Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

"Vite om hun liker deg? Du må ikke spørre om hun liker deg, da gir du henne altfor høy verdi."

Uff, se hvor analystisk vi er blitt. Dette er sikkert en 15 år gammel nervøs gutt som vil spørre en annen 15 år gammel nervøs jente om å holde hånden hans og kanskje kysse på kino. Neste blir vel å slenge ut negs. =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men jeg vil gjerne vite om hun liker meg før jeg begynner med kino.

 

Det kan du rett og slett ikke vite helt før du faktisk prøver deg med kino.

 

Noen jenter er veldig kosete og man kan ofte få inntrykk av at de er interessert selv om de (sett fra deres perspektiv) "bare koser". Personlig synes jeg slike jenter kan være litt vanskelige å finne ut hvor de står/hva de vil da de alltid er kosete og grensene på kino før de faktisk begynner å lure på om du er interessert i noe mer er langt høyere enn ved andre jenter.

 

At du prøver deg med litt kino er ikke noe som (burde) ødelegge ett vennskap akkurat, det blir litt kleint et liten stund (avhengig av hvor mye kino du prøver deg på) men det går over.

 

Hopp i det!

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Takk, for mange gode råd folkens. @Dorian Gray: du traff virkelig spikeren på hodet! :thumbup: (er litt usikker på om hun er nervøs da :p )

 

Men det er bare en ting, jeg er ikke så god på dette med kroppspråk så jeg lurer litt på hva dere mener om dette:

 

Det er en kamerat av meg, vi kjenner denne jenta like godt, men jeg vet ikke helt om han liker henne (han liker å holde kortene tett til brystet). Uansett, det virker for min del som om hun er mye mer avslappet foran ham, tuller og erter mye mer med ham o.l. Personlig har jeg det slik selv. Jeg tuller mye mer, er mer avslappet med jenter jeg bare ser på som venner, enn det jeg er med henne. Jeg er liksom redd for å drite meg ut når jeg snakker med henne. Jeg håper jo, selvfølgelig, at det er slik med henne også. Er jeg inne på noe, eller er jeg bare altfor godtroende?

 

Og en siste ting. Komplimenter, åssen funker egentlig det?

Lenke til kommentar

Komplimenter gis bare når mener det og er ikke noe som skal brukes for mye. Hvordan er du som person når det kommer til komplimenter? Det er det du bør ta utgangspunkt i for å finne ut hva "regelen" er for deg.

 

Og ja, ikke si komplimenter av typen "du har sykt fin rumpe ass!", men det skjønner du nok uansett. :p

Lenke til kommentar
Takk, for mange gode råd folkens. @Dorian Gray: du traff virkelig spikeren på hodet! :thumbup: (er litt usikker på om hun er nervøs da :p )

 

Men det er bare en ting, jeg er ikke så god på dette med kroppspråk så jeg lurer litt på hva dere mener om dette:

 

Det er en kamerat av meg, vi kjenner denne jenta like godt, men jeg vet ikke helt om han liker henne (han liker å holde kortene tett til brystet). Uansett, det virker for min del som om hun er mye mer avslappet foran ham, tuller og erter mye mer med ham o.l. Personlig har jeg det slik selv. Jeg tuller mye mer, er mer avslappet med jenter jeg bare ser på som venner, enn det jeg er med henne. Jeg er liksom redd for å drite meg ut når jeg snakker med henne. Jeg håper jo, selvfølgelig, at det er slik med henne også. Er jeg inne på noe, eller er jeg bare altfor godtroende?

 

Og en siste ting. Komplimenter, åssen funker egentlig det?

 

Mener du at hun er mer sjenert foran deg? Det du skal se etter er om hun smiler når hun ser på deg, ser deg inn i øynene og div. Det at hun er mer sjenert foran deg enn foran andre venner kan jo være ett tegn, men jeg er på langt nær noe god på dette selv, så det er en stor sjanse for at jeg tar feil.

 

Når det gjelder komplimenter, så tror jeg det er veldig delt om hav en skal gjøre. Er jenta en 8er+ ville jeg kanskje ikke gitt henne komplimenter, ettersom hva jeg har lest av teori. Men igjen, jeg er ingen ekspert på dette.

 

Det beste rådet er vel som andre har gitt før, bare hopp i det! Lykke til anyways ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil si at du tenker for mye på dette her, følelser har en tendens til å skade selv de beste av oss... Hvilken rolle spiller det for din verden om hun liker ham eller ei? Dude, jeg har vært et emosjonelt vrak de siste dagene pga en lignende situasjon. Jeg tok meg selv i nakken og sa følgende til meg selv; "Er det ment at hun er the shit, så er det allerede bestemt for oss begge. Da kan jeg ikke gjøre så mye med det, uavhengig om hun liker meg eller ei." Så ta det med ro, du er 15 år gammel. Ikke la din verden styres av noen andre ;)

 

Angående han kompisen din, så kan det slå begge veier. Er hun en sjenert jente, så viser de mer slik interesse over gutter de liker. Er hun en "vanlig" jente, så kan det hende hun føler han er en god venn, og vil leke med ham på den måten. Det spørs hvilken type jente det her er...

Det finnes dessverre ingen magisk pille ;)

Haha, snakk om å treffe spikeren på hodet. Faktisk noe jeg har brukt for å få kontroll over meg selv de siste dagene, og det hjelper virkelig å innse at en del arbeid må legges inn i denne typen ting. Selv om det kan hende det går den gale veien ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Komplimenter gis bare når mener det og er ikke noe som skal brukes for mye. Hvordan er du som person når det kommer til komplimenter? Det er det du bør ta utgangspunkt i for å finne ut hva "regelen" er for deg.

 

Og ja, ikke si komplimenter av typen "du har sykt fin rumpe ass!", men det skjønner du nok uansett. :p

 

Så lenge folk skjønner at det er naturlig for deg å gi komplimenter, så finnes det ingen "grense". Dette med at man bør unngå komplimenter - for eksempel for å heve egen verdi eller senke hennes - er bare tull i mine øyne. Grunnen til at dette med komplimenter har blitt satt så på spissen er fordi det i seg selv ikke er en spesielt lur ting å kaste rundt seg i håp om at noen biter på. Anyways, hvis ei jente jeg står og snakker med har kule sko, så sier jeg at hun har kule sko. Tror du hun bare "ew, han er low value" da? Nei, hun blir faktisk glad :)

Lenke til kommentar
Men det er bare en ting, jeg er ikke så god på dette med kroppspråk så jeg lurer litt på hva dere mener om dette:

 

Det er en kamerat av meg, vi kjenner denne jenta like godt, men jeg vet ikke helt om han liker henne (han liker å holde kortene tett til brystet). Uansett, det virker for min del som om hun er mye mer avslappet foran ham, tuller og erter mye mer med ham o.l. Personlig har jeg det slik selv. Jeg tuller mye mer, er mer avslappet med jenter jeg bare ser på som venner, enn det jeg er med henne. Jeg er liksom redd for å drite meg ut når jeg snakker med henne. Jeg håper jo, selvfølgelig, at det er slik med henne også. Er jeg inne på noe, eller er jeg bare altfor godtroende?

Det kan både bety at hun er nervøs rundt deg fordi hun liker deg, men det kan også bety at hun plukker opp viben din og sender den i retur ubevisst. Altså at hvis du er litt nervøs/keitete rundt henne vil hun også føle dette. Jenter reagerer i langt større grad på andres kroppsspråk og generelle vibe enn gutter.

 

Grunnen til at dette med komplimenter har blitt satt så på spissen er fordi det i seg selv ikke er en spesielt lur ting å kaste rundt seg i håp om at noen biter på.

True. Gir man generelle komplimenter til alt og alle virker ikke komplimentene lenger hverken genuine eller spesielle, det går rett og slett inflasjon i dem. Ikke dra fram hagla når komplimentene skal leveres, dra heller fram snipern.

 

Forøvrig slo det meg nettopp at Paradise Hotel er et utrolig bra sted for å se kroppsspråk-teorien i levende live. Hele opplevelsen er såpass følelsesladd at deltakerne avgir et flust med cues som kan fanges opp av et oppmerksomt øye, og overraskelsesmomentet i programmet gjør at de ofte heller ikke får skjult dem.

Lenke til kommentar

Jeg står å prater med en venn helt til en jente kommer gående mot kjøkkendet. Jeg steller meg midt i gangen og ser dypt inn i øynene hennes mens jeg tenker "Jeg skal knulle deg, jeg skal knulle deg, jeg skal knulle deg" så hardt at man kan lese tankene mine. Hun blir forvirret, spytter ut no random crap "hallo... flytt deg... er det noe..?" mens jeg totalt ignorer utsagnene, og kun fokuserer på mine erotiske tanker.

Jeg drar hu inn på kjøkkenet, igjen hard tenking med øyekontakt mens jeg holder rundt henne, før jeg dytter hu opp mot veggen (vindu, dermed ikke så hardt) og går for glory!

Jeg drar ansiktet mitt vekk og holder øyekontakt igjen. Jenta er utrolig forvirret! Går så for kyss igjen, hun er nå fanget i et emosjonelt øyeblikk.

Drar hun deretter tilbake ut i gangen, inn på toaletter, låser døren og wallslamer hun inn i døren (Hard wallslam på dører). Kysser litt og biter hun på halsen før jeg dytter hun ned på toalettsetet (sittende), jenta tar nå av meg beltet og gjør hennes ting.

 

Ikke et ord ble sagt.

 

Så jeg tenkte at jeg skulle dele denne setningen med dere:

 

Action speaks louder than words!

Lenke til kommentar
Og hun var...edru? full?

 

FETT uansett :) Har gjort det samme noen ganger, og det funker som regel. Man TAR det man vil ha. Men man må gå for det med 100%!

 

Hun var nok edru hun også... fulle jenter er som regel no go... De er lite attraktive og har massevis av drama med på kjøpet :p

 

Jepp, man må gå for det 100%, det fungerer ikke hvis man ikke er kongruent. Står man der og er nærvøs så blir nok utfallet noe helt annet.

 

Det er mye lettere å være kongruent med ord, enn handling. Men blir man først kongruent med handlingen, kommer alt annet gående.

Lenke til kommentar
Jeg står å prater med en venn helt til en jente kommer gående mot kjøkkendet. Jeg steller meg midt i gangen og ser dypt inn i øynene hennes mens jeg tenker "Jeg skal knulle deg, jeg skal knulle deg, jeg skal knulle deg" så hardt at man kan lese tankene mine.

 

Så jeg tenkte at jeg skulle dele denne setningen med dere:

 

Action speaks louder than words!

Haha, genialt Touchdown! :D

Lenke til kommentar

Satt her og kjedet meg litt. Så jeg leste gjennom noen nyhetsbrev fra David DeAngelo og kom over denne. Noe sier meg at noen av dere her kan være gale nok til å teste denne :D

 

Dear David:

 

I have been receiving your emails for a few weeks

now, and wanted to pass along a success story of

my own.

 

I heard something on the radio few weeks ago that

grabbed my attention. The caller said that he just

walks up to women he sees, and asks them for their

bra or panties or both. (He only tells them that

he collects them.) Well, after reading your

emails, I thought this was a great C&F thing to

try. I went out last Saturday night, and I saw an

attractive woman and told her that I was

collecting women's underwear, and that I wanted

hers. After the shock wore off, she got up and

went into the bathroom. When she came out, she

handed me her panties and said, " I swear to God,

if you sniff these, I'll kick your ass." Well, I

couldn't resist. I turned around and stuck out my

butt. She smacked it, and then I sniffed her

panties! Again, she was so shocked she just stood

there looking at me with her mouth open. Well, to

make a long story short, when I left a few minutes

later, she was giving me her number without my

even asking for it!!! I would never have thought

of doing something like this before reading your

emails, let alone actually doing it. You've

changed my life. Thank you

 

B. B. Casper, WY

 

>>>MY COMMENTS:

 

I don't know what to say to this one, except

for "I had to include this one".

 

Guys, try this one at your own risk...

 

But it makes for some damn good reading.

 

Maybe it's something in the water there in

Casper, Wyoming...

 

Noen som tar utfordringen og field tester denne?? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...