Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Basso avsluttet ikke kontrakten selv. Han ble suspendert fra Discovery Channel etter han innrømmet planlagt dopingbruk.

 

Ikke? Det er flere lag som har tidligere dopingtatte ryttere i stallen.. Ta et eksempel: David Millar. Han har sonet to år og sykler nå for Saunier Duval.

9220329[/snapback]

 

"Basso og over femti andre ryttere er innblandet i skandalen. 29-åringen ba selv om å bli løst fra kontrakten med Discovery Channel forrige uke. Italieneren har tidligere syklet sammen med Kurt Asle Arvesen i Team CSC."

Lenke til kommentar

At Ullrich har dopet seg er det ingen tvil om, selv om han aldri har innrømt det eller blitt direkte tatt for det.

 

Basso har bare innrømt at han hadde planer om å dope seg. Men de fleste skjønner at han garantert har gjort mer enn det. Det var bare den beste utveien for en som var så godt som tatt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Lol. Dere som mener at sykkelsporten er ødelagt pga. dopingavsløringene har neppe noen ordentlig interesse for sykling. Ser man tilbake har hele Team Telecom fra 1996/1997 innrømmet doping, ingen har blitt tatt. Hele Festina-laget ble tatt for doping for rundt 10 år siden. I år har bare enkeltryttere blitt tatt og antakeligvis er alle testet, det viser at sykkelsporten har blitt kvitt mesteparten av dopinga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vel, det jeg mener med at de ikke ga alt er at dem ikke satser alt som i TDF.

Liten sjanse for at Arvesen hadde vunnet Danmark rundt...

Folk vil ikke ha den samme gløden som i TDF. Danmark rundt er jo ikke det størst rittet i sykkelverdenen...

Lenke til kommentar
Vel, det jeg mener med at de ikke ga alt er at dem ikke satser alt som i TDF.

Liten sjanse for at Arvesen hadde vunnet Danmark rundt...

Folk vil ikke ha den samme gløden som i TDF. Danmark rundt er jo ikke det størst rittet i sykkelverdenen...

9234836[/snapback]

 

Selv om de kanskje legger treningen til rette for og satse alt på tour de france tror jeg nok de som sykler Danmark rundt sykler det de kan.

 

Imponerende av Arvesen, håper han tar en Danmark rundt seier til så han holder rekorden en stund...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...