Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et nummer på byen i går, men er ikke helt sikker på hvordan best spille det. Hvordan håndterer dere nummer dere får på byen? Jeg er ute etter en hjemmedate eller bootycall, ikke mer, så legger ikke så mye vekt på hvordan jeg går fram så lenge det ender bra. Noen som har en "strategi" og åpnere? Hadde virkelig satt pris på hjelp! :)Anonym poster: 312ad68b1015c6d0e9dfb905cd35b1e3

Lenke til kommentar

Send en melding som dette: "Hei! Hvordan er formen? - [Navnet ditt]". Hvis du får svar, ikke send for mange sms-er(maks. 3-4 fra din side?) Kom til poenget ditt kjapt og sjekk interesse ved å invitere ut på kaffe eller kanskje hjem til deg, avhengig av hvor godt dere ble kjent på byen. Det er ikke noe vits å sms-e i flere dager kun for å finne ut av at hun egentlig ikke var interessert.

Lenke til kommentar

Har sjeldent noe flaks med nr som jeg får tak i ute, Virker som de gir bort tlf nr på lik linje som en klem når jentene er brisne.

 

Men gjør som de andre sier, bare kjør på med hvordan er formen og feks takk for i går, var morro. Så er det bare å prøve og få til et møte nr. 2. Kaffe, gåtur, film, iskrem ( er en schlager i dette fine vårværet! ).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Skjer med så sykt mange "street" sjekkere a? Var ute å gikk i Oslo i dag, så 3-4 tydelige tilfeller av gutter som prøvde å sjekke opp forbipasserende jenter. Man kan da umulig ha noe suksess med dette, annet enn å kanskje få snappet til seg et nummer hvis du er maxxx heldig. Synes nesten det blir litt for obvious "the game" stil. Så klart greit å være utadvent og slikt, men kan aldri forestille meg at jentene setter noe særlig pris på å bli stoppet av gutter på denne måten i 2013 i og med hvor kjent metoden har blitt.

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjer med så sykt mange "street" sjekkere a? Var ute å gikk i Oslo i dag, så 3-4 tydelige tilfeller av gutter som prøvde å sjekke opp forbipasserende jenter. Man kan da umulig ha noe suksess med dette, annet enn å kanskje få snappet til seg et nummer hvis du er maxxx heldig. Synes nesten det blir litt for obvious "the game" stil. Så klart greit å være utadvent og slikt, men kan aldri forestille meg at jentene setter noe særlig pris på å bli stoppet av gutter på denne måten i 2013 i og med hvor kjent metoden har blitt.

Å stoppe folk på gaten og spørre dem underlige spørsmål ble vel popularisert av Sokrates for 2500 år siden, så det burde jo kunne regnes som en klassiker.

 

Uansett, cluet er jo å kunne gjøre det så naturlig som mulig, uten å vise at du er en fyr som går rundt på gata og sjekker opp jenter, men likevel gjøre nettopp det.

 

Og ville de fleste egentlig hatt noe imot å prate med en hyggelig fyr på en solskinnsdag, om man uansett ikke hadde hatt noe annet å gjøre?

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Å stoppe folk på gaten og spørre dem underlige spørsmål ble vel popularisert av Sokrates for 2500 år siden, så det burde jo kunne regnes som en klassiker.

 

Nå ble jo han sett på som en skrulling i sin tid og hadde nok ikke som hensikt å få pult folkene han stoppet, men sure...

Uansett, cluet er jo å kunne gjøre det så naturlig som mulig, uten å vise at du er en fyr som går rundt på gata og sjekker opp jenter, men likevel gjøre nettopp det.

 

Og ville de fleste egentlig hatt noe imot å prate med en hyggelig fyr på en solskinnsdag, om man uansett ikke hadde hatt noe annet å gjøre?

 

Som sagt, hyggelig at folk er utadvendte. Samfunnet vårt er alt for lukket. I disse tilfellene var det bare vanvittig tydelig hva alle gutta drev med. Er ikke så naturlig når forbipasserende, veldig attraktive, jenter blir stoppet i "ey, la meg stille deg et raskt spørsmål" stilen. Dømmer så klart ikke gutta for å prøve, synes bare det blir litt små kleint å begynne å "nagge" og holde igjen damer på åpen gate.Tror nok noen av dem (de fleste) har litt imot veldig innpåslitne gutter som skal utspørre de om favorittfargene deres og begynne å fysisk eskalere. Ville tro det fantes bedre metoder for "daypickup" ...som å kose med hunden til dama som går tur i parken eller spør hvilken stasjon du burde gå av på når du sitter på banen og så heller ta det videre fra der.

 

Ikke vet jeg, ble bare litt overrasket over hvor mange som holdt på med dette og hvor jævlig tydelig det var. Kunne lett vært et klipp fra en eller annen Pikcupside på utubes. Var egentlig mest interessert i høre om dere holder noe særlig på med dette?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Send en melding som dette: "Hei! Hvordan er formen? - [Navnet ditt]". Hvis du får svar, ikke send for mange sms-er(maks. 3-4 fra din side?) Kom til poenget ditt kjapt og sjekk interesse ved å invitere ut på kaffe eller kanskje hjem til deg, avhengig av hvor godt dere ble kjent på byen. Det er ikke noe vits å sms-e i flere dager kun for å finne ut av at hun egentlig ikke var interessert.

Og hvis det viser seg å være interesse, ikke spør hva hun ønsker å funne på. Foreslå en ting som hun enten må si ja eller nei til.

 

Utifra det jeg har erfart er samtlige jenter dritleie av å alltid bli pushet il å ta valgene

Takker for hjelpen! Kommer ei jente over til uka :)Anonym poster: 312ad68b1015c6d0e9dfb905cd35b1e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Artig kveld i går :) .

 

Føler nøkkelen til å få en god kveld kommer av å åpne den første jenta man møter etter å ha gått inn på uteplassen. Bare ha det som en regel, og se hva som skjer. Når man først er kommet i modus er ting nice. Når det kommer til åpning, så er det bare å åpne før man får tenkt seg om. De første sekundene kan bli litt weird, men når jeg er helt chill "hooker" de fleste "sets". Min første "approach" i går var super weird i starten, men sa bare til jenta og gutten hun satt med at jeg hadde sagt jeg skulle snakke med den første jenta etter å ha kommer inn, og de ble jævlig hyggelige mot meg.

 

Har virkelig fått til det med snakking nå, og i går fikk jeg til å konstant sette ord på tankene mine slik at jeg ikke ble innesluttet i løpet av natten. Var i "set" konstant, og må si det er jævlig bra for å komme i sosial modus.

 

Sliter fortsatt stort på enkelte områder, og tror mitt største problem for øyeblikket er å vise hva jeg vil. Men føler også jeg på mange måter heller ikke vet hva jeg vil, og tror ikke jeg har helt troa på at jeg kan få de fineste jentene, selv om jeg ikke så store problemer med å åpne dem.

 

Å en ting jeg virkelig skal huske i framtiden er å ikke høre på venninnene til jenter jeg har snakket med, når de vil ha meg til å "hooke up" med venninna.

 

Uansett artig kveld som hjalp på motivasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nysingel, og det føles godt! Var ute på Internationalen i går, og det var fantastisk gøy. Mye fint å se på, ble klining med to, fikk et nummer (type tall). Det er nesten rart hvordan jenter "faller" for at jeg i grunn bare ser på de mens de danser med noen andre, smiler litt, og gir uttrykk for at jeg liker det jeg ser, men samtidig er litt care.

 

Frister jo så klart til reprise, noen som har forslag til gode sjekkeplasser i Oslo? Anonym poster: d7427f8b6a2c53ceb7a92fee0ad22849

Lenke til kommentar

Nysingel, og det føles godt! Var ute på Internationalen i går, og det var fantastisk gøy. Mye fint å se på, ble klining med to, fikk et nummer (type tall). Det er nesten rart hvordan jenter "faller" for at jeg i grunn bare ser på de mens de danser med noen andre, smiler litt, og gir uttrykk for at jeg liker det jeg ser, men samtidig er litt care.

 

Frister jo så klart til reprise, noen som har forslag til gode sjekkeplasser i Oslo? Anonym poster: d7427f8b6a2c53ceb7a92fee0ad22849

Var på en uteplass rett over gata fra Mono (tror den het noe med fisk) på torsdag, og der var det bra liv. Og da hadde vi vært innom et par andre plasser hvor det ikke hadde vært liv i det hele tatt. Snakket med en kar der inne som sa det var en bra plass på ukedager. Var DJ som spilte bra musikk i uteområdet (kom rett inn i et uteområde), og inne var det lett å prate da det ikke var høy musikk.

Lenke til kommentar

En bra video av Tyler (Owen Cook), som handler om å bare se et steg framover.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WloORPfKnD4&feature=player_embedded

 

Genial video, og må si det er effektivt å åpne uten å være helt klar over at man gjør det. Har faktisk tidligere lurt meg selv, når jeg har blitt klar over at jeg ikke tørr å åpne, til å tro at jeg ikke kom til å gjøre det, også gjort det.

 

Det verste som kan skje når man "approacher" er faktisk at jenta sier "gå vekk". Ikke akkurat mye man risikerer. Men tror det som står i veien er at man har et selvbilde om at man er den fete karen, som blir skadet med en eventuell "rejection".

Lenke til kommentar

Skal tilbringe noe uker av sommeren i Oslo, men er lite kjent med byen og byens utesteder. Noen som har forslag til gode plasser å dra ut? Kjenner svært få i byen så regner for det meste med å dra ut alene. Ta det gjerne på PM. Hadde virkelig satt pris på hjelp :)

Lenke til kommentar

Artig kveld i går :) .

 

Føler nøkkelen til å få en god kveld kommer av å åpne den første jenta man møter etter å ha gått inn på uteplassen. Bare ha det som en regel, og se hva som skjer. Når man først er kommet i modus er ting nice. Når det kommer til åpning, så er det bare å åpne før man får tenkt seg om. De første sekundene kan bli litt weird, men når jeg er helt chill "hooker" de fleste "sets". Min første "approach" i går var super weird i starten, men sa bare til jenta og gutten hun satt med at jeg hadde sagt jeg skulle snakke med den første jenta etter å ha kommer inn, og de ble jævlig hyggelige mot meg.

 

Har virkelig fått til det med snakking nå, og i går fikk jeg til å konstant sette ord på tankene mine slik at jeg ikke ble innesluttet i løpet av natten. Var i "set" konstant, og må si det er jævlig bra for å komme i sosial modus.

 

Sliter fortsatt stort på enkelte områder, og tror mitt største problem for øyeblikket er å vise hva jeg vil. Men føler også jeg på mange måter heller ikke vet hva jeg vil, og tror ikke jeg har helt troa på at jeg kan få de fineste jentene, selv om jeg ikke så store problemer med å åpne dem.

 

Å en ting jeg virkelig skal huske i framtiden er å ikke høre på venninnene til jenter jeg har snakket med, når de vil ha meg til å "hooke up" med venninna.

 

Uansett artig kveld som hjalp på motivasjonen.

Håper ikke du er en sånn dude, som sitter å prater med en dame hele kvelden på byen. Ser altfor mange folk bli cuckolda av menn på byen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Jeg sliter litt med en ting. Hver gang jeg har one night stands, får jeg dagen derpå en del angst. Jeg frykter alltid at jenta lyver når det kommer til prevensjon, og har alltid litt noia for at jeg har slått hu på tjukka. I tillegg blir jeg i overkant bekymra når de tar kontakt med meg i ettertid (legger meg til på facebook, sender melding osv), da jeg er redd de vil ha noe mer. Hater å såre folk, og er også lite glad i at noen synes jeg er en drittsekk. Føler jeg alltid gjør det rimelig klart at det kun er snakk om ONS, men jentene tar så og si alltid kontakt etterpå uansett. Hvordan burde jeg gå frem for å best mulig ikke snakke med de i ettertid? Og er det noen andre som sliter med den gravid-dritten? Ja ja, jeg veit, kondom og sånt, men da kan jeg egentlig bare droppe sexen i utgangspunktet. Tar lang nok tid å komme når jeg har drukket uten gummi :hm: Det beste hadde jo så klart vært kun å ha sex med jenter jeg er ordentlig interessert i, men da hadde det ikke blitt mye på meg desverre..

 

Vet ikke helt hva jeg kom frem til til slutt, eller hva jeg endte opp med å spørre om. Men forhåpentligvis er det noen av dere som klarer å legge merke til hovedlinjene :thumbs:Anonym poster: 3f4a3d756b182912998adbfdd90d893f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...