Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, please, ikke snakk om noe som ikke har blitt vist enda. Jeg ønsket IKKE I DET HELE TATT å vite at *...*, men har visst det en stund nå. For all del bruk spoiler, og skriv gjerne noe ala "Spoiler, noe som kommer til å skje i neste episode:" først.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Helt enig med Blib! Akkurat lest igjennom en haug med sider nå, siden jeg ikke har sett de siste 2 episodene før nå..

 

Og, jeg hadde heller ingen ønsker om å finne ut om informasjon om fremtidige skuespillere.. hvor lenge de skal være med, og når de kommer inn, eller hvor lenge de skal være med..

 

Dere burde visst bedre, å da legge dette i spoiler!

 

TING SOM *IKKE HAR SKJEDD* SKAL LEGGES I SPOILER!! :mad:

 

 

listen: I stand corrected!

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Okay, please, ikke snakk om noe som ikke har blitt vist enda. Jeg ønsket IKKE I DET HELE TATT å vite at [spoiler REDIGERT BORT], men har visst det en stund nå. For all del bruk spoiler, og skriv gjerne noe ala "Spoiler, noe som kommer til å skje i neste episode:" først.

9652173[/snapback]

Takk for at du gjentok spoileren. Made my day siden jeg heller ikke ville vite det.

Lenke til kommentar

Beklager, jeg trodde alle som leste denne tråden visste det da det var nevnt på forrige side...

 

Og Solaar, jeg forventer å lese om ting som har skjedd i USA-sendingene, evt spekulasjoner. Promoes eller info om ting som skal skje lengre frem ville jeg ikke vite ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Beklager, jeg trodde alle som leste denne tråden visste det da det var nevnt på forrige side...

 

9653941[/snapback]

Alle på forumet leser ikke tråden fortløpende..

9654109[/snapback]

 

Folk har pratet openlyst om emne i mange poster tidligere. Det blir feil å skylde på Blib for å nevne det som noe som ikke bør skje IMO..

 

Post over^^ ENIG! Masse bra å se på i høst :D

Lenke til kommentar

Ser at noen har brutt reglene angående spoilere.

For ordens skyld: Spoilere av hva som avslører noe i sesong 2 som ikke er vist, skal inn i skjul-tag! For hver episode som blir sendt, så er det fritt fram for diskusjon. Da går du inn i denne tråden på eget ansvar om du ikke har sett episoden. Du kan gjerne advare oss andre om du har med spoilere i innlegget før du putter i skjul-tag.

Hold dere til denne regelen! :)

Lenke til kommentar

Ja, legg i spoiler-tag, dere. Ikke kult å bli spoila ;) Men så synes jeg at det blir for drøyt å pådrive en diskusjon ved spoilertag fram og tilbake, så vil heller at dere som vil snakke om hva som SKAL skje (og ikke hva dere tror) åpner en egen tråd. Mye enklere. :)

 

On Topic: Episoden var i og for seg ganske god. Liker Clare fortsatt, jeg, selv om tenåringsproblemene begynner å bli litt kjedelig. Interessant at hun kan gro ut kroppsdeler ut igjen. Og han stalker-fly-duden gjør alt mer spennende.

 

Hiro er kul som vanlig. Ikke noe mer å si der. Når det kommer til Mrs. Petrellis angrep, så mener jeg at hun ble skadet av noen, for det så i alle fall ikke ut som hun bare spilte. Blir spennende å følge med på Peter. Desitert den karakteren jeg liker meg mest hos.

 

Ser også fram til Kristin. En skuespiller som rett og slett skinner. Håper hun gjør en god innsats. Gleder meg :)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Ja, legg i spoiler-tag, dere. Ikke kult å bli spoila ;) Men så synes jeg at det blir for drøyt å pådrive en diskusjon ved spoilertag fram og tilbake, så vil heller at dere som vil snakke om hva som SKAL skje (og ikke hva dere tror) åpner en egen tråd. Mye enklere. :)

 

On Topic: Episoden var i og for seg ganske god. Liker Clare fortsatt, jeg, selv om tenåringsproblemene begynner å bli litt kjedelig. Interessant at hun kan gro ut kroppsdeler ut igjen. Og han stalker-fly-duden gjør alt mer spennende.

 

Hiro er kul som vanlig. Ikke noe mer å si der. Når det kommer til Mrs. Petrellis angrep, så mener jeg at hun ble skadet av noen, for det så i alle fall ikke ut som hun bare spilte. Blir spennende å følge med på Peter. Desitert den karakteren jeg liker meg mest hos.

 

Ser også fram til Kristin. En skuespiller som rett og slett skinner. Håper hun gjør en god innsats. Gleder meg :)

9655389[/snapback]

Er litt dum du da, når du sier at man skal legge spoiler i spoilertag, og så i siste setning nevner du at du ser frem til at K...... kommer. he-he, ler her

Lenke til kommentar
Ja, legg i spoiler-tag, dere. Ikke kult å bli spoila ;) Men så synes jeg at det blir for drøyt å pådrive en diskusjon ved spoilertag fram og tilbake, så vil heller at dere som vil snakke om hva som SKAL skje (og ikke hva dere tror) åpner en egen tråd. Mye enklere. :)

 

On Topic: Episoden var i og for seg ganske god. Liker Clare fortsatt, jeg, selv om tenåringsproblemene begynner å bli litt kjedelig. Interessant at hun kan gro ut kroppsdeler ut igjen. Og han stalker-fly-duden gjør alt mer spennende.

 

Hiro er kul som vanlig. Ikke noe mer å si der. Når det kommer til Mrs. Petrellis angrep, så mener jeg at hun ble skadet av noen, for det så i alle fall ikke ut som hun bare spilte. Blir spennende å følge med på Peter. Desitert den karakteren jeg liker meg mest hos.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ser også fram til Kristin. En skuespiller som rett og slett skinner. Håper hun gjør en god innsats. Gleder meg :)

9655389[/snapback]

 

Er forsåvidt enig med deg, men den siste kommentaren der burde OGSÅ være i spoiler tag ;)

Lenke til kommentar

Som en sånn høstgreie har jeg nå i helga sett ALT av heroes siden jeg aldri har sett en eneste episode, men hørt at den er ganske bra :D Sett alt hvis episode 2 i sesong 2 er den siste. HAr ikke episode 3 kommet ? er det planer om hvor mange sesonger det kommer ?

 

BiIG eks-plåshåån ! Po-OF !

 

var tøft med et gjensyn med piloten som fløy lost flyet ^^

Litt vansklig å finne på nye superpowers kanskje , siden marvel har nesten copyrighta superhelter generelt xD

 

Når tracking system jenta hadde mareritt og Matt hørte hva ho tenkte var det HELT lord of the rings ish ! " I SEEE YOU" saurons øye ?? ^^

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...