Gå til innhold

The Experience: Gamers Choice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En apostrof må til for å danne eierform.

 

8957816[/snapback]

 

Dette hadde noen som helst betydning for saken?

 

Eller forstod du ikke innholdet grunnet alle feilskrivningene, siden du bare måtte si ifra??

 

Det var innholdet i saken som var relevant, ikke om det manglet en apostrof, her er det helt klart du som har misforstått hensikten med dette forumet.

Du burde heller melde deg inn på www.norskrettskrivning.no/forum

Lenke til kommentar

Desverre folkens, bare å gi opp - jeg har ikke noe annet valg enn å vinne denne. Etter kjøpet av leilighet og påfølgende papparolle har desverre økonomien ikke verdt den helt store. Dermed har oppgraderinger desverre ikke hatt plass på det allerede sprengte budsjettet mitt. Så jeg vinne.

 

Bra tiltak forresten, liker konkurransene her :)

Lenke til kommentar
En apostrof må til for å danne eierform.

 

8957816[/snapback]

 

Dette hadde noen som helst betydning for saken?

 

Eller forstod du ikke innholdet grunnet alle feilskrivningene, siden du bare måtte si ifra??

 

Det var innholdet i saken som var relevant, ikke om det manglet en apostrof, her er det helt klart du som har misforstått hensikten med dette forumet.

Du burde heller melde deg inn på www.norskrettskrivning.no/forum

8958100[/snapback]

 

Faktum er at Netshop-konkurransen heter (oversatt)

 

"Spillere valg"

 

i stedet for

 

"Spilleres valg"

 

og dette er ikke en liten typo i en bisetning, altså.

Lenke til kommentar
Hvem som vinner, er det dere brukere som bestemmer. 3 av maskinene skal stemmes frem, og vil delta i en finale som avholdes på The eXperience 2007.

Står ganske tydelig at hvis man blir blant topp 3 så må man delta på The eXperience siden finalen avholdes der.

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke på treffet så du får vell heller få seieren av meg du da Mad Wolf. :p

8960468[/snapback]

Hehe, tusen takk, men jeg er blant de som håper på å delta uten å være der :) Er heldig hvis jeg får til to timer sammenhengende spilling hjemme så et helt LAN-party er en smule vanskelig å få til... :(

Lenke til kommentar

Det er jo ikke helt sikkert at du må komme på tExp, da? Det er netshop som betaler for gildet, og da er vel de interessert at flest mulig kan være med? Vi får vente å se til noen med mer peiling svarer. Dersom en skulle vinne og ikke være på TG, er det vel bare å ta en dagstur bort? De slipper deg nok inn dersom du har vunnet en konkurranse der.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...