Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hei!

Sykkelsiden ga meg en påminnelse om noe som er snart!

Nemlig Tour de France, årets største sykkelbengivenhet!! :thumbup:

Dette er noe jeg sitter inne å ser på hele sommeren... :D

Derfor foreslår jeg at vi diskuterer Le Tour de France!!

 

- Favoritter

- Trøyene

- Flest etappeseire

- Doping

- m.m

 

Alt om Tour de France... Spytt ut!!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å starte, synes jeg det er morsomt at starten går i London, der er det helt sikkert at flere kommer å se på... Ektra gøy er det også at de har lagt løypa, sånn at du skal se de største fasilitetene...

 

Ivan Basso, var min klare favoritt, synd han ble utestengt :(

Men har man dopet seg er det riktig at man blir straffet!!

 

Favoritter: Jeg synes det er synd ikke Cunego, Di Luca eller Piepoli skal starte! De hadde gjort seg synlig oppe på sammenlagtlisten!

Derfor tror jeg at Vinokurov, Valverde og Perreiro Sio er de største favorittene..

Franck & Andy Shleck, hvis de skal sykle er veldig gode...

 

Er sikker på at årets Tour de France blir noe helt spesielt!! :D:tease:

 

Andy :roll:

Lenke til kommentar

Tour de France er stas ja, spesielt når det er spurtetappe!

Har sett på mye av det de siste gangene, men i år skal jeg bo hjemme hos de gamle mens det pågår, så det blir vel lite populært :p

 

Er litt slitsomt med alle dopingavsløringene, aner jo ikke hvem man skal heie på i sammendraget lenger. Kanskje han franskmannen som tar ut alt i første halvdel av etappene og går på en smell, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Tour de France er definitivt blant årets begivenheter. Jeg sitter benket fremfor skjermen fra start til slutt. Jeg ser veldig lite på fjernsyn ellers i året, men når det er Tour de France blir det fort noen timer hver dag. Er rått å se spurtkanonene gi alt de siste hundre metrene. Har ingen spesielle favoritter i år. Er vel den med det beste dopet som vinner i år også.

Lenke til kommentar

Gleder meg til det starter! Er bortreist nesten hele juli, så jeg går glipp av så å si hele Touren, men heldigvis skal jeg til en fantastisk plass (Frankrike) så har håpet på å få med meg en dag eller to der da! Mitt ønske faller på fjellene, men vi får se om det kommer til å gå så bra med tanke på andre planer liksom. Men uansett, jeg ville sagt at en dag eller to i real life er bedre en hele på TV :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg skal også til Frankrike om ikke så lenge. Drar på først kommende lørdag. Håper å få med meg en etappe. Det morsomme er at det er en slags "sykkelferie" jeg skal på.

Lenke til kommentar

Wee, endelig en tdf tråd :D

 

Jeg vil tippe på Vino på den gule, McEwen - grøn, Polka - rasmussen, Contador - Hvit

 

Jeg, som dere kommer til å sitte stuck til tv'en hele tiden, uten om de første etappene, da er jeg borte. :ermm:

 

 

Jeg gleder meg enormt til fjelletappene, tour de france er kos :love:

Lenke til kommentar

Gleder meg til lørdagen. :)

 

Prologen er alltid stas, vi får høre litt historie fra kommentatorene før start og ikke minst selve rittet. Vet ikke helt hvorfor jeg liker nettopp Tour de France, men tanken på de varme dagene i Europa og den vakre naturen gjør begivenheten enda bedre.

 

Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg skal holde en knapp på med i år, men italieneren Basso var min favoritt.

 

Sist men ikke minst, jeg synes Dag Otto Lauritzen er en meget flink kommentator. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...