Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktignok ikke en ting, men Eplefe gjør meg glad ^^

 

Kan lese GBS på somethingawful igjen uten å være registrert :w00t: :w00t: :w00t:

Er det ikke like greit å bare betale og så slipper du å tenke på det i hele tatt?

Det er ikke akkurat dyrt, og om du skulle føle for å ikke lurke mer, så kan du jaggu poste også. ^^

Var sånn jeg endte opp med å registrere meg. :p

Lenke til kommentar

Har hatt en jævla bra ferie! Cruise til Bahamas, kjøring på vannscootere, feit leiebil med en 3,6 liters motor på 288hester, Miami, Fort Lauderdale, Pompano beach osv! Hadde også en morsom opplevelse når det bestemte seg å småregne litt en av dagene, da var det av med taket på cabrioleten som min onkel hadde, og da var det bare å splæshe alle sølepytter vi så :!:

Lenke til kommentar

Mamma har ombestemt seg angående farge på bil!!! Hun vil NÅ ha den hvite SUVen som skal bli brukt til demobil nå til uka, noe som betyr at vi kanskje ikke får den :( Vi har hele tiden kunne få kjøpe den inntill nå, nå som mamma godtar den! Ellers må vi kanskje vente til september før vi får den vi har bestilt, måneder etter jeg får sertifikatet! VI KRYSSER FINGRENE OG SKRIVER I GLEDESTRÅDEN INNTILL VIDERE :ninja:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...