Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store bilpleietråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da er eksamen i matematikk 1 unnagjort og jeg fikk samtidig en hentemelding fra posten. I den pakka lå det 5L Scholl Rim7, 1 gallon CG Maxu Suds II, Detail Brush fra Swissvax, Scholl mikrofiber til å tørke av voks, bøttepakke fra Scandicshine og 3 stk 1L sprayflasker. De to sistnevnte er til fattern.

 

Så det ser ut som at det blir bilvask i kveld for å rense hodet for integraler, deriveringer, komplekse tall, koblede hastigheter osv.. Og så er det å hive seg på fysikk og kjemi som jeg har eksamen i til tirsdag... Blah!

Lenke til kommentar

Noen som tips til fjerning av riper utenfor bagasjerommet (på selve billakken altså) Har oppstått som følger av og på/av-lassing etc.) Er ikke stort verre enn børstevask-ripene som CFM postet bildet av på toppen av denne siden. Gir pittelitt etter når jeg drar neglen over. Men lurer litt på hvordan jeg bør gå frem. Kunne denne ScratchX funket?

 

Ellers, har noen av dere erfaring med bruk av eddik i dårlig lukt i bil. Har eldre bil som gjennom årene har tatt støyten både med melk, babyspy og allverden. Da funker wunderbaum dårlig :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...