Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Bare jeg som sitter igjen med en følelse om at den gule trøya til Contador var ufortjent? Den er jo faen meg egentlig ikke hans.

9172751[/snapback]

 

Jeg sier det samme.

Lenke til kommentar
Bare jeg som sitter igjen med en følelse om at den gule trøya til Contador var ufortjent? Den er jo faen meg egentlig ikke hans.

9172751[/snapback]

 

Jeg føler med deg...

 

Syns heller ikke den er fortjent... syns ikke noen (etter at rasmussen gikk ut) fortjener den. Rasmussen har jobbet ærlig for den.

 

Laget kunne trekt han ut tidligere, ikek etter alt slitet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Cadel Evans fortjente den gule trøyen. Contador fikk mye hjelp av Rasmussen opp fjellene og etter pyreneene ble sistnevnte kastet og - perfekt opplegg for Contador. Jeg tror uansett Contador har eller har hatt urent mel i posen.

Lenke til kommentar

Men jeg skjønner ikke helt hva Rasmussen tenker på.. Hvis han var i Mexico, hvorfor skaffer han seg ikke et bra alibi som holder?

 

Burde jo ikke være nok at en italiensk journalist påstår at han har sett han, det som forundrer meg litt..

 

Men skjønner godt at han er knust i ettertid, tror jeg de fleste ryttere hadde vært.

Lenke til kommentar
Men jeg skjønner ikke helt hva Rasmussen tenker på.. Hvis han var i Mexico, hvorfor skaffer han seg ikke et bra alibi som holder?

 

Burde jo ikke være nok at en italiensk journalist påstår at han har sett han, det som forundrer meg litt..

 

Men skjønner godt at han er knust i ettertid, tror jeg de fleste ryttere hadde vært.

9172784[/snapback]

 

Hvorfor ser jeg for meg at han som så Rasmussen, nå har en overføring fra Contador's lag på kontoen?

Lenke til kommentar
Men jeg skjønner ikke helt hva Rasmussen tenker på.. Hvis han var i Mexico, hvorfor skaffer han seg ikke et bra alibi som holder?

 

Burde jo ikke være nok at en italiensk journalist påstår at han har sett han, det som forundrer meg litt..

 

Men skjønner godt at han er knust i ettertid, tror jeg de fleste ryttere hadde vært.

9172784[/snapback]

 

Journalisten er visst en kjent sykkeljournalist fra RAI ellerno. Tror ikke han ville ljuge om det.

Lenke til kommentar
Men jeg skjønner ikke helt hva Rasmussen tenker på.. Hvis han var i Mexico, hvorfor skaffer han seg ikke et bra alibi som holder?

 

Burde jo ikke være nok at en italiensk journalist påstår at han har sett han, det som forundrer meg litt..

 

Men skjønner godt at han er knust i ettertid, tror jeg de fleste ryttere hadde vært.

9172784[/snapback]

 

Journalisten er visst en kjent sykkeljournalist fra RAI ellerno. Tror ikke han ville ljuge om det.

9172846[/snapback]

 

Skulle ikke forundre meg. han tjener jo fett på noe slikt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skulle ikke forundre meg. han tjener jo fett på noe slikt...

9172851[/snapback]

 

Ikke fett nok til å ta sjansen på å bli tatt i en løgn som vi ødelegge en annen syklists karriere.

Lenke til kommentar
Skulle ikke forundre meg. han tjener jo fett på noe slikt...

9172851[/snapback]

 

Ikke fett nok til å ta sjansen på å bli tatt i en løgn som vi ødelegge en annen syklists karriere.

9172863[/snapback]

 

Tja, ser ikke ut som om Rasmussen klarer å motbevise noe.

 

Men jeg mener vi bør stille spørsmålet. Hva gjør det egentlig at rasmussen brøt med lagets interne meldeplikt? Han hadde ikke syklet mindre godt forde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Han brøt ikke lagets interne meldeplikt, han brøt lagets etiske regler. Mangel på etikk er et stort problem i sykkelsporten og derfor er det bra at de slår ned på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han brøt ikke lagets interne meldeplikt, han brøt lagets etiske regler. Mangel på etikk er et stort problem i sykkelsporten og derfor er det bra at de slår ned på det.

9172942[/snapback]

 

Om det var så alvorlig skulle de gjort det FØR Touren.

9173058[/snapback]

 

De visste det ikke før Touren.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Han brøt ikke lagets interne meldeplikt, han brøt lagets etiske regler. Mangel på etikk er et stort problem i sykkelsporten og derfor er det bra at de slår ned på det.

9172942[/snapback]

 

Om det var så alvorlig skulle de gjort det FØR Touren.

9173058[/snapback]

 

De visste det ikke før Touren.

9173214[/snapback]

 

Viste de ikke at han hadde brutt meldeplikten før touren? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...