Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

 

Ut av ren nysgjerrighet - High-fiver du og klapper kompiser på skuldrene som til stadighet får seg noe på byn?

 

 

 

Ut av nysgjerrighet, er det negativt at en kvinne har sex med mange personer?

 

 

Ut av nysgjerrighet lizm.. 

 

 

Det ble for tøft å svare på det altså. Overrasker meg ikke veldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat som jeg trodde fikk jeg bevist akkurat nå det jeg trodde at en del av dere her liker å fremprovosere svar/svare sarkastisk rett ut ifra noens mening for å "drite" ut de man prater med nettopp fordi dere er egosentriske og flyr på ett teppe laget av egotrip. Dere mestrer ikke å være høflige. Så lenge dere sjøl framstår bra så er det liksom alt som teller hahaha.. Tragisk egentlig :)

 

edit: jo forresten så svarte jeg deg, du fikk bare ikke svaret du forventa slik at du kunne ta det videre.. nr1. du var først "skjult spydig" med: "High-fiver du og klapper kompiser på skuldrene som til stadighet får seg noe på byn?" wow yeah veldig bra spm må jeg si.. Så nr2. var du bare enda mer skjult spydig og sarkastisk: "Det ble for tøft å svare på det altså. Overrasker meg ikke veldig."

 

Bare jeg, meg og meg selv som står i hodet på dere gutta virker det som. Voks opp litt og prøv kanskje å ha litt mer respekt selv på nettet mot folk, vær ydmyk og kanskje du ser selv at du kommer lenger med det.
 

Endret av James Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat som jeg trodde fikk jeg bevist akkurat nå det jeg trodde at en del av dere her liker å fremprovosere svar/svare sarkastisk rett ut ifra noens mening for å "drite" ut de man prater med nettopp fordi dere er egosentriske og flyr på ett teppe laget av egotrip. Dere mestrer ikke å være høflige. Så lenge dere sjøl framstår bra så er det liksom alt som teller hahaha.. Tragisk egentlig :)

 

edit: jo forresten så svarte jeg deg, du fikk bare ikke svaret du forventa slik at du kunne ta det videre.. nr1. du var først "skjult spydig" med: "High-fiver du og klapper kompiser på skuldrene som til stadighet får seg noe på byn?" wow yeah veldig bra spm må jeg si.. Så nr2. var du bare enda mer skjult spydig og sarkastisk: "Det ble for tøft å svare på det altså. Overrasker meg ikke veldig."

 

Bare jeg, meg og meg selv som står i hodet på dere gutta virker det som. Voks opp litt og prøv kanskje å ha litt mer respekt selv på nettet mot folk, vær ydmyk og kanskje du ser selv at du kommer lenger med det.

 

 

Ja, du er virkelig et eksempel til etterfølgelse. Du blir bare merkeligere og merkeligere for hvert eneste år. Herre fred!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Akkurat som jeg trodde fikk jeg bevist akkurat nå det jeg trodde at en del av dere her liker å fremprovosere svar/svare sarkastisk rett ut ifra noens mening for å "drite" ut de man prater med nettopp fordi dere er egosentriske og flyr på ett teppe laget av egotrip. Dere mestrer ikke å være høflige. Så lenge dere sjøl framstår bra så er det liksom alt som teller hahaha.. Tragisk egentlig :)

 

edit: jo forresten så svarte jeg deg, du fikk bare ikke svaret du forventa slik at du kunne ta det videre.. nr1. du var først "skjult spydig" med: "High-fiver du og klapper kompiser på skuldrene som til stadighet får seg noe på byn?" wow yeah veldig bra spm må jeg si.. Så nr2. var du bare enda mer skjult spydig og sarkastisk: "Det ble for tøft å svare på det altså. Overrasker meg ikke veldig."

 

Bare jeg, meg og meg selv som står i hodet på dere gutta virker det som. Voks opp litt og prøv kanskje å ha litt mer respekt selv på nettet mot folk, vær ydmyk og kanskje du ser selv at du kommer lenger med det.
 

 

Ja, du er virkelig et eksempel til etterfølgelse. Du blir bare merkeligere og merkeligere for hvert eneste år. Herre fred!

 

 

Morsomt at du har den oppfatningen.. Jeg forander meg ja, men så tar jeg med meg en del fine personlige egenskaper som ydmykhet, respekt for de jeg prater med i motsetning til deg som alltid har vært den samme gamle ego, kritiske, sarkastiske og ironielskende brukeren i denne tråden her siden tidenes morgen. Som sagt så har hvertfall jeg inntrykk av at det virker som er kun "jeg, meg og megselv" som er det viktigste for noen her, så lenge dere får den oppmerksomheten dere forventer er dette alt som tells. Da er det ikke vits engang å respektere andres meninger og svare ydmykt for du tror vel selv at du er svak hvis du gjør no sånt.

 

Kunne godt ha svart utdypende om jeg klapper kompiser på skuldra om de får seg no, men hvorfor skal jeg når du er skjult spydig bak det hele. Bare sarkasme og ironi som står i fokus her ser det ut som :)

Er du grei mot meg så er jeg grei mot deg, starter du og Akse også (han er vel verdensmestern her i det) med å være spydig så hvorfor skal jeg gidde å svare deg og ha noe med dere å gjøre? Bare arrogant og amusant som er kvalitetene deres eller? Grow a pair boys! :)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror det er enkelt å bli oppfattet annerledes enn man egentlig er på nett. Det er godt mulig du er en empatisk, hyggelig fyr i det virkelige liv, men her må jeg si jeg oppfatter deg som noe helt annet. Jeg er nok ikke hakket bedre selv, og burde helt sikkert holde meg til treningstråden min. 

 

Det sagt, denne tråden er jo så off topic som den kan bli nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt at du har den oppfatningen.. Jeg forander meg ja, men så tar jeg med meg en del fine personlige egenskaper som ydmykhet, respekt for de jeg prater med i motsetning til deg som alltid har vært den samme gamle ego, kritiske, sarkastiske og ironielskende brukeren i denne tråden her siden tidenes morgen. Som sagt så har hvertfall jeg inntrykk av at det virker som er kun "jeg, meg og megselv" som er det viktigste for noen her, så lenge dere får den oppmerksomheten dere forventer er dette alt som tells. Da er det ikke vits engang å respektere andres meninger og svare ydmykt for du tror vel selv at du er svak hvis du gjør no sånt.

På hvilken måte viste du i det siterte innlegget nedenfor her respekt for de du snakker med, for ikke å nevne ydmykhet?

 

 

Ut av nysgjerrighet, er det negativt at en kvinne har sex med mange personer?

 

Ut av nysgjerrighet lizm..

 

Jeg er genuint nysgjerrig på hva du mener om dette her. Men siden du ikke svarer, så er det tydelig at du ikke ønsker å svare på dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har styrt bittelitt med Tinder nå, og greit, får endel matches, men hele chattegreia blir litt intetsigende synes jeg. Føler at det er best å bare møtes, men de fleste bor langt unna. Men har hatt en match jeg har skrevet med en uke nå, og lurte på hvor hun bodde, og det var jaggu meg bare en 20 min biltur unna. Skal se om jeg får møtt henne til helga. Blir den første jeg møter fra Tinder da, faktisk.

Lenke til kommentar

Har styrt bittelitt med Tinder nå, og greit, får endel matches, men hele chattegreia blir litt intetsigende synes jeg. Føler at det er best å bare møtes, men de fleste bor langt unna. Men har hatt en match jeg har skrevet med en uke nå, og lurte på hvor hun bodde, og det var jaggu meg bare en 20 min biltur unna. Skal se om jeg får møtt henne til helga. Blir den første jeg møter fra Tinder da, faktisk.

Det beste er å komme seg vekk fra Tinder så fort som mulig, ja. Jeg pleier å få telefonnummer eller snapchat. Tror telefonnummer er bedre, for da forsvinner man ikke mellom haugevis av andre snaps, og skiller seg litt ut(alle spør om snap).

Lenke til kommentar

Har styrt bittelitt med Tinder nå, og greit, får endel matches, men hele chattegreia blir litt intetsigende synes jeg. Føler at det er best å bare møtes, men de fleste bor langt unna. Men har hatt en match jeg har skrevet med en uke nå, og lurte på hvor hun bodde, og det var jaggu meg bare en 20 min biltur unna. Skal se om jeg får møtt henne til helga. Blir den første jeg møter fra Tinder da, faktisk.

Du kan jo sette ned radiusen. Jeg så i hvert fall ikke noe poeng med å matche med folk som var flere lysår unna.

Lenke til kommentar

Noen forslag til hva man kan gjøre for å få noe motivasjon igjen? Noen spesielle bøker man kan lese? filmer? :) Etter x antall mislykkede byturer har jeg ikke vært ute på lenge. Resignert og motløs. Få folk å gå ut med i tillegg da "alle" er opptatt med andre ting i helgene. Er også lei av å drikke. Lei av alt. Høstdepresjon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...