Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

For meg har det alltid kommet naturlig, så å gjøre det mer avansert enn det er blir for dumt for min del :p

Hehe men jeg har aldri pult, kysset, drukket, datet, hatt kjæreste eller vært ute i byen på pub eller noe så når jeg leser alt dette virker det veldig komplisert for meg :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min (u)komplette guide til å sjekke opp jenter, om jeg skulle ha skrevet den i ord (for øybelikket):

Første prinsipp er at alt kan fungere, bare man tror det kan fungere.

Andre prinsipp er at følelser smitter, så dermed bør man være i godt humør, da få personer liker en negativ person.

Tredje prinsipp er å ikke ha en creepy agenda. En creepy agenda kan være å være ute etter validasjon (booste selvbilde), eller ute etter å "lure" en jente til å være med hjem. En god agenda er å ha det artig, eller ville ha sex (ja jenter liker sex). Man kan egentlig se på det slik; man vil være ute etter en win-win situasjon for dere begge, slik som å ha det artig.

Fjerde prinsipp er å ikke se til andre for hvordan man skal oppføre seg. Dette inkluderer slikt som å ikke være ute etter å få en bra reaksjon fra jenta. Og ikke basere sin suksess på hvordan jenter reagerer.

Noe jeg har glemt?

 

EDIT: Femte prinsipp; ord betyr nesten ingenting. Slikt som toneleie og kroppspråk har mye mer å si.

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske gode prinsipper dette i grunn. Vil fremheve punkt fem hos deg; personlig har jeg en veldig sterk realitet, er veldig trygg på meg selv osv. Har en sterk "core self belief" (eller hva det nå enn heter, mener at dette uttrykket kom fra Tyler). Det artige her er at dette tillater meg å vise veldig beta oppførsel i enkelte tilfeller, og samtidig glatt slippe unna med det. Toneleie og kroppsspråk viser mye bedre hvem du er, enn ting du sier eller gjør fra tid til annen.

 

:)

Lenke til kommentar

Ganske gode prinsipper dette i grunn. Vil fremheve punkt fem hos deg; personlig har jeg en veldig sterk realitet, er veldig trygg på meg selv osv. Har en sterk "core self belief" (eller hva det nå enn heter, mener at dette uttrykket kom fra Tyler). Det artige her er at dette tillater meg å vise veldig beta oppførsel i enkelte tilfeller, og samtidig glatt slippe unna med det. Toneleie og kroppsspråk viser mye bedre hvem du er, enn ting du sier eller gjør fra tid til annen.

 

:)

Kunne du utdype svare ditt litt? Eller linke videon av hvor tyler snakker om dette? :)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg gå å dø litt. Var ute på fylla i går, og sendte melding til en fyr som jeg vil ligge med bare fordi jeg vil.

 

Har ikke fått svar, og det er så kleint fordi jeg vet at jeg kommer til å møte han igjen i løpet av uka (på et sted begge vanker, og jeg kan ikke bare slutte å vanke der).

 

Hvordan skal jeg noen gang kunne se han i øynene når vi ikke en gang klarer å føre en samtale edru? Møtte han for litt siden og det var så jæææææææævlig kleint, men jeg vil ligge med han fordi jeg har bestemt meg for det, men nå kommer jeg ikke til å ta initiativ til det mer for å si det sånn.

 

Fuck fylla og mislykkede liggemeldinger fuck fuck fuuuuuck

Lenke til kommentar

Kunne du utdype svare ditt litt? Eller linke videon av hvor tyler snakker om dette? :)

 

Kommer med et svar snart, må bare få tid, så jeg får svart deg ordentlig. Har vært mye å gjøre i det siste.

Nå skal jeg gå å dø litt. Var ute på fylla i går, og sendte melding til en fyr som jeg vil ligge med bare fordi jeg vil.

 

Har ikke fått svar, og det er så kleint fordi jeg vet at jeg kommer til å møte han igjen i løpet av uka (på et sted begge vanker, og jeg kan ikke bare slutte å vanke der).

 

Hvordan skal jeg noen gang kunne se han i øynene når vi ikke en gang klarer å føre en samtale edru? Møtte han for litt siden og det var så jæææææææævlig kleint, men jeg vil ligge med han fordi jeg har bestemt meg for det, men nå kommer jeg ikke til å ta initiativ til det mer for å si det sånn.

 

Fuck fylla og mislykkede liggemeldinger fuck fuck fuuuuuck

Hvis alle hadde fulgt Charlie sitt råd, "never stop drinking", så hadde det aldri blitt kleint heller :)

Lenke til kommentar

Da er det bare å si, join the club! :)

Det medlemskapet håper jeg er veldig midlertidig!

 

Hvis alle hadde fulgt Charlie sitt råd, "never stop drinking", så hadde det aldri blitt kleint heller :)

Vel, jeg kjente med en gang etter meldingen var sendt at det skulle vært en "angre"-knapp et eller annet sted, og da var jeg greit full (så jeg tror jeg heller burde tørrlegges totalt for min egen verdighets skyld).

 

Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å møte han igjen, edru! :ninja:

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke du skal bekymre deg så veldig over det. Nå kjenner jeg naturligvis ikke til forholdet dere har i detalj, men jeg har i alle fall gjort den blunderen en rekke ganger uten at det har ødelagt noe for meg.

 

Jeg regner med at det er meg du skrev til. Nei, nå har jeg bestemt meg for at det bare er å oppføre seg som normalt og i verste fall blunke litt hvis det må til.

 

Vi vet såvidt hva den andre heter, men jeg har fått noen meldinger fra han (sånn typ dette bare litt mer obvious, så det er allerede etablert at vi er gira på noe kjapt og greit, men det har ikke skjedd enda) og vi vanker på samme, og treffes der en sjelden gang (vi møttes ikke der i utgangspunktet) og har ingenting å prate om, og det er jeg i grunnen ikke interessert i heller. Og og og!

 

Nå har jeg i hvertfall signalisert at det ikke spiller noen rolle for min del, så da er det bare å vente å se ut over høsten. I mellomtiden skal jeg finne meg noe annet :sleep2:

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Det høres bra ut. Å kunne gi faen er en verdifull egenskap til tider, og jeg har i det siste forsøkt å bli bedre på den fronten. Har hatt noen halvveis crush på et par jenter siden det ble slutt med eksen for ca et halvt år siden, men det blei ikke noe av med noen av dem. Det er for så vidt greit, da jeg senere har funnet ut at de ikke går godt overens med den personen jeg er/ønsker å bli.

Lenke til kommentar

Det høres bra ut. Å kunne gi faen er en verdifull egenskap til tider, og jeg har i det siste forsøkt å bli bedre på den fronten. Har hatt noen halvveis crush på et par jenter siden det ble slutt med eksen for ca et halvt år siden, men det blei ikke noe av med noen av dem. Det er for så vidt greit, da jeg senere har funnet ut at de ikke går godt overens med den personen jeg er/ønsker å bli.

IDGAF, en av de bedre attitudene du kan ha. Det er egentlig latterlig OP fordi det fører til Self amusement og entitlement blant jenter. Jeg har også blitt det over de 2 siste måneden og nå merker jeg faktisk at jeg oppsøker situasjoner som kan bli kleine, rett og slett fordi jeg finner det helt latterlig morsomt! Merker man også blir helt sinnsykt bra og snakke med jenter og folk føler seg mye mer komfortable rundt deg.

 

Du blir liksom en støttestein i samtalen som gjør at folk åpner seg og kan dele ting fordi dem føler seg trygge i ditt nærvær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...