Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At norge blir ødelagt :p gjør meg overlykkelig over at vi kanskje lærer noe :D

 

Jeg er ikke noe spesielt glad over hva som skjedde, men du har rett. Norges politikere har mye å lære om at verden ikke er sukkersøt og pen.

 

Håper du skammer deg

 

Fordi han mener noe annet enn deg?

 

Og til alle dere som plusset det innlegget der:

 

Dere viser ikke støtte ved å være anonym, eller å syte rundt på facebook. Greit nok at dere er trist, men ikke vits å overdrive heller.

 

Veldig lett for deg å skrive sånne ord, fra din egen pc i ditt trygge hjem. Det er vondt for oss som har venner der. Respektløst. Du kan i det minste vente med sånne bedreviter-uttalelser til dagen er omme. En sorgens dag for Norge.

 

Hva vet du om han er respektløs eller ikke? Fordi han er glad over at Norge endelig har kommet til ett punkt der politikere våkner til virkeligheten, så tar du det automatisk som "HAHA FOLK DØDE LOL"?

 

Det kan godt være han synes det er trist at folk døde, og respekterer det, uten at han nødvendigvis sier det i denne tråden.

 

Personlig vil jeg si kondolerer til alle som mistet sine.

Wow! må bare si takk for at du støtter meg ;) Altså er helt enig om at det utrolig trist det som har skjedd med alle de som er døde og såret. Men i den verden vi lever idag så er det den eneste mulighet for og få folk til å våkne. hvis noen andre her har lest det han har skrevet i manifestet sitt så skjønner man mye mer av hele greia. han er helt enig at det var grusomt men det var den eneste måten. hadde bare alle nyhetene sett saken fra begge sider hadde ting vært annerledes, og hvis alle hadde lest det han har skrevet så ville alle fått ett annerledes syn på han enn at han er en gal psykopat. han var nemlig utrolig smart!

 

Ble kanskje litt rart og støtte han, men kondololerer med alle familier rundt om i landet. Sry for mye OT

 

Uansett jeg er glad for at det kanskje skjer noe mellom meg og jenta jeg liker :D

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke misforstås her, men jeg er glad for at det nå har blitt satt fart i innvandrings-debatten, og forhåpentligvis vil dette skape mer sympati, forståelse og vekking på innvandringen, og vi får se at redusering ikke er svaret, men bedre integrering.

 

Man kan likevel ikke gjemme det bak en stein at mesteparten av krimminaliteten i Norge blir utført av innvandrere.

Jeg er ikke på noen måte rasistisk men jeg synes at når man søker asyl i Norge bør man opprettholde reglene. Hvis ikke burde man bli sendt tilbake. Såklart er jeg klar over at flesteparten er kjempeflotte mennesker som gjør stor nytte her i Norge og de skal jo selvfølgelig ønskes velkommen.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke misforstås her, men jeg er glad for at det nå har blitt satt fart i innvandrings-debatten, og forhåpentligvis vil dette skape mer sympati, forståelse og vekking på innvandringen, og vi får se at redusering ikke er svaret, men bedre integrering.

 

Man kan likevel ikke gjemme det bak en stein at mesteparten av krimminaliteten i Norge blir utført av innvandrere.

Jeg er ikke på noen måte rasistisk men jeg synes at når man søker asyl i Norge bør man opprettholde reglene. Hvis ikke burde man bli sendt tilbake. Såklart er jeg klar over at flesteparten er kjempeflotte mennesker som gjør stor nytte her i Norge og de skal jo selvfølgelig ønskes velkommen.

 

Selvsagt! Men vi trenger en debatt på området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir helt imponert over det norske folk over hvor behersket og verdig vi tar det når terror endelig slo til, til tross for alt det tragiske som har skjedd. Men hvis gjerningsmannen hadde vært av utenlandsk opprinnelse, ville vi tatt det hele med beherskelse og verdighet da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir helt imponert over det norske folk over hvor behersket og verdig vi tar det når terror endelig slo til, til tross for alt det tragiske som har skjedd. Men hvis gjerningsmannen hadde vært av utenlandsk opprinnelse, ville vi tatt det hele med beherskelse og verdighet da?

Syns da folk gjentar hele tiden at fyren burde bli torturert/drept/lynsjet. Hvordan mener du det ville sett ut om vi ikke tok det beherset eller verdig?

Lenke til kommentar

Blir helt imponert over det norske folk over hvor behersket og verdig vi tar det når terror endelig slo til, til tross for alt det tragiske som har skjedd. Men hvis gjerningsmannen hadde vært av utenlandsk opprinnelse, ville vi tatt det hele med beherskelse og verdighet da?

Hadde det vist seg å være muslimsk terror, tror jeg det hadde blitt svært farlig for muslimene i Oslo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...