller liker dere det?

 

Jeg mener en god regel er å ikke ha regler for hva man skal gjøre. I stedet burde man trene seg på å forstå kroppspråk og kunne tilpasse seg fortløpende etter hva det virker som partneren trenger mer eller mindre av.

 

Er man lei av å kline er det ikke verre enn å ta leppene vekk og vips, så har du gitt et signal om hva du vil. Det virker sånn på alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...