Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At mine to bestekompiser overrasket meg med en kveld der jeg ble påspandert drinker av dem fordi de hadde savnet meg :)

Det er fordi du har tits.

Det er fordi de er bestekompisene mine å de synes jeg trengte en kosekveld ute :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir glad av venner som bryter ut i voldsom latter når man for moroskyld oversetter engelske uttrykk til norsk. Nå sist sa jeg "hvis du fanger min skrens".

• Liker 1
Skrevet

At mine to bestekompiser overrasket meg med en kveld der jeg ble påspandert drinker av dem fordi de hadde savnet meg :)

Det er fordi de er bestekompisene mine å de synes jeg trengte en kosekveld ute :)

Seriøst, det er fordi de har lyst til å bange deg.

Skrevet

Seriøst, det er fordi de har lyst til å bange deg.

Det er det nok ikke du.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

.

Endret av Slettet+9817324
Skrevet

Harry Potter og De Vises Sten på Viasat 4. :love: Herregud eg gler meg til i morgon når eg skal sjå den siste. :love: og herregud for nostalgia det er å sjå philosopher's stone. :love: OMG. :love:

Skrevet

Harry Potter og De Vises Sten på Viasat 4. :love: Herregud eg gler meg til i morgon når eg skal sjå den siste. :love: og herregud for nostalgia det er å sjå philosopher's stone. :love: OMG. :love:

Grugled deg til den siste! Er blandede følelser å se den.. Den er awesome, også er det trist at det ikke kommer fler etter den..

Skrevet

Jeg gråt gjennom hele forbanna filmen, jeg. Har jo vokst opp (sammen) med Harry Potter, så det å være "ferdig" med det er egentlig helt forferdelig.

Skrevet

Ting som gjør meg glad :D

-Når jenta jeg liker snakker til meg

-Når jeg får være alene hjemme i en hel uke!

-Nye boksere!

-Dusje etter en god treningsøkt

-Når kattene mine sover sammen med meg om nettene :D

-Når jenta jeg liker sender natta melding og god morgen meldinger :love:

-At jeg skal til spania om 6 dager :D

• Liker 2
Skrevet

- Når jeg danser

- Når jeg får koselige meldinger på mobilen helt uten videre

- Nye klær

- Når jeg ser vennene mine etter at jeg ikke har sett de på en stund, eller når jeg ser de smile eller le!

- Når jeg ser pene gutter :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...