Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er virkelig leit at vino falt for dopinga!

Liker ikke mistankene folk kommer med, det ødelegger for ryttere(er jo surt om de ikke har dopa seg)

9195222[/snapback]

 

Han har da ikke dopet seg er det det du skal fram til.

 

Jeg er ikke en lege men jeg er ganske sikker på at man IKKE får blod fra to andre personer i seg etter å ha fått et par oppskrubbede knær og stor lår eller hva unnskyldningen var igjen.

 

Er pokker meg den beste unnskyldningen jeg har hørt siden Tyler Hamilton hadde absorbert sin egen tvilling i livmoren og dermed hadde blod fra en person til :roll:

Lenke til kommentar
Det er virkelig leit at vino falt for dopinga!

Liker ikke mistankene folk kommer med, det ødelegger for ryttere(er jo surt om de ikke har dopa seg)

9195222[/snapback]

 

Han har da ikke dopet seg er det det du skal fram til.

 

Jeg er ikke en lege men jeg er ganske sikker på at man IKKE får blod fra to andre personer i seg etter å ha fått et par oppskrubbede knær og stor lår eller hva unnskyldningen var igjen.

 

Er pokker meg den beste unnskyldningen jeg har hørt siden Tyler Hamilton hadde absorbert sin egen tvilling i livmoren og dermed hadde blod fra en person til :roll:

9197940[/snapback]

 

Er ikke det vil frem til, jeg tenkte mer på beskyldninger mot rasmussen, contador osv...

Vinokourov har brukt doping og det får han stå for!

Lenke til kommentar
Ahh, da tok jeg den. Blir morro og se hva han får til i CA.

De vil vel bytte navn til neste år eller tar jeg feil? Har hørt at de må skifte hovedsponsor.

9199427[/snapback]

Ja, de skal hete Marlboro MacDonalds :thumbup:

9199468[/snapback]

 

wtf?

tror ikke at det stemmer!

de har vel ikke funnet sponsor enda!

Marlboro - kan ikke ha dem som sponsor!

 

Edit: Var vel en spøk?

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...