Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Årets Tour var latterlig, noe av det værste jeg har sitt :no:

Det eneste positive som kom ut var at de klarte og ta n del syndere...

9216889[/snapback]

 

Enten så er ikke du særlig interessert i sykling eller så har du kun konsentrert på dopingen. Årets tour var en katastrofe hvis du tenker på all dopingen, men fy faen så mye action det var i løypa! Utrolig fint å se på.

Lenke til kommentar
Årets Tour var latterlig, noe av det værste jeg har sitt :no:

Det eneste positive som kom ut var at de klarte og ta n del syndere...

9216889[/snapback]

 

Enten så er ikke du særlig interessert i sykling eller så har du kun konsentrert på dopingen. Årets tour var en katastrofe hvis du tenker på all dopingen, men fy faen så mye action det var i løypa! Utrolig fint å se på.

9217714[/snapback]

 

Så enig, så enig. Følger man med skikkelig, vil man både få underholdning og kunne holde med en favorittrytter selv om enkelte ryker ut. Vino var allerede ute av sammendraget da han dreit seg ut, så det var vel egentlig kun Rasmussens hendelse som var "katastrofen" i touren. Det er bare tull at det var ekstremt i år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Årets Tour var latterlig, noe av det værste jeg har sitt :no:

Det eneste positive som kom ut var at de klarte og ta n del syndere...

9216889[/snapback]

 

Enten så er ikke du særlig interessert i sykling eller så har du kun konsentrert på dopingen. Årets tour var en katastrofe hvis du tenker på all dopingen, men fy faen så mye action det var i løypa! Utrolig fint å se på.

9217714[/snapback]

 

Dette var en veldig døv tour hva action angår, noe som i og for seg er positivt ettersom det kan tyde på at ryttere er renere nå. Det som gjorde årets tour ekstra spennende var den korte avstanden mellom utfordrerne til den gule trøya.

Lenke til kommentar
Enten så er ikke du særlig interessert i sykling eller så har du kun konsentrert på dopingen. Årets tour var en katastrofe hvis du tenker på all dopingen, men fy faen så mye action det var i løypa! Utrolig fint å se på.

9217714[/snapback]

Jeg er veldig interresert i sykling, og har egentlig hovedfokuset mitt på de sportslige prestasjonene, men jeg må ærlig inrømme at jeg ble veldig skuffet over enkelte ryttere i år...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
ja, men har jo vært det tidligere også!

Var jo utrolig skuffet når basso og ullrich hadde brukt doping!

vil nok komme flere sånne meldinger fremover desverre!

9218844[/snapback]

 

Er vel strengt tatt ingen av de to som er dopingtatt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jo, bokstavlig talt!

Basso er vel kanskje en litt annen sak, men ullrich derimot!

Så har vi jo landis også da...alle vet jo at han har dopet seg!

9219383[/snapback]

 

Nei :) Sjekk kildene dine bedre.

Lenke til kommentar

Ullrich og Basso har aldri innrømmet dopingbruk eller blitt tatt for doping.

 

Nå er jeg ikke så kjent i saken til Ulle, men Basso han er utestengt for å ha innrømmet at han planla å dope seg. That's a whole different deal.. (Syns jeg da..) Greit at han blir utestengt men blir skuffet når folk sier at han ble tatt for doping noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ullrich har gått ut og sagt at han aldri har dopet seg, så han og Basso sine situasjoner er ikke sammenlignbare. Nå skal det sies at det ble funnet ni poser med Ullrichs blod hos Dr. Fuentes, men...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...