Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Fake eller ikke, han var jo ganske kjekk og alfa-type. Skulle likt å se dem prøve det samme med en gjennomsnittlig fyr og evt. litt mindre attraktivt.

(Beklager quote av gammelt innlegg) (/Wall of text)

Fikk en av mine ordentlig første erfaringer med og sjekke opp jenter på klubb denne helga. Og tenkte jeg skulle gi en liten input på denne videon av Vitaly. Sett mange av videone hans og han er rå.

 

Skal si meg enig at han er av den attraktive siden av skalaen. Men Alfa type, er noe du blir! Ikke noe du er født med osv så dette har han jo bygget opp til selv.

 

Uansett, vi drikker så ut på byen. Sikkert første gangen jeg drakk ordentlig var nok på kanten av full når vi kom fram til klubben. Vi bestiller litt drikke og turer ut på dansegulvet. Masse fine jenter og fete folk. Fullt som faen. Ser endel jente gjenger som danser, fine blondiner går bort å begynner og grinde på dem. Står der en stund føler det blir litt kleint i og med at jeg ikke sier noe elns. Holder hun ene på hoftene og fører hun rundt. Ender opp med at jeg bare driter i dem.

 

Så ved dansegulvet så er det en slags forhøyning hvor man kan stå oppe ved dj'en. Jeg stikker på dass og kommer tilbake. Der ser jeg en (Husker ikke helt) ganske søt brunette, sammen med venninen sin. Om hun var pen eller ikke det forblir ett spørsmål. Men jeg veit med megselv og de kravene jeg setter til jenter generelt at jeg aldri ville gått bort til en stygg/feit jente. Såklart kan ha vært annerledes nå.

 

Uansett, jeg ser ene kompisen min står og kliner med en på gulvet så jeg er fast bestemt på å gjøre det samme. Starter med dansing og grinding som vanlig. Deretter holder jeg hun på hoftene og fører hun liksom slik jeg vil. Så sier jeg, faen heller gutt nå får du ta iniativ. I hodet mitt. Jeg vrir hun rundt slik at hun facer meg og lener meg inn hvor jeg spør hva hun heter, hvor gammel hun er og hva hun gjør. Får sikkert med meg en brøkdel av hva hun sier, og nikker bare på hodet.

 

Så tenker jeg tilbake på da jeg så denne Vitaly videon. Også bare faen heller jeg hopper i det.

 

Meg: Du, kan jeg spørre deg ett ærlig spørsmål? Ser på hun og hun smiler.

Meg: Ville du kysset meg nå?

(Tror hun ler elns, husker ikke)

Hun: ehhh... hihiih, veit ikke hva du heter engang så nei

 

Meg: Mitt navn.

 

Lener meg inn og vi begynner å kline. Første gang jeg ordentlig klina å var sikkert helt på tryne dårlig.

Utifra hva jeg har hørt og min egen hukommelse sto vi der i rundt 45min.

 

Dette var da min erfaring, og jeg har/hadde ganske lav selvtillit. Før nå den siste tiden. Men jeg ga egentlig litt faen i pickup og bare kjørte rett på. Sammenlignet litt experiences med kompiser og hos dem tok det sikker 5-6 fester før de hooket med noen ordentlig. Og dette er venner jeg veit jenter synes er kjekke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra for deg da, mann. :thumbup: Under slike omstendigheter er det nok like greit å bare skru av hjernen og kjøre på, jentene blir jo så fulle og løse at de ikke bryr seg hvem de roter med.

 

Trenger litt intelligens og våkenhet hvis man ville finne noe seriøs dog.

Lenke til kommentar

Bra for deg da, mann. :thumbup: Under slike omstendigheter er det nok like greit å bare skru av hjernen og kjøre på, jentene blir jo så fulle og løse at de ikke bryr seg hvem de roter med.

 

Trenger litt intelligens og våkenhet hvis man ville finne noe seriøs dog.

 

Det er sant, var mest for å ha det jævlig fett og det ble det! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ulogiske eiesyke kvinnfolk!! :tease:

 

Var betatt som fy av ei(nr1) for sikkert 2 år siden, holdt på litt, men funka ikke. Så hadde hun en type som det ble slutt med for en ca 7-8mnd siden. Etter det har vi vært gode venner, ingen sterke følelser fra hverken min eller hennes side.

 

Helt til jeg møtte en venninne(nr2) av henne, fikk god kontakt, rotet litt osv, DA gikk nr1 i fistel! Innrømte aldri at hun var sjalu, men fikk høre av en kompis som snakket med henne at hun visstnok likte meg godt... For å unngå en tredje verdenskrig mellom de to venninnene avsluttet jeg kontakten med nr2, skværet opp med hun første, lagde middag, drakk litt og så gikk det som det gikk når voksne mennesker som liker hverandre sover over.

 

Vi holder det hemmelig for nr2 for å unngå drama, men får sjanse til 2 sekunders flørter på dagen, klemmer, kyss i nakken, kose"knurring" i øret fra henne osv. Helt til vi legger oss, da snur hun ryggen til, og vil bli kost med på ryggen til hun sovner. Senest igår funket det ikke å prøve å få seg noe. Fikk to kyss tilbake, før jeg så ryggen igjen.

 

Får ha oss en samtale idag, tenker jeg. Jeg gidder ikke holde på sånn som dette, spesielt når hun har kjørt tidenes cockblock mellom meg og venninnen hennes. Tror egentlig hun er litt eiesyk som i: MIN TING!! Anonym poster: 678b6b13fc51ca2795cdf8ad849e8298

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, lenge siden nå. Ville bare komme med en oppdatering. Dette er mine "10-bud" som jeg kaller dem. De har fungert veldig bra en god stund for meg nå :)

 

1. DU skal “alltid” smile. Når du går på gata, entrer rom, bygninger whatever. Smiling viser selvtillit. Selvtillit er noe av det mest sexy noen kan bære. Uttrykk også selvtillit via kroppspråk

 

2. For å få en jente interessert, må du interessere. Fortell om at du har et interessant liv som hun ikke er en del av, hun vil snart bli oppslukt av deg. Men det er viktig at samtaler fokuseres mesteparten på å virke interessert i henne.

 

3. DHV (Demonstration Higher Value) “Jeg har leilighet, jeg har bil.. jeg har rett og slett et liv mange av mine gode venner ikke enda har.. ganske digg egentlig” Eller.. Gjør dere klare til å høre hva jeg jobber med!... ?? “Jeg er en kjemiprosess tekniker” f.ex og vips de vil vite mer mens du klatrer oppover rankstigen.

 

4. NEG (Nøytralkompliment) Det er nesten som å pirke på vedk. “You blink alot!” Ved “spydigheter” fra jenta sin kommentar, kontre med NEG. F.ex “nå må du ikke bli for full!” svar f.ex “Hvorfor ikke? Da blir jeg jo bare mer beautifull og du blir sikkert ikke noe styggere” Hun vil søke din anerkjennelse på nytt og du kan bygge deg oppover.

 

5. IKKE BANN! Den som banner er ingen hedersmann (Blood and Bone). Jenter liker ikke dette. Si heller noe som svarte granskæu! Jenter vil ikke ha slike menn

 

6. Hvis du brenner deg, kan du enten reservere din høyere verdi ved å gå, eller skjule følelsene ved å gjøre motsatt: Sint->Glad! Glad->”Funny-sint”, Tullete, Rar, “Funny-creepy”. Ingen skam å snu/ejecte mens du sier en NEG.

 

7. Ikke sett deg selv i en situasjon som drar deg ned på rankstigen. Gjør heller noe som drar deg oppover, som f.ex “ssshltkk!” mens du blunker og peker på vedk. Eller du kan si noe som andre ikke har/får/vil ha, f.ex “Kjøper ny bil snart!” Er lite vits å gjøre/si noe som du egentlig vet blir å sette seg selv i lavere lys som f.ex spørre om dette er veien til toalettet når du egentlig er der.

 

8. Klær, utseende, hygiene og personlig livstil. Skal man få pene damer må man være en pen mann. Dress eller div. Pentøy er must. Man må også lukte bra, vise at pers. Hygiene er bra og at din livsstil er god, ellers er man en “helt vanlig fyr”

 

9. Oppnå fysisk kontakt, men ikke drite seg ut. Som sagt kan det være lurt å begynne med fysiske nærmelser som å tulle eller å "kile-neg", eller løfte på henne og snurre rundt. Gjøre en nærmelse som ikke drar deg ned men f.ex å legge hånda på skulder hennes og “Jeg skjønner hva du mener” attitude. Man finner fort ut om hun da er int. eller om trenger mer smøring. Fleste jenter syns slikt er gøy.

 

10. The-Final-Move. Hvis hun ikke etter dette engang virker interessert nok til å dø etter å kysse deg, kan du komme til bunns ved å si. Har du lyst å kysse meg? Svarer hun ja, værsågod. Nøler hun sier du “La oss finne det ut” og kysser, sier hun nei “Jeg sa ikke du KUNNE gjøre det, bare virka som noe plagde deg” Eller vitaly’s: (Forutsetter at hun svarer først nei, så ja)

 

Do you have a boyfriend? Do you think im attractive? So whats your excuse not to kiss me? (Mens hun mumler, “go-for-it” det vil virke semi-romantisk og funny for henne). Blir det en total fail kan du f.ex si “Har vært på skjult-kamera TV før. Hadde bare håpet på en liten ny provisjon”.

Lenke til kommentar

Bra liste, men du har et par bud jeg er litt ueng i.

 

Disclaimer: Dette er ikke ment som personlig kritikk. Ta det heller som velmente tips og kommentarer for å unngå vanlige feller man kan gå i.

 

#3 - DHV: I og for seg ikke noe galt i det, men det kan fort lede til at man forsvinner inn i hodet sitt og forsøker å pønske ut den "perfekte" DHV, noe som fort kan ende opp med at man blir liggende ett skritt bak hele tiden fordi man må tenke. Dette er et problem som vil bli mindre med erfaring, men så lenge man våger ett eller annet og ikke tabber seg loddrett ut trenger man sjelden å tenke på om noe er "DHV" eller ikke.

Verdi er også et flytende begrep, og man kan gjøre stort sett hva som helst til et "høyverdi"-utsagn hvis man bare tror på det selv. Hvis man skal ty til PU-språk snakker man frame-kontroll. Preike om bil og leilighet blir også gammelt jævlig fort, og kan gi inntrykk av at du prøver å imponere med noe stort sett alle rike pappagutter gjør. Har du et godt liv behøver du heller ikke nevne det med et eneste ord, da oppførsel og kroppsspråk vil fortelle alt dette uansett.

 

Dog, hvis du er god til å fortelle historier så kan det funke å nevne hva man jobber med, men da er det fortelleren som gjør det hele interessant og ikke selve historien.

 

#4 - Negs: Brukbart eksempel, og hvis man absolutt må bruke negs er det best å gå for noe som er åpenbart fjas. Jeg vil imidlertid påstå det der er mer vennskaplig erting og kreativ mistolking enn en neg i tradisjonell forstand, noe jeg anser som mye bedre.

 

#6 - Crash N' burn: Hvis du skjuler følelsene dine vil jeg si du alt har tryna dobbelt, siden det i realiteten betyr at du lar andre påvirke deg og blir reaktiv. Brenner man et sett er det bare å gå hvis man vil det, men ikke gjør det for å "bevare verdi". Da risikerer du bare å fremstå som reaktiv, og det går dobbelt hvis du lirer av deg en neg idet du forsvinner.

 

#7 - Lavere verdi: Meh. Hvis det ligger i personligheten din å gjøre sånne ting, be my guest. Hvis det ikke gjør det blir det fort kunstig, og man fremstår igjen som reaktiv. Dessuten, verdikonseptet er som nevnt veldig flytende, og nær sagt alt kan øke ens egen verdi hvis man bare tror at det vil gjøre det. Det finnes såklart grenser her, men man kan slippe unna med mye hvis man ikke bryr seg og bare fortsetter som om ingenting har skjedd. "Ny bil" er igjen et dårlig eksempel, med mindre du går for vestkantsoss-stilen og prøver deg på tilsvarende damer. Ellers reduserer du deg fort til "human doing," og det taper du veldig mye mer på enn du eventuelt vinner på å skryte av bilen din. Nevn sånt i forbifarten hvis det kommer opp, men ellers; ligg unna. Det eneste unntaket er hvis det er noe du er lidenskaplig opptatt av og kan snakke litt om. Reising er ett av de mer populære eksemplene i så måte.

 

#8 - Pentøy: Njæ. Stiller du i dress på en rockeklubb har du bomma, for å si det sånn. Er man for stivpyntet risikerer man også å prise seg ut av markedet, da man lett kan framstå som så "høyverdi" at damene tror man er uoppnåelig og ikke tør ta sjansen. Analyser heller situasjonen og kle deg et hakk eller to over det som er normalen. Med mindre normalen er dress, da :p

 

#9 - Fysisk kontakt: Meh. Igjen. I en sjekkesituasjon går jeg gjerne for en labb rundt midjen med en gang, og etter fem år har jeg ennå ikke fått noen som helst form for protester. Gjør det som føles naturlig (innenfor visse grenser, griser :p) og stol på at du får tilbakemelding om du går for langt. Her finner du forøvrig en fin video om berøring.

 

#10 - I like to move it, move it ... Ikke spør. Det er en massiv DHV, for å bruke PU-lingo. Prøv. Trekker hun seg unna vinner du fremdeles på det, fordi du hadde baller til å prøve. I verste fall finner du ut om hun har kjæreste eller ikke :p

Endret av Raven_Heart
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Hei" er det mektigste ordet innen sjekking.

 

Jeg anbefaler. "Hei, hva heter du?". Den virker alltid i alle situasjoner. Hvis han AnonymeBrukeren hadde hatt bare litt guts og spurt henne om navnet, så kunne han kanskje datet ei ny dame nå. Men du lærer av dine feil, og neste gang han ser ei han liker så gå opp og bare spør henne om navnet. Gutter tenker for mye over hva de skal si og hva skal jeg gjøre hvis det og det. Ikke tenk på det, hold det enkelt.

 

Dater forresten ei nydelig jente fra Venezuela nå for tiden, og vi traff hverandre på byen, og det første jeg spørte henne om hva, "Hi, what's your name?". Og hun svarte, "My name is Maria what about you?"...

 

Lov meg neste gang du ser ei fin jente, glem alt som stresser deg, gå bort til henne og spør henne om navnet!

Endret av matshg
Lenke til kommentar

Bra liste, men du har et par bud jeg er litt ueng i.

 

Disclaimer: Dette er ikke ment som personlig kritikk. Ta det heller som velmente tips og kommentarer for å unngå vanlige feller man kan gå i.

 

#3 - DHV: I og for seg ikke noe galt i det, men det kan fort lede til at man forsvinner inn i hodet sitt og forsøker å pønske ut den "perfekte" DHV, noe som fort kan ende opp med at man blir liggende ett skritt bak hele tiden fordi man må tenke. Dette er et problem som vil bli mindre med erfaring, men så lenge man våger ett eller annet og ikke tabber seg loddrett ut trenger man sjelden å tenke på om noe er "DHV" eller ikke.

Verdi er også et flytende begrep, og man kan gjøre stort sett hva som helst til et "høyverdi"-utsagn hvis man bare tror på det selv. Hvis man skal ty til PU-språk snakker man frame-kontroll. Preike om bil og leilighet blir også gammelt jævlig fort, og kan gi inntrykk av at du prøver å imponere med noe stort sett alle rike pappagutter gjør. Har du et godt liv behøver du heller ikke nevne det med et eneste ord, da oppførsel og kroppsspråk vil fortelle alt dette uansett.

 

Dog, hvis du er god til å fortelle historier så kan det funke å nevne hva man jobber med, men da er det fortelleren som gjør det hele interessant og ikke selve historien.

 

#4 - Negs: Brukbart eksempel, og hvis man absolutt må bruke negs er det best å gå for noe som er åpenbart fjas. Jeg vil imidlertid påstå det der er mer vennskaplig erting og kreativ mistolking enn en neg i tradisjonell forstand, noe jeg anser som mye bedre.

 

#6 - Crash N' burn: Hvis du skjuler følelsene dine vil jeg si du alt har tryna dobbelt, siden det i realiteten betyr at du lar andre påvirke deg og blir reaktiv. Brenner man et sett er det bare å gå hvis man vil det, men ikke gjør det for å "bevare verdi". Da risikerer du bare å fremstå som reaktiv, og det går dobbelt hvis du lirer av deg en neg idet du forsvinner.

 

#7 - Lavere verdi: Meh. Hvis det ligger i personligheten din å gjøre sånne ting, be my guest. Hvis det ikke gjør det blir det fort kunstig, og man fremstår igjen som reaktiv. Dessuten, verdikonseptet er som nevnt veldig flytende, og nær sagt alt kan øke ens egen verdi hvis man bare tror at det vil gjøre det. Det finnes såklart grenser her, men man kan slippe unna med mye hvis man ikke bryr seg og bare fortsetter som om ingenting har skjedd. "Ny bil" er igjen et dårlig eksempel, med mindre du går for vestkantsoss-stilen og prøver deg på tilsvarende damer. Ellers reduserer du deg fort til "human doing," og det taper du veldig mye mer på enn du eventuelt vinner på å skryte av bilen din. Nevn sånt i forbifarten hvis det kommer opp, men ellers; ligg unna. Det eneste unntaket er hvis det er noe du er lidenskaplig opptatt av og kan snakke litt om. Reising er ett av de mer populære eksemplene i så måte.

 

#8 - Pentøy: Njæ. Stiller du i dress på en rockeklubb har du bomma, for å si det sånn. Er man for stivpyntet risikerer man også å prise seg ut av markedet, da man lett kan framstå som så "høyverdi" at damene tror man er uoppnåelig og ikke tør ta sjansen. Analyser heller situasjonen og kle deg et hakk eller to over det som er normalen. Med mindre normalen er dress, da :p

 

#9 - Fysisk kontakt: Meh. Igjen. Jeg går gjerne for en labb rundt midjen med en gang, og etter fem år har jeg ennå ikke fått noen som helst form for protester. Gjør det som føles naturlig (innenfor visse grenser, griser :p) og stol på at du får tilbakemelding om du går for langt. Her finner du forøvrig en fin video om berøring.

 

#10 - I like to move it, move it ... Ikke spør. Det er en massiv DHV, for å bruke PU-lingo. Prøv. Trekker hun seg unna vinner du fremdeles på det, fordi du hadde baller til å prøve. I verste fall finner du ut om hun har kjæreste eller ikke :p

 

Personlig hater jeg folk som går rundt og prøver å demonstrere DHV ved å si at de har, ditt, datt, bananer, appelsiner og hele verden i sine hender. Du høres så jævlig skrytete ut, og million andre ting du kan gjøre for å demonstrere DHV.

 

#9 - Fysisk kontakt: Meh. Igjen. Jeg går gjerne for en labb rundt midjen med en gang, og etter fem år har jeg ennå ikke fått noen som helst form for protester. Gjør det som føles naturlig (innenfor visse grenser, griser :p) og stol på at du får tilbakemelding om du går for langt. Her finner du forøvrig en fin video om berøring.

 

Så du har aldri gått bort til en jente på 5 år, lagt en hånd på hun og hun har dyttet deg unna eller trekt seg vekk?

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

 

Bra liste, men du har et par bud jeg er litt ueng i.

 

Disclaimer: Dette er ikke ment som personlig kritikk. Ta det heller som velmente tips og kommentarer for å unngå vanlige feller man kan gå i.

 

#3 - DHV: I og for seg ikke noe galt i det, men det kan fort lede til at man forsvinner inn i hodet sitt og forsøker å pønske ut den "perfekte" DHV, noe som fort kan ende opp med at man blir liggende ett skritt bak hele tiden fordi man må tenke. Dette er et problem som vil bli mindre med erfaring, men så lenge man våger ett eller annet og ikke tabber seg loddrett ut trenger man sjelden å tenke på om noe er "DHV" eller ikke.

Verdi er også et flytende begrep, og man kan gjøre stort sett hva som helst til et "høyverdi"-utsagn hvis man bare tror på det selv. Hvis man skal ty til PU-språk snakker man frame-kontroll. Preike om bil og leilighet blir også gammelt jævlig fort, og kan gi inntrykk av at du prøver å imponere med noe stort sett alle rike pappagutter gjør. Har du et godt liv behøver du heller ikke nevne det med et eneste ord, da oppførsel og kroppsspråk vil fortelle alt dette uansett.

 

Dog, hvis du er god til å fortelle historier så kan det funke å nevne hva man jobber med, men da er det fortelleren som gjør det hele interessant og ikke selve historien.

 

#4 - Negs: Brukbart eksempel, og hvis man absolutt må bruke negs er det best å gå for noe som er åpenbart fjas. Jeg vil imidlertid påstå det der er mer vennskaplig erting og kreativ mistolking enn en neg i tradisjonell forstand, noe jeg anser som mye bedre.

 

#6 - Crash N' burn: Hvis du skjuler følelsene dine vil jeg si du alt har tryna dobbelt, siden det i realiteten betyr at du lar andre påvirke deg og blir reaktiv. Brenner man et sett er det bare å gå hvis man vil det, men ikke gjør det for å "bevare verdi". Da risikerer du bare å fremstå som reaktiv, og det går dobbelt hvis du lirer av deg en neg idet du forsvinner.

 

#7 - Lavere verdi: Meh. Hvis det ligger i personligheten din å gjøre sånne ting, be my guest. Hvis det ikke gjør det blir det fort kunstig, og man fremstår igjen som reaktiv. Dessuten, verdikonseptet er som nevnt veldig flytende, og nær sagt alt kan øke ens egen verdi hvis man bare tror at det vil gjøre det. Det finnes såklart grenser her, men man kan slippe unna med mye hvis man ikke bryr seg og bare fortsetter som om ingenting har skjedd. "Ny bil" er igjen et dårlig eksempel, med mindre du går for vestkantsoss-stilen og prøver deg på tilsvarende damer. Ellers reduserer du deg fort til "human doing," og det taper du veldig mye mer på enn du eventuelt vinner på å skryte av bilen din. Nevn sånt i forbifarten hvis det kommer opp, men ellers; ligg unna. Det eneste unntaket er hvis det er noe du er lidenskaplig opptatt av og kan snakke litt om. Reising er ett av de mer populære eksemplene i så måte.

 

#8 - Pentøy: Njæ. Stiller du i dress på en rockeklubb har du bomma, for å si det sånn. Er man for stivpyntet risikerer man også å prise seg ut av markedet, da man lett kan framstå som så "høyverdi" at damene tror man er uoppnåelig og ikke tør ta sjansen. Analyser heller situasjonen og kle deg et hakk eller to over det som er normalen. Med mindre normalen er dress, da :p

 

#9 - Fysisk kontakt: Meh. Igjen. Jeg går gjerne for en labb rundt midjen med en gang, og etter fem år har jeg ennå ikke fått noen som helst form for protester. Gjør det som føles naturlig (innenfor visse grenser, griser :p) og stol på at du får tilbakemelding om du går for langt. Her finner du forøvrig en fin video om berøring.

 

#10 - I like to move it, move it ... Ikke spør. Det er en massiv DHV, for å bruke PU-lingo. Prøv. Trekker hun seg unna vinner du fremdeles på det, fordi du hadde baller til å prøve. I verste fall finner du ut om hun har kjæreste eller ikke :p

 

 

Ja du har selvsagt en god del poeng der :) Nå må du ikke missforstå ang. DHV, selvom den er skrevet opp som bud betyr det ikke at den brukes like aktivt som de 9 andre.

 

Ei heller at f.ex pentøy være dress, men heller at man tilpasser seg anledningen.

 

Også er det heller ikke slik at alle bud følges som en rød tråd, lineært numerisk og regner med alle skjønte dette;)

Alle er uansett ulike og gjør det som de syns er best for seg selv, men jeg syns det er fint og tenke hvis jeg skulle stivne litt hva som går ann å gjøre for da har jeg aldri gått på en smell.. (Hvertfall ikke som jeg kan huske^^)

 

Men alle bruker selvsagt helt sin egen stil.

 

edit: Var forresten bra video om "Berøring".. jeg pleier å bygge sånt gradvis men så bra jeg kan når jeg finner ei jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med (ved siden av points'a mine). Av en eller annen grunn så er målet mitt alltid å få det "første lidenskapelige kysset". Ikke sex.

 

Det tror jeg kommer av fordi jeg føler personlig man får bygget en bedre relasjon til hverandre. Det blir mye lettere for meg å finne på andre ting (dating osv) noen dager etter kvelden og man framstår ikke som en sjekker/player selvom det var akkurat dette man gjorde til å begynne med.. Men hey? Ett sted må man vel få lov å begynne!

 

Hvorfor det er slik med meg har jeg aldri helt skjønt, men det har liksom alltid vært når "kysset" er i boks er jeg egentlig i mål.

 

Er det noen som skjønner meg eller er jeg helt på jordet her? Som sagt målet og resultatene blir for meg bedre når jeg ikke går for langt på kort tid og jeg ser litt på det som "Solid spill".

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ja du har selvsagt en god del poeng der :) Nå må du ikke missforstå ang. DHV, selvom den er skrevet opp som bud betyr det ikke at den brukes like aktivt som de 9 andre.

 

Ei heller at f.ex pentøy være dress, men heller at man tilpasser seg anledningen.

 

Også er det heller ikke slik at alle bud følges som en rød tråd, lineært numerisk og regner med alle skjønte dette;)

Alle er uansett ulike og gjør det som de syns er best for seg selv, men jeg syns det er fint og tenke hvis jeg skulle stivne litt hva som går ann å gjøre for da har jeg aldri gått på en smell.. (Hvertfall ikke som jeg kan huske^^)

 

Men alle bruker selvsagt helt sin egen stil.

 

edit: Var forresten bra video om "Berøring".. jeg pleier å bygge sånt gradvis men så bra jeg kan når jeg finner ei jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med (ved siden av points'a mine). Av en eller annen grunn så er målet mitt alltid å få det "første lidenskapelige kysset". Ikke sex.

 

Det tror jeg kommer av fordi jeg føler personlig man får bygget en bedre relasjon til hverandre. Det blir mye lettere for meg å finne på andre ting (dating osv) noen dager etter kvelden og man framstår ikke som en sjekker/player selvom det var akkurat dette man gjorde til å begynne med.. Men hey? Ett sted må man vel få lov å begynne!

 

Hvorfor det er slik med meg har jeg aldri helt skjønt, men det har liksom alltid vært når "kysset" er i boks er jeg egentlig i mål.

 

Er det noen som skjønner meg eller er jeg helt på jordet her? Som sagt målet og resultatene blir for meg bedre når jeg ikke går for langt på kort tid og jeg ser litt på det som "Solid spill".

 

Skjønner jeg deg, noen er ute etter mer enn bare ONS og da trenger du ikke å gå lengre enn ett kyss i starten.

 

En annen ting rundt DHV som funker bra på klubber/utesteder, er bare å danse som en klikka mongo(ikke bokstavelig) å vise at du har det fett som faen. Når jenter ser at du kan ha det sykt fett uten dem, så vekker det interesse og de kommer faktisk bort til deg for å danse og ikke motsatt.

Lenke til kommentar

Skjønner jeg deg, noen er ute etter mer enn bare ONS og da trenger du ikke å gå lengre enn ett kyss i starten.

 

En annen ting rundt DHV som funker bra på klubber/utesteder, er bare å danse som en klikka mongo(ikke bokstavelig) å vise at du har det fett som faen. Når jenter ser at du kan ha det sykt fett uten dem, så vekker det interesse og de kommer faktisk bort til deg for å danse og ikke motsatt.

Kunne ikke vært mer enig. Jeg var på byen i Hønefoss mange år siden.. Var vel bare 19år eller noe.. Gikk inn på det beste utestedet i byen med ett skikkelig overbevisende fornøyd glis mens meg og kompisene bare "lets jerk it out!" og starta dans midt på dansgulvet, som om vi hadde det mest gøy i hele verden..

 

Ikke mer enn 20 sekunder sikkert kom det en jente bort til meg, som ikke bare holdt rundt meg men begynte og kose og klemme. Og hun sa foran vennene mine mens det ble tyst "Jeg tror jeg kommer til å huske han her utrolig godt for resten av kvelden" Snakker om nybegynner flaks..

 

Det var forresten samme kvelden vennen min Ronny hadde introdusert serien "The pickup artist" med mystery og jeg så dem i strekk fram til kvelden når vi skulle ut.

 

Men nå på onsdag reiser jeg til polen faktisk.. Det er sinnsykt bra sted for å møte bra damer og helt utrolig flotte club's jeg aldri har sett maken til.

Noen bra tips til hva som burde prøves ut der? :) Jeg kommer nok til å bruke points'a mine for da føler jeg meg tryggest og yter best, men hadde vært morro og prøvd ut andre eksperimenter også, så alle positive tips mottas med varm velkomst:)

Lenke til kommentar

Pass deg for horer og strippere og ikke gi vekk telefonnummeret eller fulle navnet ditt til noen som helst :p Grav, spør og snakk for å få et inntrykk av hva de egentlig driver med. Ikke drikk deg skikkelig full. Vanvittig mye snuskete folk nedover i østeuropa. Husk også å sjekk tripadvisor før du drar så du kan styre unna de mest lugubre stedene. Ellers er jeg av den oppfatning av at østeuropeiske jenter setter mye større pris på gentlemanship enn hva de gjør i skandinavia.

Lenke til kommentar

Pass deg for horer og strippere og ikke gi vekk telefonnummeret eller fulle navnet ditt til noen som helst Grav, spør og snakk for å få et inntrykk av hva de egentlig driver med. Ikke drikk deg skikkelig full. Vanvittig mye snuskete folk nedover i østeuropa. Husk også å sjekk tripadvisor før du drar så du kan styre unna de mest lugubre stedene. Ellers er jeg av den oppfatning av at østeuropeiske jenter setter mye større pris på gentlemanship enn hva de gjør i skandinavia.

Takk :)

Jeg blir jo uansett ikke alene. Jeg er halvt polsk, so that makes me double agent^^

 

Men skal besøke tremeningen min. Vi er ganske gode venner for han er like gammel som meg.

Blir sikkert en fin gjeng på byen.

 

Beste gangen jeg var på byen noensinne var der nede. Da ble jeg jo litt over passe brisen, men dæven så gøy det var. Vi fant en fin gjeng med jenter på 5stk og vi var 3stk.. Så spør tremeningen min bare ganske pent og enkelt "Hey, vi tenkte å kanskje å dra på ett utested eller kjøpe noe drikke, vil dere ha litt selskap?" og de bare "jada det er koselig:)" og DAMN de var pene.

 

2 av de var hvertfall en 8'er. Minst 7,5'er. Men den gang var jeg uvitende og dum og klarte ikke eskalere like bra som jeg gjør idag;P

Men skal passe på og ikke bli for sørpings.. Blir sjelden noe bra av å være altfor drønk.

 

Når du nevner gentlemanship er jeg litt i tvil egentlig.. De gangene jeg har vært der, føler jeg det var mye bedre å leke "sjekkeartist".. For de får jo vite uansett at jeg er fra Norge, og føler det hadde mer effekt når jeg var typen som lekte og hadde det gøy men også så ut til og ha en høyere verdi når jeg koste meg, og så ut til å ha en livsstil som var mer enn "bare en helt vanlig fyr".

 

Men kan godt hende at kanskje de eldre rundt 25-30år er mer de som foretrekker slike menn :)

Jeg satser mest på 18-24år ettersom jeg er 22år selv :)

Lenke til kommentar

Hva mener folket om Godevibber sine tjenester slik som:

- Sjekkeskolen

- Fantastiskforhold/Sjamskolen

- Perfektprofil

- 0330

- Usminket

 

 

Noen som har vært på noen av disse tjenestene? :)Anonym poster: 6b0be962303740cb6f0336095433935e

 

Kan jo kaste inn en mening her ...

 

Bloggen (0330.no) er bra, men de har blitt litt slappe med å skrive. Det finnes såklart bare så mange måter å besvare "hvordan får jeg drømmedama?" på, så min personlige gjetning er at det forklarer iallfall noe av skrivetørka. Det ligger imidlertid massevis av godt materiale der, så les av hjertens lyst.

 

Ellers har jeg vært innom sjekkeskolen også, og det er bra hvis du er grei nok sosialt og bare trenger starthjelp for å komme igang med damer. Du får alle de verktøyene du vil trenge, men siden det er stappet inn i tre dager må du være forberedt på å gå ut etterpå og praktisere, praktisere, praktisere. Det er ingen magisk pille, og det kreves erfaring for å mestre de verktøyene du får utdelt. Med mindre du har griseflaks og/eller det meste på plass fra før kommer du neppe til å pule første kvelden, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

En høyere verdi har du uansett, bare det faktum at du er nordmann sier det. De fleste du møter ute er ikke fattige, men for de så er du nesten rik etter normal standard der nede. Mange ønsker jo også å kapre en skandinavier for å komme seg ut av landet og opp hit hvor de kan leve med høyere standard. Er jo VANVITTIG mange polakker som har flyttet til Norge :p

 

Det med gentlemanship sa jeg fordi jeg har et par russiske kompiser som ofte treffer andre russiske/latviske/polske whatever kvinner i Norge og drar på byen med. Det inntrykket jeg har er at de er mye mer oppmerksom, og takknemlige for enkle gester som å åpne dører, dra ut stoler og slike ting. Ikke at du skal se ut som og oppføre deg "like a Sir", men ha de enkle tingene i bakhodet. De er jo heller ikke vant til å drikke så himla mye og drar gjerne på byen edru / uten å vorse siden det er like billig å drikke på byen.

 

Men lurer på noe selv og, noe helt annet. Hvor lenge gir dere det før et nummer blir "kaldt"?

 

Har ferie så var litt sosial forrige uke og endte opp med et par numre hvertfall. Ingen closing siden jeg ikke er noe fan av ONS, men tenkte å se hva som finnes videre. En svenske som var i starten av 20 åra og ei på 23 fra Bærum. Svensken har jeg sendt noen SMSer med hver dag omtrent, skal til henne i morgen for å se på PCen hennes som hun hadde problemer med. Aner ikke hva jeg kan få ut av det, men om det er fint vær skal jeg hvertfall be henne på stranda siden hun ikke har bodd her så lenge. Hun andre delte jeg vel omtrent halve livshistorien med den kvelden ute (gjensidig), og enda mer om fremtidsplaner etc. etc. etc. dagen etter, men ikke snakket med henne siden søndag. Jeg føler det blir litt sånn rart å bare bli stille et par dager og så ta kontakt igjen plutselig og høre om hun vil finne på noe. Dessuten skal jeg bort fra tors-søn, så jeg rekker ikke å følge opp noe der før til uka. Blir det for lang tid?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Snakker litt med en jente (hun er keen) for tiden som er 7/10 utseende og 1.5/10 personlighet. Møttes på fest, blowjob og sånt men ikke sex.

 

Hvordan sier jeg til henne på en hyggelig måte at jeg er interessert i det fysiske og ikke noe mer?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Snakker litt med en jente (hun er keen) for tiden som er 7/10 utseende og 1.5/10 personlighet. Møttes på fest, blowjob og sånt men ikke sex.

 

Hvordan sier jeg til henne på en hyggelig måte at jeg er interessert i det fysiske og ikke noe mer?

 

Legg kortene på bordet å si, grunnet min livssituasjon nå. Så er jeg mer keen på bare sex uten noen forpliktelser. Enten godtar hun eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...