Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Wow! må bare si takk for at du støtter meg ;) Altså er helt enig om at det utrolig trist det som har skjedd med alle de som er døde og såret. Men i den verden vi lever idag så er det den eneste mulighet for og få folk til å våkne. hvis noen andre her har lest det han har skrevet i manifestet sitt så skjønner man mye mer av hele greia. han er helt enig at det var grusomt men det var den eneste måten. hadde bare alle nyhetene sett saken fra begge sider hadde ting vært annerledes, og hvis alle hadde lest det han har skrevet så ville alle fått ett annerledes syn på han enn at han er en gal psykopat. han var nemlig utrolig smart!

 

No problem. Jeg er lei av at folk hopper til konklusjoner.

 

Han var en smart person ja, men jeg er veldig uenig med hans idè om hvordan samfunnet burde rulles tilbake til Dark Ages. Jeg er også uenig i metodene han brukte, selv om det kanskje er den mest effektive måten.

 

Det jeg er enig i er hans kritikk over at samfunnet på død og liv skal fremstå som politisk korrekt*. Det er derimot langt fra så politisk korrekt* som han vil ha det til.

 

*Bruker hans definisjon av politisk korrekt.

 

EDIT:

 

X-serien sine spill gjør meg glad, akkurat nå tenker jeg på musikken i Getsu Fune, siden jeg nettopp sparket en Xenon-flåte ut derifra.

 

http://www.youtube.com/watch?v=SjNTog7Aljc

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å få penger. :D

 

Jeg har en sparekonto som jeg driver og flytter penger til og fra hele tida, og jeg visste ikke at sånt gir meg gebyr og at jeg bare hadde 12 gebryfrie uttak, så jeg har holdt på og overført for 2400 kr, og så fikk jeg brev fra banken min i dag om dette og de sa at siden jeg tydeligvis ikke ante noe om dette, har de gitt meg tilbake alle pengene jeg brukte på gebyr. 2400 hardt trengte penger rett i lomma. I tillegg sendte jeg inn reisebevis til Helseøkonomiforvaltningen på et par togturer og taxiturer til og fra psykolog og fysioterapeut etc, og jaggu faen fikk jeg igjen 371 kr for det også. Nå har jeg råd til å dra på Rått og Råde i september likevel. =D

Lenke til kommentar

Jeg har en sparekonto som jeg driver og flytter penger til og fra hele tida, og jeg visste ikke at sånt gir meg gebyr og at jeg bare hadde 12 gebryfrie uttak, så jeg har holdt på og overført for 2400 kr, og så fikk jeg brev fra banken min i dag om dette og de sa at siden jeg tydeligvis ikke ante noe om dette, har de gitt meg tilbake alle pengene jeg brukte på gebyr.

 

Ærlig talt! Skift bank!

 

 

De eneste gebyrene jeg betaler i Skandiabanken er en årsbetaling på Visa-kortet.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har en sparekonto som jeg driver og flytter penger til og fra hele tida, og jeg visste ikke at sånt gir meg gebyr og at jeg bare hadde 12 gebryfrie uttak, så jeg har holdt på og overført for 2400 kr, og så fikk jeg brev fra banken min i dag om dette og de sa at siden jeg tydeligvis ikke ante noe om dette, har de gitt meg tilbake alle pengene jeg brukte på gebyr.

 

Ærlig talt! Skift bank!

 

 

De eneste gebyrene jeg betaler i Skandiabanken er en årsbetaling på Visa-kortet.

Virkelig, en bank som ikke er drevet av sleipinger med lange neser og skjegg som gjør alt de kan for å ta penger på små gebyrer og så vil du at han skal bytte?

Lenke til kommentar

Var på butikken i stad og møtte på en kar jeg gikk i samme klasse med på ungdomsskolen. Han var typen som alltid skulle heve seg over andre, skulle alltid yppe mot de som var mindre og svakere, og hadde en masse pakkisvenner han kunne true med. Skikkelig drittsekk.

 

Uansett, gutten hadde ikke vokst siden ungdomsskolen. Han hadde tydeligvis sluttet å vokse i en tidlig alder, var sikkert under 1.60 og tynn som en pinne. Han kom bort til meg og hilste og sa noe som "Shit, du har vokst ass". Jeg svarer "Ja, jeg har vokst jeg" og smiler.

 

Lenge siden jeg har hatt en så deilig følelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...