Raedon Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hei, jeg trenger en Produkt nøkkel til windows XP pro? er det noen som vil dele en sånn med meg? Tusen takk
2ball_ Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Jeg lukter PIRAT 8966878[/snapback] vist det han sier stemmer.... så er det ikke lurt å svinser rundt med det på dette forumet...
Stian89 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Les retningslinjene. Du har brutt reglene for emnetittel, i tillegg til at du prøver å rote opp warez-relaterte saker. Tråden kommer nok til å bli stengt, ja.
Zeph Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg