Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hva er bra fremgangsmåte når jente en snakker med er opptatt nærmest hele tiden, og "kanskje" har tid å møtes? Ville normalt kuttet kontakt, men hun tok faktisk insj og spurte søndag når det passa for meg, men avlyste så senere igjen..

 

Anonymous poster hash: 43344...15a

Fordi jeg ringte og spurte henne om vi skulle møtes :p .
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger i sofaen og koser, hun spør "Hva tenker du på?". Jeg svarer med en annen jentes navn. Moro moro.

 

Anonymous poster hash: 6606b...61f

Min siste; våkner opp god stemning, koser oss, blir ferdige og ligger og småsnakker, inrømmer at jeg ikke husker så mye fra gårsdagen, hu "du husker vel ikke hva jeg heter eigang" (ment som en dårlig spøk) jeg bare ehhh joda. Hu blei litt fornærma, men fikk nr og mld om at det ikke måtte bli for lenge til neste gang, så jeg depper ikke :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan fint begynne med sex ut ifra en "spooningsposisjon" i alle fall.  :)

Jeg liker morgensex.. synes det er en fin start på dagen. Virker som gutter liker dette mer enn jenter.. 

Virker noe weird spør du meg... Må begynne med litt kyssing. Og da er man fucked siden begge ligger der med spritånde og håret til begge ser ut som de har fått støt.

 

Anonymous poster hash: c0bb1...40f

Lenke til kommentar

 

 

 

Aldri skjønt greia med morgensex. Dårlig ånde og jævlig ufresh. How? Why? Neh. En dusj og en tannpuss så senga. Da snakker vi.

 

Anonymous poster hash: c0bb1...40f

Spoon uten øye- og åndekontakt?

Snakka vi ikke om sex her nå?

 

Anonymous poster hash: c0bb1...40f

Øh jo.. Samleie i skjestilling er ikke akkurat et ferskt fenomen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan fint begynne med sex ut ifra en "spooningsposisjon" i alle fall.  :)

Jeg liker morgensex.. synes det er en fin start på dagen. Virker som gutter liker dette mer enn jenter.. 

Virker noe weird spør du meg... Må begynne med litt kyssing. Og da er man fucked siden begge ligger der med spritånde og håret til begge ser ut som de har fått støt.

 

Anonymous poster hash: c0bb1...40f

 

 

Trenger ikke begynne med kyssing, nei.. men så klart.. om du kun tenker ut ifra ONS, så skjønner jeg.. 

Lenke til kommentar

Må da ikke kysse for å ha sex. Kyss henne heller på halsen, bit henne i øret, kyss henne andre steder på kroppen. Funker mye bedre om morgenen. Og det funker bra å begynne fra "skjestilling". Ettersom at begge parter gjerne er meget slapp og sliten i kroppen er det faktisk en stilling å foretrekke!  :wee:

Lenke til kommentar

 

Det er vel menneskelig å ikke se fresh ut når man våkner? Lever du i samme verden som oss andre eller? :wee:

 

Anonymous poster hash: c0bb1...40f

Du er sær om damene må ha mentholånde og er nydusja for å utføre morgengymnastikk .

 

 

Ja, for det er jo akkurat det som er casen...

 

Poenget er at når man våkner med ei som ikke er dama (aka singel), er det litt balansering det der med morgensex. Done. Ikke verre enn det.

 

Anonymous poster hash: c0bb1...40f

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...