Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en kul kveld på byen i går, og endte opp med å danse og kline med ei jente på 33 på en nattklubb. Er 25 selv.

 

Vi gikk for litt nattmat etterpå, hvor jeg fortsetter det meningsløse snakket mitt, samtidig som jeg spør noen mer eller mindre seriøse spørsmål. Hun har to barn, og forteller at hun kunne tenkt seg en mann med barn, samtidig som jeg får inntrykk av at hun kanskje kunne hatt noe casual en stund, da det er få måneder siden hun og mannen skilte seg.

 

Til poenget, jeg fikk nummeret hennes, sendte en melding 15 minutter etterpå, og et par meldinger senere at jeg skal ta henne med på en date(som egentlig bare skal være et utgangspunkt til sex for min del).

 

Jeg får et svar om forskjellige livsstadier, barn, bla bla. Jeg svarer "Jeg prøvde ikke insinuere at en date betyr giftemål eller no ;)"

 

I sånne situasjoner, skal man være mer rett på om at man bare er ute etter casual sex? Føler det blir å kaste vann på det av spenning som er, men igjen, da slipper man gjerne at hun får panisk anfall på melding.



Anonymous poster hash: 26f23...3de
Lenke til kommentar

Kjenner ei jente som jeg har vært somewhat venn med i 2 år cirka. Hun fikk type, jeg fikk dame. Mangel på kontakt. Helt greit. Begge single. Måneder går. Flørting starter. Avtaler å møtes hos meg.

Skulle møtes fredag, jeg hadde blingsa og trodde det var lørdag. Snapchat fra henne fredag ettermiddag "Er vi fortsatt on for i kveld? :)", jeg ut av dusjen på vei til kompis svarer "Oi, var det ikke lørdag vi sa?" Hun svarer "Nei, du sa fredag", jeg svarer kjapt "Okay, beklager : / Passer det i morgen eller?" - Ingen svar...

Sånt er piss syns jeg. Hun kjenner meg, hun vet jeg er en kul fyr. Det at hun da velger å ikke svare noe som helst for meg til å ville gi faen i henne. Forgive and forget fra hennes side please? Et svar som var surt hadde nesten vært bedre enn ingenting. Vurderer ikke si en dritt nå og la quizkampen-gamet vi har gående gå ut i sanden haha.

Ignorering uten grunn gjør tingene så mye mer vanskelig enn de hadde trengt spør du meg. At hun er snurt blir for dumt. Beklagde og var på med forespørsel om en ny avtale liksom. Easy as that.

Lenke til kommentar

En avtale er en avtale, og kommer to avtaler i konflikt, så ville jeg valgt å kansellere den siste. Skjønner godt at hun blir irritert ellers.

Feil gjøres? Jeg beklagde kjapt og spurte om dagen etter var greit. Hvis man viser så fort at man surner og ikke gidder gi noe svar er det tegn på det man på godt norsk kaller; drittkjerring.

Lenke til kommentar

 

En avtale er en avtale, og kommer to avtaler i konflikt, så ville jeg valgt å kansellere den siste. Skjønner godt at hun blir irritert ellers.

Feil gjøres? Jeg beklagde kjapt og spurte om dagen etter var greit. Hvis man viser så fort at man surner og ikke gidder gi noe svar er det tegn på det man på godt norsk kaller; drittkjerring.

 

Du får prøve å se det fra hennes side da, hun har lagt planer for fredagen, det vil si at hun sikkert har sagt nei til andre planer pga deg, kanskje fiksa seg i flere timer, klipt håret,sminka seg, kjøpt noe ekstra fint? who knows?

 

Også sender hun en melding, der du skriver oi, ups jeg tok feil dag, går det bra i morgen?

 

Skjønner at hun blir grinete, jeg skjønner derimot ikke at hun ikke klarer å svare.

Lenke til kommentar

Hun spurte om det fortsatt ble noe på fredag kl halv 6, og planen var kl 8. Så om hun satt der pynta og klar tror jeg nok ikke..

Skjønner også hun ble skuffa akkurat der og da, men når fyren beklager og spør om neste dag går bra og da ikke gidder svare. Er der jeg tenker at da gidder jeg ikke.

darkness|: Ja, det kan godt være. Hun vet ikke at jeg var med en kompis. Det hadde hun imidlertid fått vite hvis hun faktisk gadd svare. Så her er det bare mangel på kommunikasjon. Hadde hun vært litt mer oppegående der hadde det gått bra det her.

Lenke til kommentar

Hadde hun vært litt mer oppegående der hadde det gått bra det her.

Nå var det jo du som ikke hadde kål på dagene, så det kan hun jo si om deg også.

 

Enig med deg angående tausheten. Du vet du har skuffet henne da hun ikke gidder å svare, men det gjør det ikke mindre undøvendig fra hennes side. Feil gjøres, men du legger mindre i det enn henne.

 

Tipper hun tenker det samme som du gjør om henne. Ingen av dere gidder å bry seg mer om en som "gjør sånt". Og da er det jo kanskje greit?

Lenke til kommentar

 

Hadde hun vært litt mer oppegående der hadde det gått bra det her.

Nå var det jo du som ikke hadde kål på dagene, så det kan hun jo si om deg også.

 

Enig med deg angående tausheten. Du vet du har skuffet henne da hun ikke gidder å svare, men det gjør det ikke mindre undøvendig fra hennes side. Feil gjøres, men du legger mindre i det enn henne.

 

Tipper hun tenker det samme som du gjør om henne. Ingen av dere gidder å bry seg mer om en som "gjør sånt". Og da er det jo kanskje greit?

 

 

True, true. Men jeg beklagde ihvertfall. Feil skjer. Det å ignorere er en bevisst handling om vi skal bli veldig teoretiske.

 

Ja, kanskje det :) Får se, kanskje om det går litt tid og jeg kjeder meg kan jeg jo spørre igjen. Bare for å få det unnagjort nesten :p

Lenke til kommentar

Hendt et par ganger i det siste at jeg har spurt en søt frøken om telefonnummeret hennes, og fått det, men så våkner jeg neste dag og tenker at jeg ikke orker hele det prosjektet der.. Møtes, bli kjent, osv. Er ikke egentlig ute etter noe forhold. Samtidig føler jeg at folk oppfatter det negativt om man viser "seksuell intensjon". Hva hadde dere tenkt om noen fikk nummeret deres, men aldri tok kontakt? -Mann 22



Anonymous poster hash: b2543...2ed
Lenke til kommentar

 

Hadde og vært stolt om dattera mi iallefall hadde en sans for humor. 

 

Ja akkurat som om det er noe spesielt i dag? meh mitt inntrykk av hu der med sånne bilder på sin profil og slik tekst er at hun er en av byens top 10 løstøser :p

 

Da bør du kanskje revurdere din måte å dømme en person på før du har møtt eller snakket med dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dømme? når i heeeelveeete sa jeg noe som helst om å dømme? jeg har da vel lov til å tru? alle har sin formening eller inntrykk og jeg følger kun magefølelsen/innstinktet. Når ikke bare det ene bilde men alle bildene på sin tinder profil er "frekt" anlagt og med slibrig tekst da har jeg i grunn egentlig sett nok. Var ikke interessert i jenta uansett men ville bare vise hvor "desperate" enkelte kan være. Dømme nei nei.. Det kan godt være at hun er englebarn for guds skyld men jeg fikk mitt inntrykk hvertfall. Helt greit å tulle men det går ann å se litt mellom fingra unge mann :) var bare det som var poenget mitt :)

Lenke til kommentar

Dømme? når i heeeelveeete sa jeg noe som helst om å dømme? jeg har da vel lov til å tru? alle har sin formening eller inntrykk og jeg følger kun magefølelsen/innstinktet. Når ikke bare det ene bilde men alle bildene på sin tinder profil er "frekt" anlagt og med slibrig tekst da har jeg i grunn egentlig sett nok. Var ikke interessert i jenta uansett men ville bare vise hvor "desperate" enkelte kan være. Dømme nei nei.. Det kan godt være at hun er englebarn for guds skyld men jeg fikk mitt inntrykk hvertfall. Helt greit å tulle men det går ann å se litt mellom fingra unge mann :) var bare det som var poenget mitt :)

Så fort man har gjort seg opp en mening om en person før man har hatt et ord med dem, har man dømt dem. 

 

Det er kanskje den personlige egenskapen jeg misliker mest hos mennesker, sammen med arroganse og egoisme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...