Gå til innhold

Hvilken server er folk på?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Deathwing spiller jeg på. Ganske mange folk der, men ufordelen er at det er masse problemer.. I går funka ikke vendor i en time.. Skjedde dette kun på deathwing?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Danishcrest" aka Ravencrest er en bra server. Eneste problemet er vel PvP-tidene. Litt lange :(

Men ellers er serveren bra, mange hyggelige mennesker, kanskje noen småunger, jo ganske mange danske småunger. Men dette blir du vant til og merker det ikke. Har spilt der 2 og et halvt år nå og storkoser meg :)

Lenke til kommentar
"Danishcrest" aka Ravencrest er en bra server. Eneste problemet er vel PvP-tidene. Litt lange :(

Men ellers er serveren bra, mange hyggelige mennesker, kanskje noen småunger, jo ganske mange danske småunger. Men dette blir du vant til og merker det ikke. Har spilt der 2 og et halvt år nå og storkoser meg :)

 

Jeg stakk i desember i fjor - aldri sett tilbake :D Selv om dansker er kulere enn Swe'nilash -_-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nylig begynt å spille wow igjen og spiller på Arathor.

Har atm: 1 x 21lvl Shaman, 1 x 20lvl Shaman og èn lvl16 Hunter..

 

Angra litt på at jeg ga bort den forrige accen min med 70 Warlock :whistle:

Lenke til kommentar
Vil du ha noobs, gå til Danishcrest (Ravencrest). Elskelig mange drittdansker som suger ræv i WoW, og en svær server med høy PvE progress.

 

Og Clarity er der. (<3)

 

Spiller selv på Ravencrest, men jeg er horde. Kan bekrefte et overveldende flertall av dansker på denne siden også. Men det gjør vell ikke så nøye?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Vil du ha noobs, gå til Danishcrest (Ravencrest). Elskelig mange drittdansker som suger ræv i WoW, og en svær server med høy PvE progress.

 

Og Clarity er der. (<3)

 

Spiller selv på Ravencrest, men jeg er horde. Kan bekrefte et overveldende flertall av dansker på denne siden også. Men det gjør vell ikke så nøye?

 

Enig. Er det du som er i Pretty Maids? :)

Selv var jeg i ad Mortem / Memento / AuroraBorealis på Alliance-siden.

Lenke til kommentar
Vil du ha noobs, gå til Danishcrest (Ravencrest). Elskelig mange drittdansker som suger ræv i WoW, og en svær server med høy PvE progress.

 

Og Clarity er der. (<3)

 

Spiller selv på Ravencrest, men jeg er horde. Kan bekrefte et overveldende flertall av dansker på denne siden også. Men det gjør vell ikke så nøye?

 

Enig. Er det du som er i Pretty Maids? :)

Selv var jeg i ad Mortem / Memento / AuroraBorealis på Alliance-siden.

 

Mista respekten for Memento når de tok inn noen members fra Vitreus. Selv var jeg med i Pinioned og Serenity pre-tbc.

Lenke til kommentar

Virker hvertfall som om veldig mange her på forumet befinner seg på Sylvanas.

 

Har selv en Human Warlock der som heter Neemi, som jeg kosespiller litt på. Litt heroics og sånt når får tid bare, og litt pvp.

Tidligere har jeg spilt på både Stormreaver og Sylvanas, men de ble solgt før TBC så dagens lys!

Ville naturligvis starte fra scratch når TBC kom.. ;)

 

Sylvanas er fin, den! :)

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er alle serverene laggy en gang i blandt..? Her i søndags, kunne man ikke selge noe til vendor på en time..

 

Flere ganger når man skal plukke opp loot, så kommer ruten opp, man trykker på det man vil ha, men får det først noen sekunder-minutter senere..

 

Håper virkelig ikke det bare er deathwing som er slik.. :p

Lenke til kommentar

Dragonblight Normal:64 shamy-sharan(horde) begynte nettopp å spille på han igjen.

Frostwhisper Pvp:61 warrior-kharran og 40 mage-husker ikke akkurat nå.

 

Litt om charsa da:

Shamanen solgte alt gearet og ga pengene til en venn når jeg "slutta" med wow. Imens spillte en venn på han og fikk han opp i lvl 64 jeg begynte nå får 3 dager siden å spille på han igjen og ble slengt rett ut i tbc kjøret uten å ha peiling på noen ting det hjalp heller ikke at jeg bare hadde crappy gear og han vennen som spilte på han hadde lært seg nye skills!

Heldigvis får jeg litt hjelp av vennen min på serveren å fikk tilbake pengene jeg ga til han ene duden når jeg sluttet så det var jo greit :)

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...