Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elkjøp solgte det billig syntes jeg?

Spesielt til å være et så nytt spill.

Kansje det er noe lureri på gang her? oO

Skrevet
Jævlig typisk. Alle butikker er utsolgt for PS3-versjonen, jeg har løpt rundt på EB, Spaceworld og Lefdal. Så nå sitter jeg her med en utgave av GTA jeg ikke får spilt.

Skudd i mørke: Er det noen bergensere som har både 360 og PS3, og har kjøpt PS3-versjonen, men ikke har noe i mot å bytte den mot en 360? ROP UT. =|

Jeg får 2 eksemplarer av GTA IV til PS3 viss dem har inne på Elkjøp!!

Du kan gjerne kjøpe ett av meg viss alt går som det skal :)

Skrevet

Det hadde nok vært veldig hyggelig. Gamezone får ikke inn til PS3 igjen før i neste uke, så hvis jeg klarer å få tak i det et annet sted snart kan jeg bruke angreretten. Sykt irriterende, men takk for alle støttende ord og kondolanser. :)

Skrevet

Håper bare jeg får tilbake ps3en min snart, har ringt og mast noe jævlig, men det er ikke bare sånn at jeg kan komme opp til lefdal og hente en nye en først må sony få en sendt fra utlandet til seg også registrere den og sende den til lefdal før jeg kan få den.... Kjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan få en av de lefdal har på lager :S Blir oppgitt av sånt ass...

Skrevet (endret)

Å herregud. da har jeg fått spillet fra absoluttspill. yess!!!

farvel folkens :!: Neida, er jo blitt så vant til forumet nå at jeg sikkert kommer til å stikke innom hele tiden :D

Proof:

post-7927-1209469377_thumb.jpg

post-7927-1209469481_thumb.jpg

Endret av asad
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Social club er oppe!

Var hvertfall just men så får jeg ikke kontakt med den ^^

Skrevet
Jævlig typisk. Alle butikker er utsolgt for PS3-versjonen, jeg har løpt rundt på EB, Spaceworld og Lefdal. Så nå sitter jeg her med en utgave av GTA jeg ikke får spilt.

Skudd i mørke: Er det noen bergensere som har både 360 og PS3, og har kjøpt PS3-versjonen, men ikke har noe i mot å bytte den mot en 360? ROP UT. =|

Hmm. Om du har Lefdal har du helt sikkert en stor Coop-butikk. De har jo litt snadder?

Skrevet

Jeg ser pils!

Ja jeg er misunnelig, bare 2 timer så er jeg der selv. Og 2 timer etter det er nok kjøringa mi så stødig atte :D

Skrevet
Elkjøp solgte det billig syntes jeg?

Spesielt til å være et så nytt spill.

Kansje det er noe lureri på gang her? oO

Neeh... Offerhouse tar jo 36USD for den engelske utgaven (altså engelsk versjon for PAL systemer). Til Xbox 360 i alle fall... Dvs. ca. 195,- med dagens kurs.

Skrevet

Litt mer whining fra meg. Ringte til Platekompaniet på Torgallmenningen, de har ti stykker igjen, men det går fort. Jeg ringte til moren min som jobber RETT ved PK, men tok ikke telefonen og jeg fikk vite at hun var opptatt en times tid.

SÅ nær.

Skrevet

SATAN så kjipt at jeg må jobbe helt til ca 19:00 i dag.. Skal bli deilig å spille ikveld tipper jeg...

Skrevet (endret)
Yihaa! Endelig kom spillet! :D

Fy

Jeg har ikke fått en drit enda :p

Snart sitter jeg med sannsynligvis 4 kopier av GTA IV :p

Eid! :D

Installerer til HDD nå...

EDIT: AH, det lukter himmelsk av ett nyåpna spill! :laugh:

Endret av Selvin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...