Gå til innhold

Hvem skal jeg drepe i GTAIV? (SPOILER)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvilke skal jeg drepe for å få lengst og best historie??

Dwayne eller Playboy X?

tips? erfaringer?

Endret av Zeph
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke spoiler? Å i det hele tatt skrive den emnetittelen du gjør er lavmål, og jeg håper du skifter både emnetittel og innhold i selve tråden.

Det ødela ikke for meg, men det er sikkert andre som ikke har kommet så langt. For å svare på spørsmålet ditt:

Dreper du Dwayne gir Playboy deg 20.000 og kaller deg en kaldblodig morder. Dreper du Playboy får du Dwayne som venn og får safehuset til Playboy.

Skrevet

Spoiler lagt til, vennligst bruk det ved spørsmål som dette, som tråden sto kunne folk få vite kva som skjer utan i det heile tatt å gå inn på tråden.

Skrevet

jeg knerta Playboy, angrer ikke ett sekund. fikk luksus-suiten hans og fjernet den korrupte tullingen fra gatene. RPG-sett så var det riktig valg for meg ;)

Skrevet

Playboy gir opp en skikkelig fight, med jakt og alt. Mens Dwayne er så deppa at det ser ut som det ikke spiller noen rolle uansett om han lever eller dør.

Uansett, pengene du får av Playboy er lite med tanke på at du vil tjene mye mer senere i spillet. (logisk)

20.000 er veldig lite og. Er en RPG med 2 skudd...

Skrevet

Drepte han som de fleste her ser ut til å ha tatt.

Hjalp ikke meg noe serlig, fikk aldri samtalen med playboy og heller ikke pengene.

Skrevet

Hva har skjedd hos dere andre som drepte

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Dwayne,

Her har det ikke skjedd noenting, bare svimer rundt å driver dank uten å få noen nye oppdrag. Har ringt hele kontaktlisten ørten ganger, men kommer ikke videre, hadde satt stor pris på svar, og eventuelle forslag til hvorfor jeg ikke kommer videre

Skrevet

Hjelp ang. loading.

Jeg presterte å drepe Dwayne, men angret veldig på dette så loadet til siste save. Playboy X har enda ikke ringt meg, men han er fortsatt på kontaktlista mi. Husker dog ikke om Dwayne var på kontaktlista mi, men han er borte vekk. Jeg loada jo til en save FØR jeg drepte en av de! Dette er horribelt... Noen som har opplevd det samme?

Skrevet
Er ingen flere hovedmissions på kartet... bare symboler for strip club, dart, internett restauranter, burger shot osv. Har spilt til 37%

Underhold vennene dine litt (altså kontaktene i tlf) så kanskje ting åpner seg :)

Skrevet
Darko - That Special Someone:

Bør jeg drepe Darko? Fordeler / ulemper?

Det har ingen betydning for resten av spelet, kun litt dialog som er forskjellig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...