Gå til innhold

Hvilken server er folk på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
<---- Khadgar

 

Horde?

Husker vennene mine spilte på den.. De vant ikke en eneste gang i bg på flere uker.. (lvl 29), men det er også nesten 10 mnd sia. :p

Lenke til kommentar

Har spilt på Khadgar siden ejg begynte å spille virker som det er en litt noobete server. Greit at vi hang etter på Pve progress pre TBC siden servern er ganske ny, men vi henger jo etter etter TBC også. Er ikke så lenge sidne første illidan kill på serveren og bare en guild tar han.

 

Spiller nå for det meste på Twilights hammer.

Lenke til kommentar

Hei. Dette kan bli litt OT, hadde passet bedre å spørre i småprat om/rundt wow tråden. Men siden den er stengt for oppryding, passer det best her.

 

I dag kjøpte jeg Wow, og TBC. men Gamecard må jeg kjøpe i morgen.

I pakken var det en liten " 10 day's trail for your friend".. jeg kan også bruke den? Instalerer jeg WoW, deretter TBC, kan jeg lage en acc med en 10 dageren, og la oss si jeg får den opp til lvl 15 på de 10 dagene. Jeg kan vel da kjøpe meg et gamecard, å fortsette på lvl 15 accounten?

Lenke til kommentar

Foreslår her at noen sender deg en ti dagers trial/finner en selv på wow-europe for så å bruke den, koble den opp mot WoW "pakken" din for så å bruke gamecard og legge inn TBC, tilfelle den i esken er markert slik at den ikke funker med ditt sett.

 

Vet ikke om de tfunker slik, men greit å være sikker.

Lenke til kommentar
Hei. Dette kan bli litt OT, hadde passet bedre å spørre i småprat om/rundt wow tråden. Men siden den er stengt for oppryding, passer det best her.

 

I dag kjøpte jeg Wow, og TBC. men Gamecard må jeg kjøpe i morgen.

I pakken var det en liten " 10 day's trail for your friend".. jeg kan også bruke den? Instalerer jeg WoW, deretter TBC, kan jeg lage en acc med en 10 dageren, og la oss si jeg får den opp til lvl 15 på de 10 dagene. Jeg kan vel da kjøpe meg et gamecard, å fortsette på lvl 15 accounten?

 

Når du har innstallert spillet, oppgradert det og laged konto, har du med i pakken en 10 dagers trial først og deretter 1 måndes gratis playtime. Deretter må du betale for kontoen dine.

 

Om du på wow-europe, under account, ser litt etter, står det nede blant subscription, 10 day trial og under der free play. Når denne tiden er oppbrukt trenger du bare entre betalingsinformasjon, om det er gamecard eller kreditkort spiller ingen rolle, og så kan du fortsette på akkurat samme char som du laged under trials.

 

Edit: Står forøvrig under billing information Add game card. Du kan bare legge det til så har du en god periode som du slipper å tenke på betalingen.

 

Ved forøvrig ikke om du får 10 dagers trial i tillegg til free month for jeg husker ikke om jeg registrerte en trial account først og så kjøpte WoW i butikken etterpå da nedlastingen var så innmari treg. Men det er bare å sjekke opp, du har i alle fall 1 måndes gratis spilletid.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Dette gjør du:

 

- Installer WoW (IKKE LAG ACCOUNT!!)

- Installer TBC

- Lag en 10-dagers account

- La det gå 10 dager, på den 10. dagen oppgraderer du 10-dagers accounten (Med "koden" du fikk med i selve WoW-esken) samme med TBC.

- Likt som du oppgraderer accounten så må du fylle på et gamecard. Så kjøp et gamecard.

Da har du tjent 10 dager med spilletid, og du sitter igjen med 100 dager spilletid ;)

Lenke til kommentar
Nå inneholder pakken du kjøper i butikken 30 dagers gratis spilletid så med 10 dagers trial (som jeg mener og kommer med i pakken) har du tilsammens 40 dager pluss da gamecard som jeg ikke vet hvor lenge varer, varierer vel.

Ja? Regnet med det. Men man må betale for en runde for at de 30 dagene skal bli aktivert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...