Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis det var spesiel stil må det har hvert Solèr :p

Hvilken lag, hvilken farge på drakten..........

9159046[/snapback]

Hvis du leser skrev jeg Lampre rytter :thumbup:

Han gjorde det for å "showe" litt for kameramannen, det kunne man se :)

9159117[/snapback]

han het Vila Errandonea Patxi og noe mer

Skrevet
Og hvorfor er det usannsynlig at han er testet etter den 14. etappen? Han kom jo på 3. plass, og topp 3 på hver etappe blir jo testet, i tillegg til noen tilfeldig utvalgte...

9158861[/snapback]

Personen med gul trøye, etappevinneren, og flere tilfeldige blir testet. Ikke topp 3.

Tror også kurt asle kommer til å satse litt på etappen i morra!

9159391[/snapback]

Er en sensasjon hvis et brudd går inn.

Skrevet

Ja tviler på et brudd, men hvis han skulle støte som doping-Vino gjorde for 2 år siden da han kom alene inn til mål så hadde det hvert enormt morsomt, men dette er selvfølgelig bare drømmetanker :love:

Skrevet

Nei, det gjør de ikke, kommer ikke til å ha noen sjangs på Champs Elysè mot Hushovd og co, men på de innlagte spurtene underveis kanskje, tror kanskje Discovery planlegger da....

Skrevet

Det kommer ikke til å skje. Som rytterne sier "Den som vinner tempoen vinner Touren". Arvesen mener også at det er usportslig å gjøre noen sprell på siste etappe.

Skrevet
Det kommer ikke til å skje. Som rytterne sier "Den som vinner tempoen vinner Touren". Arvesen mener også at det er usportslig å gjøre noen sprell på siste etappe.

9161112[/snapback]

Ja, jeg vet, det syntes jeg er fyktelig kjedelig selvom det er en slags tradisjon syntes jeg de burde få lov til å prøve

Skrevet
Hvorfor er det blitt så mye dpoing i Touren ? Synes dette er veldig teit. Satt i sofaen før å så på, ingen dopet seg. Men nå er det helt for jæv*** .

Ingen ble ferska mener du vel?

Skrevet

9161112[/snapback]

Skiller det noen få sekunder tror jeg ikke rytterne bryr seg. Husker Ullrich prøvde å rykke på siste etappen for noen år siden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...