Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kassetter er fantastiske. Glad jeg har to velfungerende kassettspillere. En bærbar fra slutten av 80-tallet og en mer stasjonær en fra 70-tallet.

Sitter ofte og hører på kassetter, jeg, skjønt de nyeste er vel fra 90-tallet en gang, og det er herlig med minner om musikk som aldri er utgitt på CD. For ikke å snakke om alle lydbøkene …

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At jeg fant en norsk butikk som selger nye kassettspillere. Yay :w00t:

 

Hvorfor er kassetter blitt så attraktivt igjen? Det er jo et helt avlegs og tungvint format.

Fårstår det med vinyl, men kasetter? :hmm:

 

 

For min del er det pga det er så mye som kun blir utgitt på kassett om dagen, så då er det et must og ha en brukbar avspiller.

Elsker det og sette på kassetter, herlig følelse.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

 

Du vet alle moderne smarttelefoner kan total-ignorere angitt nummer på både samtaler og SMS'er eller alt? 2 tastetrykk så var det problemet løst.

 

 

– Svindleren var rasende og sendte meg flere truende tekstmeldinger. Han har begynt å ringe meg. Jeg spurte om han likte bøkene, og han ble veldig forvirret, sier han.

Han vet det tydeligvis ikke..

 

Lurer på om de som eier opphavsrettighetene til boka sender regning til Edd for å ha delt den med andre..

Lenke til kommentar

En switch på tastaturet mitt sluttet å fungere. Jeg brukte timer på å skru det fra hverandre, lodde, rengjøre og feilsøke det.

Når jeg ga opp og satte det sammen igjen for RMA så begynte det å fungere igjen! :confused:

 

Jeg føler jeg har kontakt med mitt kjære Filco MJ2 på et personlig nivå nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...