Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOen som har greid den å sprenge 10 biler på 10 sekunder? Greier den faen meg ikke fordi det er jo alltid noe politi som skal forstyrre hele tida, sykt irriterende, skulle gått ann å skru av de..

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

får ikke satt opp 10 biler, de blir borte etterhvert...

Skrevet (endret)

Det er jo ikke bare å ta 10 biler da. Prøvd detta mange ganger nå, og som NIrD sier så blir det borte etterhvert, i tillegg til at politiet alltid kommer å forstyrrer.

Edit: Nå greide jeg det. Gikk til krysset ved burgersjappa omtrent midt i Algonquin og satte to busser midt i det store krysset og en buss midt blant alle bilene som hopa seg opp, så bare fyrte jeg løs, først på den bussen i midten som tok med seg en del biler, så var resten enkelt.

Endret av ErlendRU
Skrevet

INGEN SPOILERE TAKK!

For spørsmål om "Hvem skal jeg drepe første gang": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950562

For spørsmål om "Hvem skal jeg drepe andre gang": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=951527

Dei aller fleste vanlege spørsmåla er stilt før og kan lett søkast opp enten på forumet eller gjennom Google. Bruk dei ekstra sekundane, eller i det minste bruk spoilertag for å ikkje ødelegge for mange andre.

5-6 innlegg er fjerna.

Skrevet (endret)
Når unlockes øy 3? Nettopp unlocka 2... Er det mye man må gjøre på 2'ern i forhold til 1?

Vil du ha det i form av oppdrag, prosent eller tid?

Det første kan eg svare på, resten går ikkje sidan det varierer frå person til person kor mykje sideoppdrag som er gjort.

Eg vil tippe antal oppdrag er fordelt likt over alle øyene, sikkert litt mindre på Bohan.

Kvifor vil du vite når du låser opp neste øy forresten? Det går av seg sjølv, du kjem verken kjappare eller treigare fram til den uansett. Litt uforutsigbarhet er og kjekt, ikkje spørre om kvar minste ting før ein skal utføre ei handling og vite alt som skjer før ein gjer det. Tenker då på dei som spør kven som skal drepast og sånt, gjer det du føler for.

Kan forresten kjøpe uendeleg med ammunisjon etter at eg fekk 100%. :D

Endret av Zeph
Skrevet

I dag klarte jeg å få over 80 % like og 100 % respect på Lil Jacob. Kan nå kjøpe våpen for en billig penge fra bagasjerommet hans. Herlig! I tillegg har jeg 58,80 %, kan ikke være mye story igjen nå!

Skrevet
I dag klarte jeg å få over 80 % like og 100 % respect på Lil Jacob. Kan nå kjøpe våpen for en billig penge fra bagasjerommet hans. Herlig! I tillegg har jeg 58,80 %, kan ikke være mye story igjen nå!

61 % blank er story Complete

Skrevet
Ja, prøv de 4 øverste dørene på statuen. Må ha helikopter for å komme opp.

Takker, nåhhh så søtt det var av rockstare og putte det hjerte der :roll: . Men jeg skulle likevel ønske at man kunne gå inn i statuen på onkelig, altså å få sett utsikt osv.

En ting er ikke statuen mye større i virkeligheten? Føles som enkelt bygninger er mindre i spillet enn det jeg har fått inntrykket av at de er i selve New York.

Skrevet

Jeg har funnet ut at for hver time jeg spiller spillet (ekte timer altså), så arbeider jeg med 1% lenger. Er på 39,92% nå og har spilt i 39:59:30.

Highfive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...