Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Drar som oftest på nattklubb/bar med dunk dunk siden det er musikken jeg foretrekker. Det bare dreper stemningen min fullstendig om det er rock eller lignende musikk som spilles. Aller helst liker jeg mer lunge/bar-aktige utesteder med rolig housemusikk. Deep house, tech house o.l. Det bidrar så vanvittig mye mer til min egen energi i forhold til annen musikk.

 

Nå ser jeg heller ikke på høy musikk som noen hindring heller. Er bare å trekke seg litt unna og kontakte der istedet, sjekke "på gulvet" gjør jeg aldri. Er heller ikke ute etter ONS i utgangspunktet, men å møte hyggelige mennesker, bli flinkere sosialt og kose meg. Å grinde på et dansegulv og det greiene der synes jeg er ordentlig kjedelig selv om jeg er glad i å danse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mistet/ødealgt noe slikt som 5 mobiltelefoner det siste året, men alle var billige Nokiar. Kjøpte meg også en smartphone for 1000 kr for noen uker siden, den greide jeg å få frastjelt samme kveld! Helt latterlig.

 

Synes ikke det er så stress å ta vare på telefon og pengbok, men dette er jo fordi jeg har bukselommer.

 

Nå har jeg ingen dyre jakker jeg er redd for å miste, så har egentlig ikke så noia for det. Om det skjer, så skjer det, men gidder ikke å bekymre meg før jeg har kjøpt noen dyr jakke jeg er redd for.

 

Beste trikset angående å kunne ta av på byen er å kun ha et par hundrelapper i kontanter, ingen dyr telefon og ingen jakke :) . Altfor upraktisk med ingen jakke nå på vinteren, men funker ofte fett når man har noen varmegrader.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Drar som oftest på nattklubb/bar med dunk dunk siden det er musikken jeg foretrekker. Det bare dreper stemningen min fullstendig om det er rock eller lignende musikk som spilles. Aller helst liker jeg mer lunge/bar-aktige utesteder med rolig housemusikk. Deep house, tech house o.l. Det bidrar så vanvittig mye mer til min egen energi i forhold til annen musikk.

 

Nå ser jeg heller ikke på høy musikk som noen hindring heller. Er bare å trekke seg litt unna og kontakte der istedet, sjekke "på gulvet" gjør jeg aldri. Er heller ikke ute etter ONS i utgangspunktet, men å møte hyggelige mennesker, bli flinkere sosialt og kose meg. Å grinde på et dansegulv og det greiene der synes jeg er ordentlig kjedelig selv om jeg er glad i å danse.

Få ting som slår et bra dansegulv! :)

 

Mitt største tips angeånde å komme i dans med jenter, er å åpne de utenfor dansegulvet, også bare dra de med deg :) .

Dyre jakker har ikke jeg heller. Om noen vil ha jakkene mine kan de få dem ass. Tenkte mer på det jeg har i lommene :)

 

Mobilen er jo noe av det mest verdifulle jeg har. Lurer egentlig på å begynne å legge den igjen hjemme, bruke førerkortet som leg og ta med litt cash i bh'n.

Kjøp deg en billig Nokia for et par hundrelapper som du kan bruke som backuptelefon ;) . Ellers så er det vel egentlig bare å memorere de få nummerne du faktisk trenger.
Lenke til kommentar

Selvsagt, det gjør jeg titt og ofte, men jeg åpner aldri/tilnærmer meg aldri noen gulvet. Det blir for viderekomment for min del, og hvis jeg åpner noen utenfor, og tar de med for å danse, så tar jeg de med for å danse, ikke gnukke meg oppetter rumpene dems slik man ser halvparten av gutta gjør ellers.

Lenke til kommentar

Selvsagt, det gjør jeg titt og ofte, men jeg åpner aldri/tilnærmer meg aldri noen gulvet. Det blir for viderekomment for min del, og hvis jeg åpner noen utenfor, og tar de med for å danse, så tar jeg de med for å danse, ikke gnukke meg oppetter rumpene dems slik man ser halvparten av gutta gjør ellers.

Ja, liker å danse selv ;) . Og da fordi det er artig og danse, ikke fordi jeg vil gnikke meg mot rumpa hennes, selv om jeg ikke skal si jeg ikke hadde sagt nei til det.

 

Noe av det hotteste synes jeg er å ha en veldig ukontrollert og teasete dans med en jente som er litt crazy i hodet.

 

Men om man virkelig er en zen-rave-munk, så elsker jeg å åpne jenter på dansegulvet og føler noen ganger at alt er en helt sinnsyk parringsdans.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Jeg tror det hadde blitt en kolossal lættis om alle i denne tråden hadde møttes og sett hvor ufattelig forskjellige vi er som mennesker, og antageligvis hvor ufattelig forskjellige vi er i virkeligheten kontra de inntrykkene man gir på et forum :p

 

Edit: Måtte lære meg å skrive norsk.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det hadde blitt en kolossal lættis om alle i denne tråden hadde møttes og sett hvor ufattelig forskjellige vi er som mennesker, og antageligvis hvor ufattelig forskjellige vi er i virkeligheten kontra de inntrykkene man gir på et forum :p

 

Edit: Måtte lære meg å skrive norsk.

Det tror jeg også ;) .

 

Meeen, tenker jo sånn sett å ta et par dager i Oslo når jeg er ferdig med USA reisen min, så om noen har lyst til å hooke opp da, så hadde det nok bare vært artig.

Lenke til kommentar

Jeg tror det hadde blitt en kolossal lættis om alle i denne tråden hadde møttes og sett hvor ufattelig forskjellige vi er som mennesker, og antageligvis hvor ufattelig forskjellige vi er i virkeligheten kontra de inntrykkene man gir på et forum :p

 

Edit: Måtte lære meg å skrive norsk.

Det tror jeg også. Jeg mistenker at jeg hadde hatt store vansker med å ikke dø av enten flauhet eller latter. Men kan jo være at man hadde blitt positivt overrasket av noen også. De fleste smører jo litt tjukt på når man er på nettet, så kanskje de negative inntrykkene også hadde blitt dempet IRL :p

Lenke til kommentar

Det tror jeg også. Jeg mistenker at jeg hadde hatt store vansker med å ikke dø av enten flauhet eller latter. Men kan jo være at man hadde blitt positivt overrasket av noen også. De fleste smører jo litt tjukt på når man er på nettet, så kanskje de negative inntrykkene også hadde blitt dempet IRL :p

Flauhet = latter :D .

 

Da skal jeg komme meg avgårde ;) . Først en rolig øl med en kompis før jeg skal dra en solotur ut på byen :) .

 

______________________________________

 

Gårdagen var nice nok den. Var en times tid ute på en av byens barer, og var litt smånervøs før jeg gikk inn. Den første jenta jeg så, satt med en kar, og jeg tenkte først at jeg ikke giddet å åpne henne, men tenkte så noe slikt som at jeg kom til å feile om jeg ikke gjorde det (begynner jeg først å unnskylde går det fort til helvete). Det som er litt artig er at jeg faktisk kjente jenta, så vi drev å snakket sammen ganske lenge, og med det som visstnok var typen hennes :p .

 

Videre møtte jeg en annen jenta, som jeg kjenner sånn halvveis. Hun var veldig glad for å se meg, så det var koselig.

 

Gikk så en liten runde, men det var lite folk på uteplassen. Et bra set da, da jeg snakket med en jente som var med en annen jente og gutt. Var ganske flørtende tone, men jeg bouncet videre etterhvert, og jeg vet egentlig ikke helt hvorfor, for jeg burde jo egentlig kjørt på litt hardere.

 

Møtte så en bekjent/kompis av meg og det var koselig, han satt også med en annen jente jeg kjenner så vi snakket også litt samme.

 

I det store hele en grei kveld. Var sånn sett bare ute 1 time, og det var ikke så veldig mye folk, så tok jo på ingen måte av.

 

Lørdagen kommer til å bli så sykt epic, kjenner jeg på meg :D .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Apropos tidagers, uansett hvilke partysted jeg har vært i syden, så er britiske jenter helt uoppnåelige.

Greit nok, 90 % av dem er like classy som en elefant på stylter, men at selv det styggeste dråget ikke er interessert i deg overhodet fordi du er fra Skandinavia er smått irriterende.
Spesielt når de ofte velger å springe etter noe som ser ut som en skinny, solbrent versjon av Vayne Rooney :tease:

Lenke til kommentar

En kollega av meg var ute på byen forrige helg, og ble "sjekket opp" av en dame. De satt og snakket sammen hele kvelden, og jeg tror han regnet med å få seg noe på slutten - helt til hun innrømmet at hun egentlig var gift, men at hun hadde problemer i ekteskapet, så hun ville bare teste og se om hun kunne få seg noe for å få bekreftelse. Han visste ikke om han hadde rett til å bli sint eller ikke. Haha. Jeg lo, men hvis det hadde vært meg så hadde jeg nok blitt dritsur :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...