Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja - at jeg ikke blir med folk hjem fra byen. :)

Var ikke det jeg hintet til. Tror du alle som sitter her er ute etter ONS? Isåfall tar du grundig feil

 

De fleste jenter som jeg og mine venner kjenner, som minner om deg. Ender opp med og være sykt kontrollerende hurper rett og slett. Skal lage en diskusjon rundt den minste ting osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja - at jeg ikke blir med folk hjem fra byen. :)

Må være moro å være såpass spontan at man allerede på forhånd, før man evt. har truffet noen har bestemt seg om slikt.

 

 

 

My thoughts exactly. "High maintenance".

Hvordan er det å ikke bli med noen hjem fra byen "High maintenance" ?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Var ikke det jeg hintet til. Tror du alle som sitter her er ute etter ONS? Isåfall tar du grundig feil

 

De fleste jenter som jeg og mine venner kjenner, som minner om deg. Ender opp med og være sykt kontrollerende hurper rett og slett. Skal lage en diskusjon rundt den minste ting osv.

Neida. Men jeg siktet til de som er ute etter ONS. Følte du deg truffet? :)

 

Jeg og kjæresten min kranglet/diskuterte aldri. Faktisk er jeg veldig konfliktsky av meg. :) Og jeg har heller ingen trang etter å styre de rundt meg. Leit at du har så mange sånne venninner. Kvitt deg med dem.

Lenke til kommentar

Må være moro å være såpass spontan at man allerede på forhånd, før man evt. har truffet noen har bestemt seg om slikt.

 

Vel... Jeg har bare ikke lyst til å bli med noen hjem. :huh:

Hvorfor bli med en fyr man kun er tiltrukket fysisk av hjem, for så å ha (høyst trolig) ræva fyllesex med dette mennesket som ikke aner hva du liker eller vet noe som helst om deg, for så å bli vinket ut døra neste dag?

Jeg har bare ikke lyst til det.

Og jeg synes ikke menn (eller kvinner) som gjør sånt er tiltrekkende i det hele tatt. Ærlig sak. :closedeyes:

Lenke til kommentar

Vel... Jeg har bare ikke lyst til å bli med noen hjem. :huh:

Hvorfor bli med en fyr man kun er tiltrukket fysisk av hjem, for så å ha (høyst trolig) ræva fyllesex med dette mennesket som ikke aner hva du liker eller vet noe som helst om deg, for så å bli vinket ut døra neste dag?

Jeg har bare ikke lyst til det.

Og jeg synes ikke menn (eller kvinner) som gjør sånt er tiltrekkende i det hele tatt. Ærlig sak. :closedeyes:

Fair enough.

Vet absolutt ikke noe om deg, men virker som du har en litt pessimistisk holdning til verden/folk.

Kan godt hende jeg tar feil dog.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å ikke bli med noen hjem fra byen "High maintenance" ?

 

Det var ikke den setningen jeg siktet til, men den under. Med det sagt var det heller ikke siktet på OP, ciklide, siden jeg ikke aner hvem/hvordan hun er, men mitt generelle inntrykk er at kvinner som har veldig høye krav eller forventninger til å bli vartet opp og tatt vare på "som en prinsesse", ofte er "high maintenance". Altså det R3pulsive beskrev. Men, unntak finnes selvfølgelig.

 

Er forsåvidt enig med ciklide ang. ONS og elendig fyllesex, men det er mange ganger jeg har blitt med/tatt med noen hjem alikevel kun for å slippe å sove alene uten at det har skjedd noe mer. Koselig det og :)

 

Og, for the record, mitt første seriøse forhold som varte i litt over 3 år startet med et ONS :p

Lenke til kommentar

Neida. Men jeg siktet til de som er ute etter ONS. Følte du deg truffet? :)

 

Jeg og kjæresten min kranglet/diskuterte aldri. Faktisk er jeg veldig konfliktsky av meg. :) Og jeg har heller ingen trang etter å styre de rundt meg. Leit at du har så mange sånne venninner. Kvitt deg med dem.

Nei, altså så lenge jenta ser bra ut og har personlighet så er det samma for meg om det er ONS eller ikke. Men jeg oppsøker ikke ONS.

 

Skal omfrase litt. De jentene som jeg og mine kompiser har møtt/blitt kjent med som har hatt litt sånn innstilling som deg + ganske pene. Har endt opp med og ha ett eller annet som er sinnsykt turn-off. Jeg har ikke prøvd og beholde dem, men oppsøker ikke kontakt med dem (Oppsøker jo kontakt til jeg finner ut det). F.eks face, hun forrige jeg møtte som var slik, endte jeg opp med å slette og si "Hyggelig og bli kjent med deg, så lenge det varte. Lykke til videre i livet med alt og alle :) Fjerner deg som venn fordi jeg ikke ser noen grunn til og ha deg på face" (Hvis du blar litt tilbake i tråden så skrev jeg om hun)

 

Jeg har per dags dato ingen venninner som er slik nå som jeg har kontakt med fordi jeg veit at det finnes så utrolige mange andre fete/hyggelige/snille/greie/pene etc mennesker. Som jeg heller vil dele livet mitt med og være i livet til dem.

Lenke til kommentar

Denne er ganske nice:

 

"Nothing being more important than anything else, a man of knowledge chooses any act, and acts it out as if it matters to him. His controlled folly makes him say that what he does matters and makes him act as if it did, and yet he knows that it doesn't; so when he fulfills his acts he retreats in peace, and whether his acts were good or bad, or worked or didn't, is in no way part of his concern."

Lenke til kommentar

Denne er ganske nice:

 

"Nothing being more important than anything else, a man of knowledge chooses any act, and acts it out as if it matters to him. His controlled folly makes him say that what he does matters and makes him act as if it did, and yet he knows that it doesn't; so when he fulfills his acts he retreats in peace, and whether his acts were good or bad, or worked or didn't, is in no way part of his concern."

Bra, blir som og leve i nuet. Ikke tenke på fortid, ingen ting du angrer på når du dør. Egentlig "meningen" med livet. Har du noe du angrer på så har du ikke levd.

Lenke til kommentar

Kom på en ganske sykt bra idé i går. Om jeg er en idiot, så eksisterer idioter.

Tenkte jeg kunne skrive en liten utfylling her, da dette faktisk er helt genialt. Om noen for eksempel avviser meg, gjør de det nok på grunn av at de ser på meg som en "idiot", dermed eksisterer idioter, og jeg trenger ikke bry meg om hva folk synes om meg, siden det eksisterer idioter blant folk. Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne skrive en liten utfylling her, da dette faktisk er helt genialt. Om noen for eksempel avviser meg, gjør de det nok på grunn av at de ser på meg som en "idiot", dermed eksisterer idioter, og jeg trenger ikke bry meg om hva folk synes om meg, siden det eksisterer idioter blant folk.

Nei, de avviser deg nok fordi de ikke er interessert i deg, ikke fordi du er en idiot. Hva får deg til å tro det?

 

Er det ikke bedre å akseptere at man ikke kommer godt overens med alle, i stedet for å identifisere seg med en "idiot"?

Lenke til kommentar

Nei, de avviser deg nok fordi de ikke er interessert i deg, ikke fordi du er en idiot. Hva får deg til å tro det?

Aner ikke hvorfor jeg blir avvist, men tipper det er litt forskjellig fra gang til gang.

 

Er det ikke bedre å akseptere at man ikke kommer godt overens med alle, i stedet for å identifisere seg med en "idiot"?

Prøver ikke å identifisere meg med en idiot. Hele greia jeg skrev var egentlig bare en tankebane om man blir oppfattet som en "idiot"/"annet". Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...