Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme i Sandnes med 3 måneder ferie! :D

sadness > ferie

Når man har vært oppe i Nordland i 10 måneder, så er det godt å komme hjem til våte og kalde Sandnes! :D

Godt med sivilasjon og andre "søringa" rundt seg.

Skrevet (endret)

4,6 i snitt!

fuck_yeah_RE_Not_the_sexy_post_Id_promised_but-s400x317-164482.jpg

Nå skal jeg ødelegge gleden din.

Ut av ungd.skolen hadde jeg 4.9.

Ut av vgs hadde jeg 5.3.

Nettop. Jeg er best. :sleep2:

Andre folk som fikk bedre enn meg, men det ødelegger ikke for meg. Grunnen er at av de folkene (sikkert ink. deg) så var det nesten forventet å få så bra, men jeg (som alltid har hatt rundt 3 i snitt) hadde ikke forventet så bra av meg! :new_woot:

Men hvis du lever av å se ned på andre; DU ER SUPERGOD!!!<3<3!!XDXD

Endret av NothinDoin™
Skrevet

Det var du som postet Fuck Yeah, som jeg ser på som å se ned på andre, eller "jeg er bedre enn deg"-holdning. Han bare svarte deg. Slik ser jeg det. :)

Skrevet

Det var du som postet Fuck Yeah, som jeg ser på som å se ned på andre, eller "jeg er bedre enn deg"-holdning. Han bare svarte deg. Slik ser jeg det. :)

Huh, antok at den var litt mer sånn "fornøyd med seg selv" sak jeg. Menmen..

Skrevet

Ikke lange kjøreturen til Stavanger, anbefaler deg det hvis det er "sivilisasjon" du er ute etter. ;)

Har ikke sansen for Stavanger. Men jeg drar gjerne noen turer opp om jeg føler for, for det er som sagt ikke rare turen.

Skrevet (endret)

Enormt herlig å ta seg en varm dusj når man kommer hjem fra jobb og er helt stiv og støl... Samt at jeg har fri idag, så jeg kan sove lenge :new_woot:

EDIT: Hadde og glemt at jeg skulle få tilbake skattepenger! Og vips, så fikk jeg flere tusen ekstra på konto! :thumbup:

Endret av Olimaen
  • Liker 1
Skrevet

Andre folk som fikk bedre enn meg, men det ødelegger ikke for meg. Grunnen er at av de folkene (sikkert ink. deg) så var det nesten forventet å få så bra, men jeg (som alltid har hatt rundt 3 i snitt) hadde ikke forventet så bra av meg! :new_woot:

:) Gratulerer!

Du vet like godt som meg at det ikke var sånn ment. :)

Skrevet

:) Gratulerer!

Du vet like godt som meg at det ikke var sånn ment. :)

Hehe jada, men gøy å erte litt likevell :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...