Gå til innhold

The Experience: Gamers Choice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Heisann folkens.

 

 

Dytter inn litt info her jeg da, siden jeg ser det er noen spørsmål her. :)

 

 

Det er i all hovedsak kun snakk om maskinen. "boksen"

Dvs at tilbehøret trenger dere ikke å tenke på.

 

Jeg ser det er noen av dere som har sendt inn forslag med mus/tast/skjerm/os, og om dere ønsker å forandre deres forslag, så kan dere ta kontakt med meg på [email protected]

 

Vi er også meget positivt overrasket over hvor mange forslag som kommer, uten at det er annonsert for mye om konkurransen. :)

 

 

Ønsker dere alle lykke til med byggingen. Og husk, ikke nøl med å sende en mail om det er noe dere lurer på.

 

 

Mvh

Stian - NetShop

Lenke til kommentar
Er det snakk om en gaming maskin som skal kjøre spill bra nå, eller f.eks Crysis/Far Cry 2? Dvs litt inn i fremtiden?

 

Da blir det plutselig litt mer aktuelt å velge 64-bit vista og 4gb ram f.eks.

9495680[/snapback]

 

Ja, lurer veldig på det jeg også.

Skal det ikke være FarCry2, Crysis eller noe lignende, så blir det vell et XP Pro 32bit oppsett, altså 4GiB er helt meningsløst.

 

Skal det være fremtidsrettet for FarCry2, Crysis osv, så er det plutselig Vista 64bit vi kanskje snakker om. Relativt stort forskjell

Lenke til kommentar
Jeg fant nettopp ut at jeg har tatt med et produkt som ikke er på lager, er det et stort problem? :hmm:

9499983[/snapback]

 

Jeg har også valgt noen komponenter som ikke er på lager. Men jeg regner med at dette ikke er noe problem, da det i reglene kun står at det skal velges fra netshops sortiment.

 

Jeg foreslår at når fristen går ut i morgen, at vi begynner å poste forslagene våre, det kan være intressant å se hva folk mener er den ultimate gamingmaskinen til 15000 :)

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Ikke skjerm/tastatur/mus/høytalere??

 

Gahh.... latterlig :nei: Er jo ikke noe vanskelig å ligge under grensa engang da.

Og det er jo bare tull å velge en maskin der utsendet har noe å si da bare det kjipe kabinettet teller!! :roll: Detta var for teit...og hva om man vinner maskinen? Er jo ikke særlig stas når man bare får boksen, men mangler skjerm osv. Ikke det, boksen er jo fullstappa av rått stash :p

Endret av Euphoria
Lenke til kommentar
Ikke skjerm/tastatur/mus/høytalere??

 

Gahh.... latterlig  :nei:  Er jo ikke noe vanskelig å ligge under grensa engang da.

Og det er jo bare tull å velge en maskin der utsendet har noe å si da bare det kjipe  kabinettet teller!!  :roll:  Detta var for teit...og hva om man vinner maskinen? Er jo ikke særlig stas når man bare får boksen, men mangler skjerm  osv. Ikke det, boksen er jo fullstappa av rått stash  :p

9501900[/snapback]

 

Så det å vinne noe med en verdi på 15.000 kroner er kjipt? 15.000 er et langt stykke på veien mot en ny maskin, spesielt når de fleste har skjerm, tastatur og mus fra før.

 

Hvor har du det fra at det er kun kabinettet som teller?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...