Gå til innhold

World in Conflict-beta for alle (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, dette var moro.. Fastlegen var riktignok ikke helt på topp i sitt første slag, men endte på en god tredjeplass.. litt uoversiktelig i begynnelsen, men det går seg vel til. digget kameravinkelen! Skikkelig tilfredsstillende å kunne bestille AIDS når man følte for det. Men savnet litt mer tempo, og at min maskin kunne dra spillet på very high i 1680x1050. Lå på 20 fps i benchmarktesten, så jeg kuttet litt i detaljnivå (bla AA) og da gikk det litt bedre.. but still

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Grafikken er jo helt umulig når man spiller og helt strålende når man spectater.. noen andre som sliter med dette? første som slo meg var at spillet ikke oppførte seg bra med widescreen skjermen, skjønner nå at det er noe veldig veldig galt når jeg spiller.

 

errr, viser seg at grafikken på ene banen ser bedre ut enn på det andre. :ermm:

Endret av nord
Lenke til kommentar

Utviklerene skal ha en ting, de kan lage vakre atomsprengninger, selv om jeg savnet en trykkbølge. I går kveld var det en som sendte en dobbel nuke på fienden,åh så vakkert!

 

Dette er nok et spill jeg kommer til å kjøpe, men tror det kommer til å bli litt kjedelig i lengden. Det som hadde vært underholdende hadde vært hvis de hadde fått inn båter i tillegg, så kunne man kriget på en øy med flåter rundt :)

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Ikke så mange øyer der en eventuell krig mellom USSR og USA kunne funnet sted.. Vant akkurat en runde i spillet, men synes det er litt stress å få ting "som man vil".. kunne gjerne også ønsket meg større tempo når det er såpass få units man kontrollerer samtidig.. eller flere units, det hadde vært enda bedre

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...