Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags YT-videoer?

Det meste som er relatert til musikk og lyd.

Latterlige bollywood actionscener med dårlig lyddesign, innslag fra blant annet Åpen Post med misheard lyrics(alle har sett though), samt den der virtuelle hårklippen som er tatt opp med stereomikrofoner osv. Mange, mange flere som jeg ikke kommer på i farta.

 

La meg gjette, du fyrer løs med "Ooooold, så jeg for fleeeere år siden!" hver gang eller? ;)

Haha, jeg er ikke helt sosialt tilbakestående. Holder det bare for meg selv og synes det er greit med en gjensyn, videoene er da som regel fortsatt underholdende.

 

Jeg er bare hipster på innsiden.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Ble stoppet i politikontroll og det første politiaspiranten sier, "nyvaska bil?". Gjorde meg glad :D

 

Talte opp krukka med penger idag og kom frem til 6300 kroner, venter også 5000 i lønn denne måneden. Nå blir det høyttalere og apple tv til leiligheten :dribble:

 

å der var 53 806,- fra statens lånekasse på plass også. Renter <3

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

På at jeg ikke er hipster?

 

Har du noen bevis på at du liker den på den ordentlige måten?

 

Hva er forskjellen mellom å like vinyl på den ordentlige måten og hipster-måten?

 

Dersom du liker vinyl på den ordentlige måten er det fordi du liker lyden og "stemningen".

 

Hipstere liker det fordi det er er gammelt og ergo ikke noe "mainstream". Ironien er jo selvfølgelig at siden LP nå plutselig er blitt populært igjen så er det nettopp mainstream, noe som fører til at hipstere mest sannsynlig går over til kassett snart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom du liker vinyl på den ordentlige måten er det fordi du liker lyden og "stemningen".

 

Hipstere liker det fordi det er er gammelt og ergo ikke noe "mainstream". Ironien er jo selvfølgelig at siden LP nå plutselig er blitt populært igjen så er det nettopp mainstream, noe som fører til at hipstere mest sannsynlig går over til kassett snart.

 

Jeg tror du like vinyl på hipster-måten.

Lenke til kommentar

Dersom du liker vinyl på den ordentlige måten er det fordi du liker lyden og "stemningen".

 

Hipstere liker det fordi det er er gammelt og ergo ikke noe "mainstream". Ironien er jo selvfølgelig at siden LP nå plutselig er blitt populært igjen så er det nettopp mainstream, noe som fører til at hipstere mest sannsynlig går over til kassett snart.

 

Jeg tror du like vinyl på hipster-måten.

 

Du er sjalu fordi jeg har oppnåd sann vinyl-forståelse.

 

Deal_with_it_dog_gif.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...