Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klinings og heftig flørting på byen, uten følelser innvolvert. Deilige damer og fint vær.

WHAT. UP.

(mangel på high five smileys)

Skrevet

Permanent gått over fra Windows til GNU/Linux. Beste jeg har gjort på en stund.

Goodie! Kjører Windoze av og til hvis det er noe som har forhåndsbestemt seg på at det ikke skal funke i Wine.

Skrevet

Jeg har ikke muligheten til å ha noen av PCene mine med pure Linux. Laptopene mine har manglende støtte for skjermkort og stasjonæren min spiller jeg på.

Skrevet

Jeg har ikke muligheten til å ha noen av PCene mine med pure Linux. Laptopene mine har manglende støtte for skjermkort og stasjonæren min spiller jeg på.

90% av spill funker jo i Wine, har prøvd slikt selv! :)

Skrevet

Jeg mener at det ikke er det mest stabile jeg har sett, i tillegg til at jeg har hatt mye problemer med ytelse. :wee:

Noen ytelsesproblemer har jeg i dårlig programerte spill (HINT: Command and Conquer 3, ett spill som jeg egentlig ikke liker.) Ser sjeldent lavere ytelse i spill, ser som oftest høyere ytelse enn jeg har i Windoze av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Permanent gått over fra Windows til GNU/Linux. Beste jeg har gjort på en stund.

Er det like lett å sette opp som Windows? Hva med drivere, og programmer og slikt? Alt er vel ikke kompatibelt med Linux. Og det er i hvertfall ikke et OS for de som liker å spille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...