Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hadde egentlig håpet at Leipheimer kunne krona karieren med sammenlagtseieren, men  bare ikke Rasmussen vant var det det sammma for meg.

 

Blei forøvrig ganske overraska her om dagen da komentatorene sa at en prøve av Armstrong som hadde vært fryst ned i 1999 (eller no) blei tatt med i et et prøveprosjekt., og at det der ble påvist at den inneholdt  dop. En eller annen fransk avis klarte så å koble prøven til armstrong. Det som da overraska meg var at Dag o Lauritzen sa at L. Armstrong sammen med Eddy Mercx var tidenes beste syklister når vi med 99% sikkerhet kan si at Armstrong var dopa...

9162003[/snapback]

Fransk avis spore den til Lance, masse rykter.... Visst Lance var dopa har alle isåfall vore dopa!

9162031[/snapback]

 

Ja det stemmer vel ganske bra at TDF vinnerne på 90 og begynnelsen av 00 - tallet var dopa...

 

ar sikkert mange dopa før det og...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal alle ha vært dope fordi Lance var dopet?

 

Når det er sagt så kan vi ikke annet en hedre Lance fordi dette bare er spekulasjoner som miniPOK sa.

 

Men man tenker jo sitt da, syntes på en måte Eddy merchx var en større syklist selv om han "bare" tok 5 seire og Armstrong 7 nettopp fordi jeg mistenker Armstrong for å ha mer enn rent med i posen...

 

Btw: Ble du skuffet over Vinokourov miniPOK :p ?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle ha vært dope fordi Lance var dopet?

 

Når det er sagt så kan vi ikke annet en hedre Lance fordi dette bare er spekulasjoner som miniPOK sa.

 

Men man tenker jo sitt da, syntes på en måte Eddy merchx var en større syklist selv om han "bare" tok 5 seire og Armstrong 7 nettopp fordi jeg mistenker Armstrong for å ha mer enn rent med i posen...

 

Btw: Ble du skuffet over Vinokourov miniPOK :p ?

9162752[/snapback]

 

Dere vet av Eddy syklet fra feltet nesten hver dag, noe ingne kan klare nå...

 

Eddy kommer alltid til å være nr 1!

Lenke til kommentar

Merckx var en enestående rytter. Noe slikt som 496 vunnede ritt/etapper i løpet karrieren sier sitt. På 7 forsøk i Touren vant han 5, og tok 34 etappeseirer. Han var helt ekstrem, og kjørte til tider på noen helt vanvittige gir som ingen hadde muligt til å kjøre på, bortsett fra ham. Tidenes syklist i mine øyne!

Lenke til kommentar

Så var vi kommet til den siste etappen, sjarmør etappen inn mot æreværige Chamsp Elysè. Vi husker jo alle fjoråret som var en hyggelig opplevelse sett med norske øyne.

 

29.07.2007

20. etappe (flatt): Marcoussis - Paris Champs-Élysées, 146 km.

 

1) Thor Hushovd

2) Robert Hunter

3) Chavanel

Lenke til kommentar
Er temmelig sikker på at Boonen vinner idag. Han har et ekstremt godt team, og på de etappene han har vunnet så ser du det ligger 2-3 hjelperyttere og drar opp hele spurten, han får alt servert på gullfat.

9165543[/snapback]

 

Joda, mest ønsketenkning, skulle ønske Thor hadde et like stort "støtteapparat"

Lenke til kommentar
Er det en eneste kjeft i sykkelfeltet som ikke er sympatisk?

9165997[/snapback]

 

 

Vil vel si at det er enkelte som ikke har hjernen spesielt godt skrudd sammen ja....

Han er kanskje sympatisk, men større sytehue enn Hushovd skal du leite lenge etter.

Synes forøvrig at Kurt Arsle er en kjernekar, alltid med glimt i øyet :)

Lenke til kommentar

Jaja, det var nære, men all ære til Benatti, syntes alt var duket for Thor, må si at når alt kommer til alt så syntes jeg Thor er en fantastisk rytter, han har aldri en stort tog som Boonen, så Boonen er heldig, det fungerte riktignok ikke for Quick-Step i dag da.... men da ser vi hvor Boonen havner også :whistle:

 

Har hvert gøy å gjette resultater, diskutere med dere.

 

Trøye tipsene mine:

 

Gule trøye: Contador (Klöden)

 

Grønn trøye: Boonen (Mc Ewen)

 

Polka Trøyen: Solèr (Rasmussen)

 

Hvit trøye: Contador (Cunego :whistle: )

 

0/4 Riktige :thumbdown:

 

Er litt trist at det er nesten et år til vi hører noe til Kaggestad og Paasche igjen, gleder meg allerede :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...