Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjekk nettopp på ein sånn stygg mage portal. Lenge sida eg har sett det i bruk, men følgte lite med og glømte meg vekk.

Er fantastisk når det blir brukt til å fjerne folk som bruker afk-bots men mot oss som faktisk speler er det plagsomt.

9020054[/snapback]

Second that :p Litt flau når jeg så 4-5 andre i exodar med deserter xD

Skrevet
Gratulerer, du fikk status som "griefer", et skadedyr som er like populært som en gjennomsnittlig kakerlakk.

Altså en som skaper "grief" (plage) for andre spillere.

9019065[/snapback]

Nå ente du opp som en overdriver. Folk som blåser opp alt :tease:

Skrevet

Etter raids så pleier jeg å sette opp 2 portals inni hverandre, en til Exodar, en til Shattrath, er alltid like morro å se folk som prøver å komme riktig :p

Skrevet
Etter raids så pleier jeg å sette opp 2 portals inni hverandre, en til Exodar, en til Shattrath, er alltid like morro å se folk som prøver å komme riktig

Antar det er hevnen for å rolle en klasse som er klassifisert som "water/food vendor" :p

Skrevet
Etter raids så pleier jeg å sette opp 2 portals inni hverandre, en til Exodar, en til Shattrath, er alltid like morro å se folk som prøver å komme riktig

Antar det er hevnen for å rolle en klasse som er klassifisert som "water/food vendor" :p

9025381[/snapback]

Syns det var litt morsomt jeg :!:

Skrevet

Husker i MC engang. Eg fikk en mage til å lage portal til darnassus rett oppå summoning portalen. Nesten 20 personer trykket. Trodde eg skulle dø av latter. RL klikker på oss da :p

Skrevet

Funneh, var vel deg jeg møtte i AV og spurte om jeg kunne få vann.

"If you help me summon"

Trykte ikke på den teite portalen, fikk heller ikke vann :(

Skrevet
Husker i MC engang. Eg fikk en mage til å lage portal til darnassus rett oppå summoning portalen. Nesten 20 personer trykket. Trodde eg skulle dø av latter. RL klikker på oss da :p

9027311[/snapback]

Hahahaha! Fy faen så lættis!!

Skrevet
enda gøyere med atiesh staffen i av :p

9027355[/snapback]

Ja, husker at en fra servern min satte opp portal med Atiesh :p

Tror det var et par personer som fikk en overaskelse da de ente opp utfor Karazhan xD

Skrevet
Hehe, den er jo nesten like teit som "Press alt+f4 for unlimited life"

9037354[/snapback]

Jeg skrev "all type /gquit! realy funn! i 30-39. tror faenmeg ikkefolk blei sure da? :ph34r:

Skrevet

Jeg ender ofte opp i exodar etter raid osv, har en snill mage som alltid lager portal dit. Jeg legger ikke merke til slikt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...