Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbake fra Polen nå.

 

Hva kan man si.. Det hjelper lite å ha all verdens teori hvis man ikke er flink til å praktisere.

 

Jeg dansa med en del damer, men dette var kun første kvelden så sa det bare "Stopp".

 

Etter første kvelden, la jeg merke til "Ønskede blikkfang" fra kvinnemenneskene når jeg var på diverse klubber, og det er som min mor sa.. "Jenter er sjenerte, de tør sjeldent å ta det første steg".

 

Og her kommer så grunnen hvorfor jeg hadde mangel på selvtillit iforhold til da jeg var 19 og hooket mye lettere opp med jenter..

 

Jeg er arbeidssøkende akkurat nå. Jeg står uten jobb og er på jobbsøkerkurs.

 

Følte meg personlig MYE bedre med meg selv når jeg hadde jobb. Var en helt annen pågående rytme.

Nå var det mer, jeg følte meg Uattraktiv fordi jeg ikke hadde jobb.

 

Det suger fordi det var mange muligheter å benytte seg av og jeg blåste i 95% av de.

 

Til og med matti sa til meg at, "Den type gruppe jenter du ser der på dansegulvet, som kikker på deg av og til som danser og har det gøy.. de ønsker kontakt.. for de ønsker å ha det gøy. Det gjelder egentlig alle jenter som ser på deg og ser vekk når du ser på dem.. Det fungerer bare ikke slik med de polske jentene at de kommer bort til deg"

 

De visste jeg var utenlands og kjekk, og jeg gjorde ingenting med det fikk jeg vite..

 

Kan noen bitchslappe meg eller fortelle hva jeg kunne gjort. Many thanks.

Lenke til kommentar

okei, trenger noen pointers av erfarne karer. keep in mind det her blir skrevet mens jeg er påvirket av alkohol. Byen>nach, noen jenter havner i seng med en jente ligger å puser på.Jeg får hun til å være igjen selvom vennina drar. Også ligger jeg å puser på hun lenger, knepper opp jeanse hennes og kjenner at hun har shavet men siden jeg ikke hadde dratt av hun buksa kom jeg ikke helt ned til fitta hennes. Også prater vi litt og jeg spør jeg hva hun liker, gjør det hun sier osv.

 

også snakker vi litt får hun til å le, ikke noe dirty talk. også sier hun at hun skal på do. så lar jeg hun gå også etter hun er på do går hun å legger seg hos noen andre. lite nedtur...

 

 

så.hva kunne jeg gjort bedre?

 

takk for alle råd

 

EDIT: utifra alle kompiser som jeg har snakket med, Så var hun DTF no doubt..

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Kanskje hun bare ikke ville og var redd for å avise i frykt for hvordan du ville reagere, ettersom du allerede hadde kommet så langt.

 

Altså var av den tanken jeg også stoppet da jeg ikke ville tvinge hun til noe hun ikke ville. Eneste jeg egentlig lurer på er hva jeg kunne gjort bedre der, slik at vi hadde pult.

 

Kanskje hun ville litt, men jeg var på en måte ikke helt bestemt nok i mine intensjoner som gjorde at hun ble usikker også?

Lenke til kommentar

Slutt å tenk på det som en date, det skaper bare høye forventninger og nervesammenbrudd. Kall det heller et treff, møte, hangout, dere er jo bare to normale folk ut på byen som vil bli kjent og ha det gøy. Ikke tenk for mye, da går hjernen i kortslutning. ;)

 

Har selv satt litt fart på sakene og er i samtaler med noen som jeg ser fram til å treffe. :) Hadde nesten gitt opp dette, men overraskende hvor bra resultater litt initativ kan gi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det bare meg som føler man blir nervøs sånn ca uansett når man skal på date? :p

 

Føler jeg har lyst å tygge 10stk nikotin tyggis for å roe nerva hehe :p

 

Det er ikke uvanlig, for man er jo vanligvis motivert til å gi et bra inntrykk av seg selv til andre. Problemet er ikke å være nervøs, men at man tror at det å være nervøs er en dårlig ting. Da kan det være enkelt gjort å gjøre rare ting for å skjule at man er nervøs. Å akseptere nervøsiteten er det beste, og forskning har jo også vist at man presterer bedre da

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig, for man er jo vanligvis motivert til å gi et bra inntrykk av seg selv til andre. Problemet er ikke å være nervøs, men at man tror at det å være nervøs er en dårlig ting. Da kan det være enkelt gjort å gjøre rare ting for å skjule at man er nervøs. Å akseptere nervøsiteten er det beste, og forskning har jo også vist at man presterer bedre da

Ja du har helt rett. Men må si jeg hater det egentlig, hvis det er en jeg liker skikkelig så burde det bare være deilig å være i hverandres tilgjengelighet mener nesten jeg da hehe
Lenke til kommentar

Jeg behøver litt råd fra de erfarne her.

 

I det siste har jeg fokusert veldig på å finne en rafinert balanse mellom å være pågående og frampå og tilbakeholden og laidback på byen. For meg er dette fortsatt veldig vanskelig å mestre. Jeg har en tendens til å havne i ytterpunktene, som jeg har vansker med å se er bra hvis man har planer om å ha en stødig suksessrate. Den siste tiden har jeg blitt rimelig pågående, kroppskontakt etter få utvekslet ord, løfting, holding og klining. På noen fungerer dette helt utrolig, men på andre ikke bra. Åpentbart at man ender opp plagsom i varierende grad (evnt at verdien din tar kraftig skade - man gir for mye kontra hva man får tilbake), og dama vil bare prøve i stikke fra deg så raskt hun for mulighet. Samtidig føler jeg at dette fungerer bedre enn hva 80% av alle andre menn gjør på byen - sitte passivt og i bestefall bare snakke løst med ei dame de er interessert i. Ingen kroppskontakt, og hvis det skulle skje er det varsomt, nærmest snikende og nesten komisk. Ingen klare tegn til å vise at de tar hva de vil ha. Og det ender ofte som det er dømt til å ende...Dette er grunnen til at jeg trives med å være mere pågående enn motsatt, jeg kommer meg lengere målene mine, uten at jeg for ofte ikke klarer å gå helt i mål.

 

Så...hvordan klarer dere å kombinere denne balansen så naturlig? Bare gå ut å gjøre det samme om og om igjen?

Lenke til kommentar

Elsker at..

Eneste jeg egentlig lurer på er hva jeg kunne gjort bedre der, slik at vi hadde pult.

kommer rett før...

Lykke-lita skal på date! Woho, wææ, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, krible i magen, hva skal jeg ha på meg, hva skal jeg gjøre..? Gleder meg og gruer meg! :D

 

En tråd der en DTF-Player møter en jente, som i mitt hode er 15 år, skal på sin første date. Artig kombinasjon, liker tråden :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Elsker at..

 

kommer rett før...

 

 

En tråd der en DTF-Player møter en jente, som i mitt hode er 15 år, skal på sin første date. Artig kombinasjon, liker tråden :)

Håper ikke du hintet til noe der? Er så langt ifra den playeren du vil ha meg til å virke som.

 

 

Uansett hvordan burde du oppføre deg rundt 10'er jenter, som veit dem er delige og kan få hva dem vil?

Lenke til kommentar

Halloen R3pulsive. Ingenting negativt ment her, så ta det med ro :)

Jeg påpekte ironien at to så vidt forskjellige situasjoner kan bli lest etter hverandre.

 

Det blir som å lese to ingresser på artikler rett ved siden av hverandre:

Den første: Bussjåfør skulle få sparken, kjørte buss utfor klippe med passasjerer

Den andre: Bussjåfør hadde siste dag på jobb; alle fikk reise gratis fra Oslo til Stavanger.

 

Og siden du spør, hvis jeg er rundt 10'er jenter, så hadde jeg oppført meg akkurat som jeg er. Jeg er tydeligvis lengre fra player enn det du er. Jeg hadde tenkt langsiktig, kanskje det er en framtid i en av disse jentene (sett at de har en personlighet som også er 10er på skalaen). Jeg har aldri initiert sex med fremmede. Både min eks og samtlige andre jenter har tatt initiativet på meg. Så jeg er mindre en player enn det du er ;) Jeg er 10'eren du snakker om, bare i jentenes øyne :)

Endret av Toppris
Lenke til kommentar

Halloen R3pulsive. Ingenting negativt ment her, så ta det med ro :)

Jeg påpekte ironien at to så vidt forskjellige situasjoner kan bli lest etter hverandre.

 

Det blir som å lese to ingresser på artikler rett ved siden av hverandre:

Den første: Bussjåfør skulle få sparken, kjørte buss utfor klippe med passasjerer

Den andre: Bussjåfør hadde siste dag på jobb; alle fikk reise gratis fra Oslo til Stavanger.

 

Og siden du spør, hvis jeg er rundt 10'er jenter, så hadde jeg oppført meg akkurat som jeg er. Jeg er tydeligvis lengre fra player enn det du er. Jeg hadde tenkt langsiktig, kanskje det er en framtid i en av disse jentene (sett at de har en personlighet som også er 10er på skalaen). Jeg har aldri initiert sex med fremmede. Både min eks og samtlige andre jenter har tatt initiativet på meg. Så jeg er mindre en player enn det du er ;) Jeg er 10'eren du snakker om, bare i jentenes øyne :)

 

Skjønner ;)

 

Men til den andre saken, tipper du har pult flere enn meg. Og ja derfor jeg spør rundt 10'ern fordi det er jenter jeg vil godt inntrykk på da jeg kan se på dem som fremtidige kjærester. De andre gir jeg litt faen i, det er mer for og ha det gøy!

 

Og, ja når jeg tenker over det så er det kanskje det beste og være deg selv da hvis du har lyst på noe mer enn bare ONS. For det er jo den personen dem alltid kommer til å være med og være glad i. Ikke en du er bare for å imponere.

 

(jeg framsto kanskje som en player i de andre innleggene mine :p )

Lenke til kommentar

Beste ONS jeg noen gang har hatt var med ei halv-firedame jeg plukka opp i taxikøen på tur hjem fra byen. Hun hadde for mange kilo, ansiktet var ikke det peneste, men hun hadde svære lunger :green: Kom hjem til henne og hun var spinnvill!!! Det kjipeste var at hun jobber på lokal-jokeren, så nå må jeg gå 20 minutt lengre hver gang jeg skal ha "søndagsmiddag"... Alle kompisene mine har sluttet og handle der for de ler hver gang de ser henne :p

 

Jeg levde med følgende motto: "Bedre å pule enn ikke pule!" Noe som har resultert i veldig mye sykt. Nå har jeg vært i fast forhold i mange år, så vet ikke stort om sjekkemarked, har sikkert glemt mine gamle kunster..

 

Min erfaring: Du finner ligg på byen, ikke framtidig kjæreste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...