Gå til innhold

Hvilken server er folk på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rerolla durid på Kor'Gall.

Atm er jeg en lvl 30 nelf durid som springer rundt og moonfirer ting og tang på min vei til 70.

Har haugevis med andre durids i mange forskjellige levler, og alle er feral, så jeg følte for en forandring :p

 

SosJojURor, moonfiring a rabbit near you!

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Huff, av alle servere å rerolle på så valgte du Kor'gall.

 

Transferret vekk fra den etter å ha levlet en shaman og en warlock til 70 der.

 

Umulig å skaffe instance grupper, guilder er for etablert, mer idioti i channels enn normalt, horder av elitister og for å ikke glemme det, DKDKDKDKDKDKDKDKDKDK U DK?!?11!oneone.

Endret av flakken
Lenke til kommentar
Huff, av alle servere å rerolle på så valgte du Kor'gall.

 

Transferret vekk fra den etter å ha levlet en shaman og en warlock til 70 der.

 

Umulig å skaffe instance grupper, guilder er for etablert, mer idioti i channels enn normalt, horder av elitister og for å ikke glemme det, DKDKDKDKDKDKDKDKDKDK U DK?!?11!oneone.

Explain ? o:

Lenke til kommentar
Huff, av alle servere å rerolle på så valgte du Kor'gall.

 

Transferret vekk fra den etter å ha levlet en shaman og en warlock til 70 der.

 

Umulig å skaffe instance grupper, guilder er for etablert, mer idioti i channels enn normalt, horder av elitister og for å ikke glemme det, DKDKDKDKDKDKDKDKDKDK U DK?!?11!oneone.

Explain ? o:

 

 

I dette tilfellet så er det slik at hvis du nylig har dinga 70, så kommer du ingen veier med mindre du lager egen guild siden de fleste guildene har beveget seg videre til SSC/TK/BT og ytterst sjelden drar til Kara for noe annet enn for å geare alts. De få guildene som fremdeles holder på med Kara vil ikke ha recruits.

 

Det kan hende ting har forandret seg siden da derimot, da det er 6 måneder siden jeg spilte på Kor'gall

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...