Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

En kollega av meg var ute på byen forrige helg, og ble "sjekket opp" av en dame. De satt og snakket sammen hele kvelden, og jeg tror han regnet med å få seg noe på slutten - helt til hun innrømmet at hun egentlig var gift, men at hun hadde problemer i ekteskapet, så hun ville bare teste og se om hun kunne få seg noe for å få bekreftelse. Han visste ikke om han hadde rett til å bli sint eller ikke. Haha. Jeg lo, men hvis det hadde vært meg så hadde jeg nok blitt dritsur :p

Om hun er veldig hyggelig, så er har hun etter min erfaring ofte type.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kollega av meg var ute på byen forrige helg, og ble "sjekket opp" av en dame. De satt og snakket sammen hele kvelden, og jeg tror han regnet med å få seg noe på slutten - helt til hun innrømmet at hun egentlig var gift, men at hun hadde problemer i ekteskapet, så hun ville bare teste og se om hun kunne få seg noe for å få bekreftelse. Han visste ikke om han hadde rett til å bli sint eller ikke. Haha. Jeg lo, men hvis det hadde vært meg så hadde jeg nok blitt dritsur :p

 

Jeg kjenner det koker inni meg når jeg hører sånn ass, like dumt som damer med type på tinder. Damer ass :p

 

Har forsåvidt sløst vekk masse tid jeg aldri får tilbake på damer, hvor kroppskontakt flørting og alt er sykt bra, helt til hu kommer på hu har type en halvtime seinere og sier ifra.

 

Drakk forsåvidt i 12 timer i går. Gikk tom for øl kl 7, alle fikk noia, null drikke, faen faen, åja klokka er bare 7 ja.. Gikk og kjøpte mer drikke, stakk på husfest, tequila....

Har ett glimt der jeg snakker med ei dame og prøver og sjekke opp vennina hennes, får en "du er ganske full vel" og jeg blir ikke synlig berusa før det er for seint for min del. Ente opp aleine i går kveld gitt :p

Lenke til kommentar

Ditto. Det er ofte noe eget ved de som har følge i motsetning til å bli sjekket opp av en som er singel, men vanskelig å avsløre.

 

Husker for noen år siden ble jeg introdusert for en venninne av sjefen min. Hun presset virkelig på for at vi to skulle finne tonen og det ble en hyggelig kveld med dansing, flørting etc., men når hun (sjefen) så at vi skulle dra derfra sammen kommer hun plutselig stormende og forteller at hun er forlovet og skal gifte seg snart. Det værste var at jeg hilste på forloveden hennes tidligere på kvelden før han forsvant, og det var overhode ingen ting som tydet på at de var noe annet enn venner. Bummer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Havnet i en lignende situasjon en gang, bare da var det dama til en kompis så presset på meg ei venninne.
Tenkte selvfølgelig hun var singel, hjalp ikke at hun var med på leken heller.
Havnet på narsj, vi lå og småkoste litt på sofaen, da ringer en telefon hennes, kontaktperson "Gutten min".

Takket for meg, å gikk hjem :hrm:

 

Verste var den gang jeg rota med ei random på fest, for å så finne ut at hun skulle gifte seg uken etterpå ! :huh:

Lenke til kommentar

I dag føler jeg for å kose. Trenger kjærlighet.

oh god. Ikke oppfør deg sånn mot jentene ihvertfall. Men, det regner jeg med at du vet :p

 

 

 

Fy faen å inner game fungerer bra. Har den siste måneden pløyet igjennom diverse David D. goodies som jeg har hatt på hdd (godt jeg ikke slettet det). Og som forrige gang jeg fokuserte på det, så skjedde akkurat de samme tingene. Ja, damene er automatisk mer tiltrukket, og jeg føler at det går lekende lett uten at jeg har gjort noe spesielt med outer game. Er jo som man sier at så lenge man er selvsikker, så kan man gjøre omtrent hva man vil. Har også trent ganske mye styrke det siste året, så det også hjelper bra på.

 

Jeg har lært fra forrige gang, og skal ikke stoppe når jeg kommer til et visst punkt og finner ei dame jeg kunne blitt sammen med. Skal fortsette å utvikle meg hele livet. Børstet støvet av the power of now for et par dager siden og. Good old times is coming back.

 

New body and mind under construction! :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det gjelder luremus så har jeg faktisk opplevd det motsatte noen ganger.

 

Husker spesielt ei som jeg møtte da en kompis av meg dro meg med ut på en onsdagskveld for noen år siden. Hun var sammen med en kollega av kompisen min, og vi hilste og begynte å snakke sammen.

 

Jeg husker ikke helt hvordan det gikk, men iallfall spurte hun hva jeg tenkte på. Siden jeg på det tidspunktet opererte uten filter var jeg dønn ærlig og sa som sant var at jeg tenkte på hvordan det ville være å kysse henne. Hun ble litt satt ut og sa hun hadde type, men jeg ga bare totalt faen og lot som ingenting.

 

Etter hvert som kvelden rulla fram ble hun mer og mer nærgående, lurte på om jeg ville være med ut for å røyke osv, og når baren stengte tok hun armen min som om det skulle være den mest naturlige ting i verden og vi gikk arm i arm opp og ut på gata. Vel ute ble vi stående og snakke en stund, og jeg fikk etter hvert vite hvordan det var å kysse henne ... ;)

 

I etterpåklokskapens navn kunne jeg sikkert fått mer også, hvis jeg bare hadde fått henne vekk fra vennene hennes, men siden jeg ikke hadde vett på å se signalene ble det bare med kysset og en haug superlativer.

 

Ellers er jeg vel stort sett lurekuk, siden jeg tydeligvis er totalt blind for signalene jenter sender ut og stort sett merker at det muligens var noe på gang når de blir forbanna og går :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

oh god. Ikke oppfør deg sånn mot jentene ihvertfall. Men, det regner jeg med at du vet :p

 

Vet ikke. Tror jeg skal teste det ut :) .

 

 

_________________________________

 

Jeg og en kompis skal starte med litt infield filming i morgen :ohmy: . Kan bli artig, hahaha, men sikkert helt forjævlig noia også.

 

_________________________________

 

Føler sjekking på mange måter hva man ikke skal gjøre, ikke hva man skal gjøre. Sånn er vel kanskje livet generelt sett også.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Folk liker vel å få bekreftet at de fortsatt er attraktive for andre, selv når de er i et forhold. Da kan det hende at jenter med kjæreste forsøker å få en mann på kroken, uten å nødvendigvis ville noe mer enn oppmerksomheten.

 

Skal faktisk melde meg inn i den klubben der sjæl selv om jeg er mann. Har ikke gjort det mange ganger, men det var spennende og gøy å bli sjekket opp da jeg hadde dame (forøvrig aldri skjedd så ofte som da). Jeg brukte dog aldri det at jeg hadde dame som unnskyldning for å ikke gå over streken fra flørting til fysisk. Hadde jo overhodet ingen planer om å gjør noe som helst, men det var gøy å kjenne seg litt ekstra attraktiv en gang iblant, noe som ofte forsvinner når man har vært i et forhold i noen år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...