Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

 

 

Hot or Not- app? :p

 

Kjenner jeg er så drita lei Tinder og Happn nå! Og det som irriterer meg mest er når du får en match med noen, sier hei, hører ikke en deritt på 1-2 dager og ser at vedkommende er aktiv ofte.

 

Da får jeg lyst å slå meg selv i hodet med en stekepanne!

 

Edit: Lolorama.. gøy at samtalen akkurat har handlet om det jeg sier.

 

 

Hot or not er en tinder-like app som det går lenger mellom de fine damene enn tinder. Jeg har ikke facebook, så må ty til den... 

Du kan jo alternativt begynne med noe annet enn "Hei". Som f.eks å si "Hei, Bli med på .......... :)" Merker at det gir mer respons for min del. Men, frustrerende med damene som er pålogget hele tiden uten å løfte en finger. Trur de bare sitter og liker for å få mest mulig matcher...

 

 

Jeg synes det nesten er dumt å bruke appen, fordi jeg føler at man må approache dem to ganger. Først så matcher man, og så må man approache de enda en gang når man skal snakke med de....

 

 

 

 

 

 

 

Nice!

Hu der var egentlig ikke så pen(misforstå meg rett), og med den personligheten hadde jeg aldri orket å møte hu uansett. Noen er det bare ikke verdt å bruke energi på rett og slett.

 

Å bruke apper for selvtillitsboost ved å trykke like på alle for mest mulig matcher og så tråkke på de etterpå bør ikke belønnes på noen som helst måte. Det er rett og slett stygt selv om man er en dame som tilsynelatende slipper unna med sånne ting.

Endret av hfthomas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Nice!

Hu der var egentlig ikke så pen(misforstå meg rett), og med den personligheten hadde jeg aldri orket å møte hu uansett. Noen er det bare ikke verdt å bruke energi på rett og slett.

 

Å bruke apper for selvtillitsboost ved å trykke like på alle for mest mulig matcher og så tråkke på de etterpå bør ikke belønnes på noen som helst måte. Det er rett og slett stygt selv om man er en dame som tilsynelatende slipper unna med sånne ting.

 

 

Ja det er akkurat det, da møter dem seg selv i døra når dem holder på sånn.

Jeg syns faktisk hun var ganske pen, men når hun har en personlighet som jeg først og fremst ikke forventa og som ikke holder i retten engang, da finnes det ikke noe mer turn-off.

 

Hu spilte på utseendet, en del gjør faktisk det "Se så fin jeg er, jeg er verdens navle, alle skal se opp til meg", det syns jeg faktisk er litt trist fordi jenta var søt men når hun er ødelagt av å leke prinsesse så funker det bare ikke uansett ossen man snur og vender på det. Jeg er en sucker for vennlige, søte jenter. Jenta kan godt være "bad" også, men aldri spydig. Da er det rett ut.

 

edit: Rettet skrivefeil

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Har en jente jeg begynte å henge med for noen uker siden. Og fy faen jeg finner henne attraktiv. Hun har en slags væremåte som virker veldig "care" på en måte, men hun er også veldig snill og grei. Men føler hun er bare trouble egentlig.

 

Hun har uttalt at hun ikke vil rote, så da sa jeg egentlig bare at jeg kom meg til å prøve meg på noen andre, hvor hun igjen sa hun kom til å bli sjalu. Vet ikke helt hvor vi står sånn sett. Vi har ikke kysset noe, eller gjort noe seksuelt (hun har uttalt at hun er nærmest aseksuell). Men vi har kost mye, og sovet mye i lag. Og jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det at vi ikke har hatt sex, og må si jeg faktisk har fått mer nytelse av at hun pjusket meg i håret enn av noe sex jeg noensinne har hatt (nå har jeg aldri hatt mer enn ONS, og synes sex så langt har vært ganske så "tjaaaaa", ikke verd alt trøbbelet).

 

Nå har hun uttalt at hun har likt sex med jenter (visstnok ikke så mye med gutter). Så jeg fantaserer nå bare om å få meg to kjærester/mye trekanter.

 

Nå vet jeg ikke hvordan dette vil ende, men er jo litt artig.

 

Siste to ukene har jeg vært bortreist så har tatt det egentlig veldig rolig. Men hadde noen 3-4 uker hvor jeg dro ut mye (blant annet en streak på 11 dager). Og må si jeg nesten er blitt avhengig av å dra ut med andre jenter, har et par tre stykker som har vært veldig keen på å være med ut. Gjerne invitert et par samtidig, eller at jenta jeg er med har en venninne eller noe slikt. Nå har jeg funnet ut at det kan bli litt sjalusi om jeg inviterer med meg to jenter som ikke helt kjenner hverandre, men har nå gått ganske så bra for det. Uansett føler meg ganske bra når jeg roller rundt med tre jenter.

 

Planen til våren/sommeren blir forsåvidt å flytte til en europeisk storby. Bor ikke i Oslo så føler utelivet er litt begrenset.

 

 

Anonymous poster hash: 6606b...61f

Lenke til kommentar

Føler at jenter jeg ikke finner attraktiv avviser meg mye, mens de jeg finner attraktiv stort sett responderer bra. Nå er det jo ikke et problem i seg selv, men er jo lett å la seg påvirke av dårlig respons fra uattraktive jenter, og dermed føle man ikke er attraktiv selv.

 

Nå vet jeg ikke helt grunnen for at uattraktive jenter ikke responderer så bra, men kan jo være fordi de føler det jeg føler. Og kanskje det at de har dårligere selvtillit.

Lenke til kommentar

Til Anonym, ons er vel for 80% av befolkningen knyttet til dårlig sex, så der er du nok ikke unik. Ser man bare på hva nesten alle jentene som har bidratt i denne tråden ang ons, er seksen dårlig, kjemieb laber og de får lite ut av det.

 

Hun virker jo som en jente som er veldig vanskelig og få nedlagt og erfaringsmessig blir man desto mer interessert i og nettop, klare det.

 

Shi; jepp, men kan bli like fullt avvist av hu trollet som bor/er søppelberget i fraggle-berget som hu fineste du ser på byen. Ufrivillig avstråler du nok litt andre vibes mot jenter du finner attraktive.

Lenke til kommentar

Til Anonym, ons er vel for 80% av befolkningen knyttet til dårlig sex, så der er du nok ikke unik. Ser man bare på hva nesten alle jentene som har bidratt i denne tråden ang ons, er seksen dårlig, kjemieb laber og de får lite ut av det.

 

Hun virker jo som en jente som er veldig vanskelig og få nedlagt og erfaringsmessig blir man desto mer interessert i og nettop, klare det.

 

Nå er hun også tre hakk finere enn alle jeg har hatt meg med. Brystene er helt fantastiske, både str, form og utseende. Funnet det faktisk er et stort pluss.

 

Etter jeg har vært med henne ute på byen en del, så er jeg enda mer sikker i min sak om at man (generelt) ikke bør kjøpe drikke til jenter på byen. Hun får først en eller annen kis til å kjøpe henne noe å drikke (hun eier ikke skam på det området), for så å forlate kisen med en gang hun har fått det i hånden. Nei, det hadde jeg aldri greid å gjøre.

 

Anonymous poster hash: 6606b...61f

Lenke til kommentar

Forsåvidt har hun uttalt mange ganger at jeg er manipulerende, fordi jeg er for snill (synes hun manipulerer meg også!). Og når jeg tenker over det, så kan det vel være ganske så manipulerende å være snill.

 

Hun sa vel også en gang at hun pga sin far osv, likte menn som behandlet henne som dritt, jaja. Verden er fucked.

 

Anonymous poster hash: 6606b...61f

Lenke til kommentar

Er det vanlig å ha store, store problemer med å tekste med fine jenter? Jeg snakker med de som vanlige folk, men i motsetning til de mer gjennomsnittlige eller uinteressante jentene, så svarer de ofte så kort og så upersonlig, til tross for at de gjerne viser stor interesse ved faktiske treff. Hva er greia? Er det totalt umulig å legge til en smiley annet enn ":)" eller å faktisk spør litt om hvilke planer jeg har i helga/hvordan turen var/alt mulig annet dagligdags?

 

Fatter det ikke!



Anonymous poster hash: 43344...15a
Lenke til kommentar

Hva tenker damer når de tar intiativet til sex for første gang med en ny mann så får de avslag? Når man har styrt ei lita stund

Vil de ha deg enda mer eller blir de mer tilbakeholden da?

Har et par ganger avslått sex, og angret stort i etterkant.

 

Ene gangen var på nasch, hos en jente jeg hadde gått i klasse med. Greide da og si nei til spørsmålet "Vil du være med på rommet og kose?" (Etter at alle andre var gått eller lagt seg). Følte jeg hadde gjort noe dumt 20 sekunder etterpå :p.

 

Anonymous poster hash: 6606b...61f

Lenke til kommentar

Viss dere var i min situasjon, hva ville dere gjort: jente er interessert i meg, hun har blitt utnyttet før så ville ikke ha ons forrige helg pga hun blir så såret når gutten ikke vil mer. Vi har avtalt å møtes edru, men jeg er bare ute etter sex med henne. Skal jeg late som om det er interesse og få sex, eller kutte kontakten og ikke såre henne så altfor mye? Vi er fra samme, lille sted, så vi har en del felles bekjente.

 

Go or no go?



Anonymous poster hash: 43344...15a
Lenke til kommentar

 

Viss dere var i min situasjon, hva ville dere gjort: jente er interessert i meg, hun har blitt utnyttet før så ville ikke ha ons forrige helg pga hun blir så såret når gutten ikke vil mer. Vi har avtalt å møtes edru, men jeg er bare ute etter sex med henne. Skal jeg late som om det er interesse og få sex, eller kutte kontakten og ikke såre henne så altfor mye? Vi er fra samme, lille sted, så vi har en del felles bekjente.

 

Go or no go?

 

Anonymous poster hash: 43344...15a

Funnet ut at jenter fort blir ganske så forelsket etter sex, men du ser vel selv.

 

Anonymous poster hash: 6606b...61f

Lenke til kommentar

Ja, det er vel medaljens bakside :/ Eller fordel, når man har sex med ei som en vil mer med.

 

Hva er bra fremgangsmåte når jente en snakker med er opptatt nærmest hele tiden, og "kanskje" har tid å møtes? Ville normalt kuttet kontakt, men hun tok faktisk insj og spurte søndag når det passa for meg, men avlyste så senere igjen..

 

Anonymous poster hash: 43344...15a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...